Ja, wat denk je gast... alsof mensen je zomaar 20 euro in een envelop opsturen, en jij het nog verwacht te krijgen ookquote:
Ehh ja, heb ik echt gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, wat denk je gast... alsof mensen je zomaar 20 euro in een envelop opsturen, en jij het nog verwacht te krijgen ook
€naar welk huisnummer heb je gestuurd?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat lul je nou allemaal
Ik heb 20euro in een envelop gedaan en opgestuurd naar Schiedam
Maar succes met je buitenlandse matties, ik woon in Zaanstad
Nee durf niet alleenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gezichtsverlies? Eerverlies?
[..]
Durf je niet alleen?
Was iets met 59quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
€naar welk huisnummer heb je gestuurd?
Alleen nummer he
Dus 56 of 51?
Gvd heb ik de verkeerde adres gegevenquote:
Je hebt hetzelfde adres aan dehangui gegeven dat weet je hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gvd heb ik de verkeerde adres gegeven
Even de waarheid hier:
Ik ben geen famillie van gino
Ik wou mijn moeder er niet by betrekeken omdat zioj geen nl kan.
Sorry dan stuurde ik de verkeerde adres
of 4 kratjes schultebrauquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
Die denkt eerder:
Ha, 20 euro. Kratje pils!
ben geen mocroquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef -niemand- het volgende:
nu word het pas echt leuk,
omgevallenflat blijkt een mocro te zijn.
steven stuurt 20 piek naar de buren van omgevallenflat.
en dan word ie ook nog boos![]()
zat er trouwens nog iets leuks bij het geld?
Een bedankkaartje zat erbijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef -niemand- het volgende:
nu word het pas echt leuk,
omgevallenflat blijkt een mocro te zijn.
steven stuurt 20 piek naar de buren van omgevallenflat.
en dan word ie ook nog boos![]()
zat er trouwens nog iets leuks bij het geld?
wat zal die gozer gedacht hebben toen hij al die geld kreeg..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde adres aan dehangui gegeven dat weet je he
Gratis geldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zal die gozer gedacht hebben toen hij al die geld kreeg..
Ja dat is een goedequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik bedoel met hanguis geld
geprint geld en die troll
twemtyhoour zou kopen maar ik w8 al 2 weken op een pm trugquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:30 schreef Sautor het volgende:
Ben je die fiets nou al kwijt, of heb je hem inmiddels al tot schroot getrapt?
dan moet ik wil even het nummer weten dat ik had gezegdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:04 schreef Solomon het volgende:
Even langsgaan dan"Sorry,een paar mensen hebben me geld opgestuurd, maar ik had het verkeerde adres opgegeven!" Nee heb je, ja kun je krijgen
waarom dat dan ? o_oquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Steven, ik zou 'm niet geven als ik jou was
Omdat je net zegt dat je Steven in elkaar gaat slaan.quote:
Ik heb mn excuses daar nog voor ge aan bodenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je net zegt dat je Steven in elkaar gaat slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |