Dat ze een massage kan krijgen wanneer ze wil..quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat niet? dat ik al op de slaapkamer zit?
Wat in het vat zit...quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
O, je wacht het af.
Ik had meer initiatief genomen.
makkelijk op te lossen als je er geen zin in hebtquote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh niet doen ookMijn ex moest en zou altijd een massage krijgen
Jij gaat het alleen bij een massage houden?quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat in het vat zit...
Komt wel goed hoor, massage is lekker voor t slapen gaan natuurlijk, en daar is het nu nog wat vroeg voor
Maar goed... zodra ze wil zie ik haar wel verschijnen
Auw.quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Stop ze in het vuur dan gaan ze branden
Nee het maakte niet uit hoe slecht t wasquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
makkelijk op te lossen als je er geen zin in hebt
gewoon een uberslechte massage geven is het gelijk afgelopen
Maar maar maar... ik wil nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JIj bent ziekjes aan het worden
wat denk je zelf...quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat het alleen bij een massage houden?
quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee het maakte niet uit hoe slecht t was
nee dat weet ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb je niet in de hand mupke
Waar ben je mee bezig dan?quote:
waarom niet?quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Virtueel? Want ik stap nu niet meer in een auto hoor...
Niet zolang fok nog open staat...quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kun je al wel vast mee beginnen.
morgen vroeg weer op, en jij wil ook nog, dus dan wordt t zo laat.quote:
Just one mouseclick away.quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet zolang fok nog open staat...
[..]
morgen vroeg weer op, en jij wil ook nog, dus dan wordt t zo laat.
Oh, succes.quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
project voor de uni wat morgen af moet
Mijn eega zou ook wel blij zijn met een massage, dus als je tijd over hebt....quote:
Dankjequote:
Wil wel een goede massage oki?quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tuurlijk
Project al op de helluft
neequote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn eega zou ook wel blij zijn met een massage, dus als je tijd over hebt....
Hmmfff ok danquote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wil wel een goede massage oki?
Nee, maar heb geen massageolie thuisquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wordt n zware opgave hoor ik zo
Ik wel. Ofcoursequote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar heb geen massageolie thuis
Deal.quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh, ik wil ook wel geven hoor, als ik daarna krijg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |