nou de enige boer die ik goed ken heeft altijd een peuk op zijn lip hangenquote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lekker om met je stront / mest klauwen een peukie te roken.
Idd.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef BananaPancake het volgende:
Die vrouwen van Martin zijn 10x zo leuk als die van Aad
zeg maar gerust dat ze niet helemaal goed was hoorquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ze al zo eet, is het vast een apart persoon..
quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er echt weinig 1-op-1 contact tussen de boeren en hun logees?
Is om ons een plezier te doenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef ejiraM het volgende:
Dit soort momenten vind ik altijd een beetje gek.. Ze zijn er toch om Martin te leren kennen, niet om zijn boerderij draaiende te houden?
Nou nee , maar voor iemand uit de stad is het helemaal wereldvreemd hequote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef slangpie het volgende:
yeah right, een manege bedrijf is het zelfde als een boerenbedrijf
Ja en dan wordt er altijd zo mooi benadrukt door die mannen dat ze geen knecht zoeken. Uhuh, echt wel he.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef ejiraM het volgende:
Dit soort momenten vind ik altijd een beetje gek.. Ze zijn er toch om Martin te leren kennen, niet om zijn boerderij draaiende te houden?
Mwoah, tis wel zo als je het ene doet dat je makkelijker in het andere rolt. MNet name qua schoonmaakhandelingen, voeren e.d.quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef slangpie het volgende:
yeah right, een manege bedrijf is het zelfde als een boerenbedrijf
Dat werd verplicht door psychopAadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |