ze heeft ook vast wel een kalfje waar jij je vingers in kunt stoppenquote:
Ik zou er gek van wordenquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik had ooit een stiefmoeder die biologisch dynamisch veganistisch at
het is een hoop gedoe, dat is het
whaha en toen zei die blonde hetquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Pittig is het woord dat die boer (naam ff kwijt) zoekt
mag volgens mij niet op tvquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef R-woud88 het volgende:
zijn er trouwens nooit gasten/boeren die roken? valt me op dat ik niemand met een sigaret zie
Twee vliegen in een klapquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze heeft ook vast wel een kalfje waar jij je vingers in kunt stoppen
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke!
dan neem ik fruitsalade mee want volgens mij is ze eeuwig op dieet om dan ook eeuwig de fout in te gaan
quote:
mini FOK! BZV meet bij henriekequote:
Lekker om met je stront / mest klauwen een peukie te roken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef R-woud88 het volgende:
zijn er trouwens nooit gasten/boeren die roken? valt me op dat ik niemand met een sigaret zie
Jawel hoor. Oude boeren roken nog weleens pijp en dan lopen ze de hele dag met zo'n ding in hun bek.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef R-woud88 het volgende:
werd ik ookquote:
Schuurfeestquote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef slangpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
mini FOK! BZV meet bij henrieke
martin is ook 10x zo leuk, dus da's logisch.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef BananaPancake het volgende:
Die vrouwen van Martin zijn 10x zo leuk als die van Aad
nou wie kende haar hier nou? fix dat ff!quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef slangpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
mini FOK! BZV meet bij henrieke
Als ze al zo eet, is het vast een apart persoon..quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werd ik ookvan het hele mens trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |