ja krijg je zon gepantserde rollatorquote:
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je hem op de rem zet kun je hem wel als steuntje gebruiken.
Maar niet onmogelijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef Giertje het volgende:
@ TT dat is niet praktisch
[..]
ja krijg je zon gepantserde rollator
oow nee dat zeer zeker nietquote:
quote:
My thoughts exactly.quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik dus opeens aan ouwemensensex denken.
Ik las laast dat 80-jarigen een hoog libido kunnen hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij oud bent over 40 jaar zou je willen dat je nog seks hebt, met of je vriendin/vrouw of een sexy verpleegstertjequote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begon er niet over.quote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Ik ga maar eens werken, vieze mensen hier.
Ik moet er niet aan denken dat ik op me 80ste nog een libido zou hebben uberhaupt.quote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las laast dat 80-jarigen een hoog libido kunnen hebben
Ja, maar ik ben nu pas 27, dus denk ik niet aan mensen die twee keer zo oud zijn als ik.quote:Op zondag 30 september 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij oud bent over 40 jaar zou je willen dat je nog seks hebt, met of je vriendin/vrouw of een sexy verpleegstertje
Als er af en toe een knappe verpleegster langs komt.quote:Op zondag 30 september 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik op me 80ste nog een libido zou hebben uberhaupt.
I know. Maar dat was niet aan jou gericht.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik op me 80ste nog een libido zou hebben uberhaupt.
Werksequote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Maar dat was niet aan jou gericht.![]()
Tot vanavond mensen.
Werkze mevrouwquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot vanavond mensen.
Ik voelde me aangesproken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot vanavond mensen.
Boeiend. Ik doe hier niet mee aan het Nationaal Dictee der Nederlandse Taal.quote:
werk zequote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot vanavond mensen.
Daaromquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu pas 27, dus denk ik niet aan mensen die twee keer zo oud zijn als ik.
vinniequote:
ik heb sowieso al niks met kattenquote:Op zondag 30 september 2012 19:15 schreef JJH het volgende:
Katten zijn vieze beesten. Ik doe die bak ff schoonmaken, natuurlijk moeten die beesten er gelijk op.
En een meur dat er hier nu voorbij komt.![]()
Erger dan die vieze bak.
Ik zou mezelf tegen die tijd zo walgelijk vinden dat ik tijdens de seks zou moeten overgeven.quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Als er af en toe een knappe verpleegster langs komt.
goedquote:
taxiquote:
Beetje kotsseks, niks mis mee man.quote:Op zondag 30 september 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou mezelf tegen die tijd zo walgelijk vinden dat ik tijdens de seks zou moeten overgeven.
Ik weet het niet. Misschien ontwikkel ik wel een fetish voor hangend vel.quote:Op zondag 30 september 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou mezelf tegen die tijd zo walgelijk vinden dat ik tijdens de seks zou moeten overgeven.
Daar denk dan gelukkig vast anders overquote:Op zondag 30 september 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
ga jij maar es op hun bak poepen, kijken wat hun daar van vindenquote:Op zondag 30 september 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb sowieso al niks met katten
maar ik weet hoe erg die beesten stinken das echt absurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Two girls, one cup het komt naar boven.quote:Op zondag 30 september 2012 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje kotsseks, niks mis mee man.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga jij maar es op hun bak poepen, kijken wat hun daar van vindenEn dan je iemand anders die bak laten schoonmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, nasty.![]()
daar dacht ik dus ook al aanquote:Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Two girls, one cup het komt naar boven.
En dan een kruising met lemonparty.quote:Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Two girls, one cup het komt naar boven.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan je iemand anders die bak laten schoonmaken.
Damn, nasty.
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien ontwikkel ik wel een fetish voor hangend vel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |