ja krijg je zon gepantserde rollatorquote:
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je hem op de rem zet kun je hem wel als steuntje gebruiken.
Maar niet onmogelijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef Giertje het volgende:
@ TT dat is niet praktisch
[..]
ja krijg je zon gepantserde rollator
oow nee dat zeer zeker nietquote:
quote:
My thoughts exactly.quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik dus opeens aan ouwemensensex denken.
Ik las laast dat 80-jarigen een hoog libido kunnen hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij oud bent over 40 jaar zou je willen dat je nog seks hebt, met of je vriendin/vrouw of een sexy verpleegstertjequote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begon er niet over.quote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Ik ga maar eens werken, vieze mensen hier.
Ik moet er niet aan denken dat ik op me 80ste nog een libido zou hebben uberhaupt.quote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las laast dat 80-jarigen een hoog libido kunnen hebben
Ja, maar ik ben nu pas 27, dus denk ik niet aan mensen die twee keer zo oud zijn als ik.quote:Op zondag 30 september 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij oud bent over 40 jaar zou je willen dat je nog seks hebt, met of je vriendin/vrouw of een sexy verpleegstertje
Als er af en toe een knappe verpleegster langs komt.quote:Op zondag 30 september 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik op me 80ste nog een libido zou hebben uberhaupt.
I know. Maar dat was niet aan jou gericht.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik op me 80ste nog een libido zou hebben uberhaupt.
Werksequote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Maar dat was niet aan jou gericht.![]()
Tot vanavond mensen.
Werkze mevrouwquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot vanavond mensen.
Ik voelde me aangesproken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot vanavond mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |