Laat je broertje er dan ook niet op rijdenquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die fiets is verneukt, banden zijn zacht als de tering voorderest is hij goed
Maar dat ''kutjochie''krijgt hopelijk wel die fiets als beloning toch?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het was een nep adres van een kut joch in mijn wijk
quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Laat je broertje er dan ook niet op rijden
toevallig die ander waar hangui t fb account van heeft gevonden?quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die ook niet, is gewoon zo ander joch
Ik maakte die foto, hij vond het niet erg om op fok te sytaan
Waarom snel een eind aan breien?quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
Laten we er een eind aan breien. Geweldige grap, ik trapte erin, net als Flat.
dit dus, gewoon ff goed om lachenquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef Narcotical het volgende:
OmgevallenFlatje, geef nou maar gewoon toe dat je er met open ogen keihard in gelopen bent
Dit wordt een welles nietes verhaal. Als het te lang doorgaat ben ik bang dat er persoonlijke gegevens openbaar worden gemaakt, en dat lijkt me geen goed idee voor Flat.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom snel een eind aan breien?
Nu wordt het pas écht leuk !
Inderdaad, wie trolde wie? Wie is die dikke pad nou danquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom snel een eind aan breien?
Nu wordt het pas écht leuk !
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit wordt een welles nietes verhaal. Als het te lang doorgaat ben ik bang dat er persoonlijke gegevens openbaar worden gemaakt, en dat lijkt me geen goed idee voor Flat.
persoonlijke gegevens openbaar maken mag niet, dus dat lijkt me niet slim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit wordt een welles nietes verhaal. Als het te lang doorgaat ben ik bang dat er persoonlijke gegevens openbaar worden gemaakt, en dat lijkt me geen goed idee voor Flat.
Zorg er dan ook voor dat het bij jullie blijft.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
persoonlijke gegevens openbaar maken mag niet, dus dat lijkt me niet slim.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.
Wat zat daar in?quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef DeHangui het volgende:
Zou flat de envelop nog posten op fok?
Ik heb een foto, voor het geval flat m niet zal postenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |