Onderbroek op je hooft met je huisnummer op de achtergrond dan weten steven en ik genoegquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga me niet zwart sminken, ben licht getint is goed genoeg
Hoofdquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Onderbroek op je hooft met je huisnummer op de achtergrond dan weten steven en ik genoeg
Ik probeer het nog 1 laatste keer. 40 euro voor die fiets, take it or leave itquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga me niet zwart sminken, ben licht getint is goed genoeg
Die onderbroek geldt zowel ter verificatie als vermomming voor flat btw, het kan immers iedereen zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Onderbroek op je hooft met je huisnummer op de achtergrond dan weten steven en ik genoeg
Nee, doe ik niet, dan maar geen geldquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen je mag geen snoep kopen voor Gino hoor Chris, die moet eerst even wat gaan fietsen
Maak een foto van de brief die Ui stuurde, als die is aangekomen weet hij genoeg toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet, dan maar geen geld![]()
en vertel mij waarom ik nep adres geef
ik verlies gelddan
Ben geen autist
hooftquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
@ Flat! 60 euri voor een onderbroek foto, kom op! Je helpt je moeder er mee!
quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Sautor het volgende:
TS, omdat ik toch een nieuwe fiets nodig heb, als je er morgenavond vanaf wil, en op Station Schiedam brengt kom ik hem voor 50E ophalen.
Doe normaalquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
Jezus wat flauw, zelfs als de grap al lang voorbij is probeer je die jongen nog door je hoepels te laten springen door geld voor z'n neus te houden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
Ja ja ja ja ja ja ja, FLAT welke dag werkt die postbode die jat?quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe normaal
Je hebt het adres en we sturen beide gewoon 20euro op
't is genoeg geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
Ik bood 60quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Sautor het volgende:
TS, omdat ik toch een nieuwe fiets nodig heb, als je er morgenavond vanaf wil, en op Station Schiedam brengt kom ik hem voor 50E ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAHAAAquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik bood 60
Mag ook. Als hij 3 weken wil wachten, zijn call.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 euro voor 3 weken roestenquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mag ook. Als hij 3 weken wil wachten, zijn call.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |