quote:
quote:
Wieso denn? Dat met je taaltje is geen spraakgebrek hoor, dat is het locale dialect. Dat hoort zo.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wieso denn? Dat met je taaltje is geen spraakgebrek hoor, dat is het locale dialect. Dat hoort zo.
Dat is niet best o_Oquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja met mn opa, Gaat dinsdag naar maastricht en krijg een defribilator(ofzo) in zn hart.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja voor trailer music check deze gast is:
www.youtube.com/user/raxxroth
Juist wel, Eigenlijk zou hij er niet voor in aanraking komen maar omdat hij mn oma ook altijd thuis meehelpt enzo heeft hij het toch wel gekregenquote:
Toch knap hoe 1 persoon dat allemaal nu kan met alleen een computer en een programma.quote:
en 100.000 euro aan samples, hij werkt bij een bedrijf die ze maaktquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Toch knap hoe 1 persoon dat allemaal nu kan met alleen een computer en een programma.
Ok en dat dan.quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
en 100.000 euro aan samples, hij werkt bij een bedrijf die ze maakt
gojira - l'enfant sauvage!quote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef Ame_thyst het volgende:
last.fm, ik begon met boogie woogie, nu draait er death metal
Bobber kan mijn stem wel doenquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Skypen wie the beste voice of MC-SC heeft.
THIS IS THE VOICE OF MC-SC.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Bobber kan mijn stem wel doen
Aww sorry Bobbert, ik hou wel van je hoor
Sorry moest schijpen zijn. Schijpen of skyten. Raad maar van welke combinatie dit een samenvoeging isquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Skypen wie the beste voice of MC-SC heeft.
THIS IS THE VOICE OF MC-SC.
Dan heb je wel een overslaande mannenstemquote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Bobber kan mijn stem wel doen
Aww sorry Bobbert, ik hou wel van je hoor
Hahaquote:
Swag is voor DE boys uit de hood jwzquote:Op zondag 30 september 2012 19:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
swag is for boys.
Men have "class".
[ afbeelding ]
Ik ben bereid om dingen in te gaan sprekenquote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef Mender het volgende:
Heb even een intro gemaakt voor het eventuele filmpje
Ruwe WIP. Heeft nog veel werk nodig als we er mee door gaan:
Nu nog een achtergrond muziekje, nog wat tekst en iemand die dingen in wil spreken?
Intro moet nog wat ingekort worden.
En dan nog een verhaal verzinnen.
Is het wat?
Mooiquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben bereid om dingen in te gaan spreken!
Gewoon op aldies server. De mensen die dan crea nodig hebben krijgen dat dan gewoon.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ja wie host de server? gewoon bij aldie? moeten we wel allemaal crea hebben
was rond de 1.8 prerelease volgens mij, had iets te maken met bobbernaut die op de maan rondrende en een gigacreeper tegenkwam, waardoor een stuk van de maan insloeg op de wereld en er een of andere gare alien inzatquote:
lol; maak je er niet druk over.quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Mender het volgende:
Niet zo bijzonder maar toch...
LudoSanders
bestemmingsplan1990
Daar heeft bestemmingsplan dus zijn ui vandaan. Maar wie is bestemmingsplan? Zal wel toeval zijn of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |