quote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeee ok dan is het goed..
Geen idee hoe ik daar bij kom dan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.Maar het is er een paar kilometer bij vandaan.
ik geloof je hoorquote:
Lach maar straks zit je er midden inquote:
Oh jij hebt geen Samson en Gert gekeken vroegerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lach maar straks zit je er midden in
Als ik eenmaal zover ben dat ik wat durf te zeggen en je aan durf te kijken, that is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof je hoor
en dat wou ik net zeggen over de TT vinniiee
Ik ga daar dus niet inzitten hè.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lach maar straks zit je er midden in
ach joh, dat komt vast goed.. durfde je toen ook wel ja, ook al zei ik toen niet zo heul veulquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik eenmaal zover ben dat ik wat durf te zeggen en je aan durf te kijken, that is.
Deden je hersencelletjes pijn toen je hem bedacht?quote:
Ja, maar, dat was met ene groep, dus relatief veilig, en als jij niets zegt kan ik het bij een ander proberen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach joh, dat komt vast goed.. durfde je toen ook wel ja, ook al zei ik toen niet zo heul veul
Kuikentjes.quote:
Succesquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga daar dus niet inzitten hè.![]()
Uittrekken lijkt me al erg genoeg.
nah, nu weet ik er al van dus dan praat ik welquote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar, dat was met ene groep, dus relatief veilig, en als jij niets zegt kan ik het bij een ander proberen.
Nu zijn we alleen.
Ik heb hoofdpijn, dus jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Deden je hersencelletjes pijn toen je hem bedacht?
quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was
MAAR VANAVOND HEB IK HOOFDPIJNNN LALALAquote:
Water drinken, waarschijnlijk vocht te weinig.quote:
Hoi schatjequote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was
Daar is een heel goed middeltje voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
MAAR VANAVOND HEB IK HOOFDPIJNNN LALALA
Zou goed kunnenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Water drinken, waarschijnlijk vocht te weinig.
Dan neem je maar een pijnstiller.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat om op te reageren. Dat is makkelijker dan het gesprek in je eentje op gang te moeten trekken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah, nu weet ik er al van dus dan praat ik wel![]()
Ik weet wat daar tegen helpt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is een heel goed middeltje voor
Ik heb er zelf ook last van, even een fles naar binnen werken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
* Vinniiee gaat onder de kraan hangen
Eigenlijk de basic stuff... zo min mogelijk zuivelquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi schatje
Geef mij eens advies?
Je hoeft je hoofd ook niet te gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zei je ook tegen mijquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
maar nu eerst eten dus![]()
Hehe.quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook last van, even een fles naar binnen werken.
Oh, dat wist ik eigenlijk alquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk de basic stuff... zo min mogelijk zuivel
Veel drinken (water/thee)
En snoepjes dat veroorzaakt alleen maar slijm
Dank je. Zo maar eens douchen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Drink smakelijk
[..]
Oh, dat wist ik eigenlijk alBehalve de snoepjes.
Ik kijk serie... Zou eigenlijk moeten studeren enzo... Maarja mezelf kennende..quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je de afwas doen?
Ik ga aan de volgende lading
Ook gedaan net. 20 minuten, elke keer iets warmerquote:
Zit toch een douchecabine voor.quote:
Die ga ik onthouden.quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je hoofd ook niet te gebruiken
Ik ga alleen douchen hoor.quote:
Dankjequote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vinnie, Gorgelen met zout water! Geen dropjes oid want maakt inderdaad meer slijm aan!
En nu ga ik mijn hawaistokbroodjes in de oven doen
Nah, heb daar geen stopcontact voor m'n CD speler, dus niks om te zingen. Misschien zet ik hem wel in de keuken, lang geleden dat ik gezongen heb in de douche.quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Zing je ook onder de douche?
quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, heb daar geen stopcontact voor m'n CD speler, dus niks om te zingen. Misschien zet ik hem wel in de keuken, lang geleden dat ik gezongen heb in de douche.
Telefoon ?quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, heb daar geen stopcontact voor m'n CD speler, dus niks om te zingen. Misschien zet ik hem wel in de keuken, lang geleden dat ik gezongen heb in de douche.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof dat één keer per drie maand gebeurd.
Goed idee van jou. Even een leuke CD uit kiezen en dan lekker douchen.quote:
Geen muziek op foon.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
Don't listen to a word I saaaaaay, the screams all sound the same.
Alleen thuis, dus badjas en schapenpantoffels aan.
Beter je best moeten doen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
1-1 gelijk gespeeld
had graag willen winnen
Aah, jammer man.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
1-1 gelijk gespeeld
had graag willen winnen
quote:
quote:
Had ik ook vanmorgen, denk dat ik daarom ziek ben gewordenquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
Eerste keer dat ik water in mn oor heb na het douchen.
Next time betterquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik speelde best een goede wedstrijd, maar ik kan nu eenmaal niet scoren
[..]
Awww, niet huilen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik speelde best een goede wedstrijd, maar ik kan nu eenmaal niet scoren
[..]
Door water in je oor? Ik denk een eerder een virusje.quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook vanmorgen, denk dat ik daarom ziek ben geworden
[..]
Next time better
quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook vanmorgen, denk dat ik daarom ziek ben geworden
[..]
Next time better
quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, niet huilen.
* Fera troost Aldo
Volgende keer beter.
Dan moet je plat gaan liggen zodat het water er weer uit stroomtquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
Eerste keer dat ik water in mn oor heb na het douchen.
Ik had m'n koppie al opzij getild, nu is het weg.quote:Op zondag 30 september 2012 18:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je plat gaan liggen zodat het water er weer uit stroomt
Gisteren had ik nergens last van, en vanmorgen eerst ook nog niet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Door water in je oor? Ik denk een eerder een virusje.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had m'n koppie al opzij getild, nu is het weg.
Incubatietijd. En 's ochtends heb je wat meer energie, voel je je altijd beter. Meeste mensen beginnen 's avonds met ziek worden.quote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren had ik nergens last van, en vanmorgen eerst ook nog niet.
Ik ben vaak s'ochtends ziekquote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Incubatietijd. En 's ochtends heb je wat meer energie, voel jij je altijd beter. Meeste mensen beginnen 's avonds met ziek worden.
Vanmorgen had ik nou niet echt veel energie. Misschien van gisteren die frisse wind op mijn keel tijdens motorrijden.quote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Incubatietijd. En 's ochtends heb je wat meer energie, voel je je altijd beter. Meeste mensen beginnen 's avonds met ziek worden.
Ben er bang voor. Ook voor vrouwen hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
Dames en modehomo's.
http://www.suitsupply.com/knitwear/Knitwear,en_US,sc.html
Zijn hoogwaterpijpen (![]()
![]()
) weer in de mode?
Oh my....quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
Dames en modehomo's.
![]()
) weer in de mode?
Ziek word je niet van kou, maar van een virus.quote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik nou niet echt veel energie. Misschien van gisteren die frisse wind op mijn keel tijdens motorrijden.
Stom is hetquote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
Dat had knetter vorige week zondag ook.
Eerst nog lekker een pizza zitten wegstoppen en daarna misselijk en 's nachts een paar keer een ongewenst toiletbezoek.
Meh, stom...quote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ook voor vrouwen hoor.
* AldoTheApache pakt broeken van een aantal geledenquote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
Dames en modehomo's.
![]()
) weer in de mode?
Zal dan bij vriendin zijn geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziek word je niet van kou, maar van een virus.
Arm ding ...quote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
Dat had knetter vorige week zondag ook.
Eerst nog lekker een pizza zitten wegstoppen en daarna misselijk en 's nachts een paar keer een ongewenst toiletbezoek.
Dude, woon je nou ook in Apeldoorn?quote:Op zondag 30 september 2012 18:15 schreef Giertje het volgende:
en weer thuis van verjaardag van mijn petekindje
wat een scheetje is het ook
Heeft ze je aangestoken?quote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal dan bij vriendin zijn geweest.
jazekerquote:Op zondag 30 september 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, woon je nou ook in Apeldoorn?
Wel een knappe man ... Baard, bril. Ik zou hem doen.quote:
Zou kunnen, heb er wel geslapen. Maar niet "quote:
Bah, vreselijk. Ik hoef al geen kinderen meer.quote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze is er nu wel weer aardig bovenop, maar het heeft wel bijna een week geduurd.
Ook niet een beetje?quote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb er wel geslapen. Maar niet "", al leek zij niet ziekjes, maar dat hoeft ook niet.
Jij met je baard en brilquote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een knappe man ... Baard, bril. Ik zou hem doen.
Het is sexy.quote:
matendonkquote:
Wel geprobeerd?quote:
ik heb ook baardje van 3 weken nuquote:
You agree?quote:
Keep up the good work.quote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook baardje van 3 weken nu
Ik heb wel een brilquote:
Andere kant, Heeze.quote:
Nee, want ik weet dat ze het niet wil.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar zo zie ik er soms uit
Twee dagen is te kort, nog even doorgroeien dus.quote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril![]()
En een 2 dagen baardje
[..]
Andere kant, Heeze.
[..]
Nee, want ik weet dat ze het niet wil.
aah oke danquote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril![]()
En een 2 dagen baardje
[..]
Andere kant, Heeze.
[..]
Nee, want ik weet dat ze het niet wil.
Lurk lurk.quote:
Krijg je er één terug van mij in schapenpantoffels.quote:
voor donderdag gaat het er toch afquote:
Ja.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Lurk lurk.
[..]
Krijg je er één terug van mij in schapenpantoffels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Baarden kunnen ook netjes zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor donderdag gaat het er toch af
want dan word ik op de foto gezet en dan moet ik er netjes uit zien
Misschien. Tis niet echt een "volle" baardquote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee dagen is te kort, nog even doorgroeien dus.
Oké, als ze het echt niet wil moet je dat ook niet doen. Wel in één bed geslapen?
Ik heb een bril, en baard kan geregeld worden.quote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een knappe man ... Baard, bril. Ik zou hem doen.
Was gewoon griep hoor, was buiten de zwanger om.quote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah, vreselijk. Ik hoef al geen kinderen meer.
Nee en niet dusquote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke dan
ga je wel eens uit?
zo ja waar?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Lurk lurk.
[..]
Krijg je er één terug van mij in schapenpantoffels.
daar denken mijn ouders anders overquote:
Hij is een beetje patchy?quote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Tis niet echt een "volle" baard
Nee precies. Jup, en lepeltje-lepeltje wat t dan wel weer vreemd maakt
aah oke nou ja zoveel mis je toch niet de laatste tijdquote:
Oké, maar dan heb ik misschien kleren aan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dat zijn meestal mijn oncharmante momenten, dus daar heb ik geen pics vanIk zal wel eens binnekort met mijn cam een pic maken
quote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, maar dan heb ik misschien kleren aan.
Jaquote:
Scheelt weer.quote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja zoveel mis je toch niet de laatste tijd
Je hebt nu dus geen kleren aan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, maar dan heb ik misschien kleren aan.
Alleen badjas en toffels.quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nu dus geen kleren aan?
Joah. Nu kan het eindelijk.quote:
quote:
Ik was ook niet van plan om in badjas en toffels te verschijnen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaterdag gaat dat niet echt, helaas.
Zou wel een toffe actie zijnquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om in badjas en toffels te verschijnen.
Goed zo stinkie. Douche ze.quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
Fijne mental image dit.
Ik ga maar eens douchen.
quote:
"Douchen".quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
Fijne mental image dit.
Ik ga maar eens douchen.
Maar die ochtend bedoel ik.quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om in badjas en toffels te verschijnen.
Mijn badjas is wel roze.quote:
Dan moet ik het meenemen. Moet ik weer een weekendtas meezeulen, is niet echt handig.quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Douchen".
[..]
Maar die ochtend bedoel ik.
Het is een badjas en ik heb hem gekregen, ooit.quote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van roze hield?
ik heb niet eens een ochtendjas ik loop dan gewoon in huis met pyamabroek shirt en vest aanquote:
Ja maar ja maar ja maar..quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een badjas en ik heb hem gekregen, ooit.
Klopt ook.quote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik het meenemen. Moet ik weer een weekendtas meezeulen, is niet echt handig.
Schop ik ze wel eruit om zeven uur.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt ook.
Maar dan loop je daar half nakend terwijl Koffie, muhaha en Flips je aan zitten te gapen met hun slaapdronken hoofden.
Is er een meet dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt ook.
Maar dan loop je daar half nakend terwijl Koffie, muhaha en Flips je aan zitten te gapen met hun slaapdronken hoofden.
Niet van deze SC, nee.quote:
R&P.quote:
Whut, zo vroeg.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet soberzo om 11 uur werken dus om 10 uur weg
Als een echte pimp.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef JJH het volgende:
Ik wil ook een badjas, zo'n way over the top maffiosi ding met een dierenprintje aan de binnenkant.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef JJH het volgende:
Ik wil ook een badjas, zo'n way over the top maffiosi ding met een dierenprintje aan de binnenkant.
Ik kon er zo snel geen plaatje van vinden.quote:
Ja.quote:
ik wil zon hugh hefner dingquote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef JJH het volgende:
Vindt Knetter dat wel goed?quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kon er zo snel geen plaatje van vinden.
En dan zo 's avonds laat, met whisky en een sigaar bij de open haard mat allemaal mooie dames om me heen.
Meh. Tot hoe laat moet je?quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Best kut, ik wilde eigenlijk niet werken maar ik had vrijdag ook al vrij.
hint hintquote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef JJH het volgende:
Mensen, 10 februari ben ik jarig. Hint hint.
Ik 26 oktober.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef JJH het volgende:
Wellicht gaan Heloef en ik onze verjaardag samen vieren. Wat een meet in gaat houden.quote:
Tot half 9. Ben ik kwart over 9 thuis.quote:
O, vast.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vindt Knetter dat wel goed?
Wanneer?quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wellicht gaan Heloef en ik onze verjaardag samen vieren. Wat een meet in gaat houden.
[..]
Tot half 9. Ben ik kwart over 9 thuis.
Woah. Dat is lang. Anders kon ik misschien wel op je huis passen tot je terug bent.quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wellicht gaan Heloef en ik onze verjaardag samen vieren. Wat een meet in gaat houden.
[..]
Tot half 9. Ben ik kwart over 9 thuis.
Geld, daar heb ik te weinig van.quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al bijna.
Wat wil je voor je verjaardag?
Ja, zijn 2 shows.quote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Woah. Dat is lang. Anders kon ik misschien wel op je huis passen tot je terug bent.
Dat verzamel ik ook.quote:
Misschien kan het wel, neem ik m'n studeerwerk gewoon mee.quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn 2 shows.Dus lange dag.
Anders had ik wel erg fijn gevonden als ik thuis kwam en jij was op me aan het wachten.
Zijn jullie nou een setje (aan het worden) of zijn dit allemaal eventuele inleidende beschietingen voor ene tweede fuckbuddydate?quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn 2 shows.Dus lange dag.
Anders had ik wel erg fijn gevonden als ik thuis kwam en jij was op me aan het wachten.
Wat een oneerbiedig woord.quote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een setje (aan het worden) of zijn dit allemaal eventuele inleidende beschietingen voor ene tweede fuckbuddydate?
Feestje?quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef JJH het volgende:
Op het moment dat je ziet dat je 30 FOK!kers op fb hebt, is het misschien niet eens zo'n raar idee.quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cool
[..]
Van mij krijg je een auto
Denk maar even na.quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kan het wel, neem ik m'n studeerwerk gewoon mee.
Wat een onbeschaamde vraag.quote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een setje (aan het worden) of zijn dit allemaal eventuele inleidende beschietingen voor ene tweede fuckbuddydate?
Maybe yes, maybe no.quote:
O ja, ik vier dan m'n verjaardag.quote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op het moment dat je ziet dat je 30 FOK!kers op fb hebt, is het misschien niet eens zo'n raar idee.
[..]
Denk maar even na.
Ik ben lekker weg tijdens de feestdagenquote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Maybe yes, maybe no.
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met mijn verjaardag, eerst maar eens de feestdagen zien te overleven.
Strak planquote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Maybe yes, maybe no.
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met mijn verjaardag, eerst maar eens de feestdagen zien te overleven.
Ik kan zat synoniemen bedenken, maar oké.quote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden.
Ik heb niet zo'n uitgebreidde woordenschat.quote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zat synoniemen bedenken, maar oké.
Ik zou het serieus zo vergeten ...quote:
Ik wil/moet ook nog een weekend/midweek weg voor april, met z'n tweeen vind ik.quote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben lekker weg tijdens de feestdagen
De mazzel![]()
Het staat wel in mijn agenda.quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het serieus zo vergeten ...Een ander weekend dan maar.
Is niet erg ... Ik vond het een beetje denigrerend, maar misschien ben ik wel wat ouderwets.quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n uitgebreidde woordenschat.
dat word ik volgend jaarquote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga mijn verjaardag vierenik moet wel ik word 30
Mijn echte verjaardag toch? Dan heb ik niks te doen verder.quote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het staat wel in mijn agenda.
Gelukkig heb je nog een jaarquote:
Duizendmaal sorry.quote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Is niet erg ... Ik vond het een beetje denigrerend, maar misschien ben ik wel wat ouderwets.
Ik ben van half december tot half januari in India, dus ik hoef met niemand de feestdagen door te brengenquote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil/moet ook nog een weekend/midweek weg voor april, met z'n tweeen vind ik.
Nee joh, don't sweat it. Ik ben verder niet boos hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Duizendmaal sorry.
Ik zat me al ff af te vragen of het wel of niet kon. Niet dus.
In India doen ze niet aan oud en nieuw? Of hebben ze daar hun eigen oud en nieuw?quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben van half december tot half januari in India, dus ik hoef met niemand de feestdagen door te brengen
[ afbeelding ]
ach ja ik ben nu toch al de oudste van mijn vrienden groep en dat wrijven ze me ook wel goed inquote:
Me jelly.quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben van half december tot half januari in India, dus ik hoef met niemand de feestdagen door te brengen
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, don't sweat it. Ik ben verder niet boos hoor.
Arme jij. Heb je al een rollator gekregen?quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ja ik ben nu toch al de oudste van mijn vrienden groep en dat wrijven ze me ook wel goed in
Die staat er ook in.quote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn echte verjaardag toch? Dan heb ik niks te doen verder.
Ik grapte maar.quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Duizendmaal sorry.
Ik zat me al ff af te vragen of het wel of niet kon. Niet dus.
ow jawel, maar ik ga solo backpacken, dus dan is het gewoon ff een feestje meepakken, wat drinken en weer terug naar je hostelquote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
In India doen ze niet aan oud en nieuw? Of hebben ze daar hun eigen oud en nieuw?
Ik zal er dan hier wel een paar plempenquote:
Allebei?quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die staat er ook in.
[..]
Ik grapte maar.
Vind het alleen een aparte vraag.
Good boy.quote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow jawel, maar ik ga solo backapacken, dus dan is het gewoon ff een feestje meepakken, wat drinken en weer terug naar je hostel
[..]
Ik zal er dan hier wel een paar plempen
toevallig wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jij. Heb je al een rollator gekregen?
Waarom is dat belangrijk dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan wist ik wat je te doen had die dag.
Nevermind.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die staat er ook in.
[..]
Ik grapte maar.
Vind het alleen een aparte vraag.
Yay!quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
Ik zie net dat ik over twee weken vakantie heb.
Wel tentamen week erop volgend, maar toch wel chill.quote:
Herkenbaar. 24/7 of zo.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jij. Heb je al een rollator gekregen?
Gebruik je hem ook?quote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
toevallig wel ja
en dat is geen geintje
How delightful.quote:
hahaquote:
quote:
een keer gedaan om er 2 kratten bier mee te vervoerenquote:
Ik had 'm weggegeven aan een arm, oud mens.quote:
Handigquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer gedaan om er 2 kratten bier mee te vervoeren
dat had ook gekund maar rollators krijg je meestal aangemeten hequote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 'm weggegeven aan een arm, oud mens.
Knetter lees je meequote:
Is die ook voor jou aangemeten dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ook gekund maar rollators krijg je meestal aangemeten he
dus dat is voor iedereen anders
en ik vind hem te grappig om hem weg te doen
neequote:
Een handige jongen maakt hem zo dat hij ook op de trap kanquote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar handig is het ook niet
Ligt eraan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ook gekund maar rollators krijg je meestal aangemeten he
dus dat is voor iedereen anders
en ik vind hem te grappig om hem weg te doen
Beter opletten, kinderwagen staat er al.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie JJH straks z'n kind er wel in vervoeren ipv een kinderwagen
Hallonquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woehoei, in een goed humeur
Jammer dat m'n whatsapp faalt
Ohquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter opletten, kinderwagen staat er al.
Daar hoorde ik vandaag meer mensen over.quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woehoei, in een goed humeur
Jammer dat m'n whatsapp faalt
Loopwagen als het leert lopenquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter opletten, kinderwagen staat er al.
aaah okee wist ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Rollators kun je overal kopen, en in bepaalde medische gevallen worden ze aangepast.
Die blauwe zijn gewoon dertien in een dozijn en kun je gewoon bij de Welzorg kopen.
Gewoon aanpassenquote:
Dan moet er best veel aan geslepen en gelast worden.quote:
Bijna iedereen die ik wil of moet spreken, heeft het ja.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige die geen whats app heeft
Wat dacht je van eventjes bellen?quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik wil of moet spreken, heeft het ja.
ik heb er niks mee het intresseert me gewoonweg ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik wil of moet spreken, heeft het ja.
Mocht dat over zeg 2 jaar gebeuren maak dan een fotoquote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet er best veel aan geslepen en gelast worden.
Trouwens, een kind van anderhalf ofzo achter zo'n rollater.
voor die gelegenheid echt welquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mocht dat over zeg 2 jaar gebeuren maak dan een fotogiertje wil de rollator vast wel uitlenen
Haha, nu nog iemand vinden die hem aanpastquote:
maybe you can hire the A- Team die lui fixen dat wel effequote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, nu nog iemand vinden die hem aanpast
Bellen? Het is 2012 man.quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van eventjes bellen?
True story, alleen heb ik vandaag volgens mij niemand meer nodigquote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet wat als WA het niet doet.
Zeur dan nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True story, alleen heb ik vandaag volgens mij niemand meer nodig
Nou, ik had nog even wat gestuurd naar zo'n chickie, maar die reageert dus niet of krijgt 'm niet ofzoquote:
Achja, Twente héquote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik had nog even wat gestuurd naar zo'n chickie, maar die reageert dus niet of krijgt 'm niet ofzo
Hahaquote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
maybe you can hire the A- Team die lui fixen dat wel effe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |