quote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeee ok dan is het goed..
Geen idee hoe ik daar bij kom dan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.Maar het is er een paar kilometer bij vandaan.
ik geloof je hoorquote:
Lach maar straks zit je er midden inquote:
Oh jij hebt geen Samson en Gert gekeken vroegerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lach maar straks zit je er midden in
Als ik eenmaal zover ben dat ik wat durf te zeggen en je aan durf te kijken, that is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof je hoor
en dat wou ik net zeggen over de TT vinniiee
Ik ga daar dus niet inzitten hè.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lach maar straks zit je er midden in
ach joh, dat komt vast goed.. durfde je toen ook wel ja, ook al zei ik toen niet zo heul veulquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik eenmaal zover ben dat ik wat durf te zeggen en je aan durf te kijken, that is.
Deden je hersencelletjes pijn toen je hem bedacht?quote:
Ja, maar, dat was met ene groep, dus relatief veilig, en als jij niets zegt kan ik het bij een ander proberen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach joh, dat komt vast goed.. durfde je toen ook wel ja, ook al zei ik toen niet zo heul veul
Kuikentjes.quote:
Succesquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga daar dus niet inzitten hè.![]()
Uittrekken lijkt me al erg genoeg.
nah, nu weet ik er al van dus dan praat ik welquote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar, dat was met ene groep, dus relatief veilig, en als jij niets zegt kan ik het bij een ander proberen.
Nu zijn we alleen.
Ik heb hoofdpijn, dus jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Deden je hersencelletjes pijn toen je hem bedacht?
quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was
MAAR VANAVOND HEB IK HOOFDPIJNNN LALALAquote:
Water drinken, waarschijnlijk vocht te weinig.quote:
Hoi schatjequote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was
Daar is een heel goed middeltje voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
MAAR VANAVOND HEB IK HOOFDPIJNNN LALALA
Zou goed kunnenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Water drinken, waarschijnlijk vocht te weinig.
Dan neem je maar een pijnstiller.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat om op te reageren. Dat is makkelijker dan het gesprek in je eentje op gang te moeten trekken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah, nu weet ik er al van dus dan praat ik wel![]()
Ik weet wat daar tegen helpt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is een heel goed middeltje voor
Ik heb er zelf ook last van, even een fles naar binnen werken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
* Vinniiee gaat onder de kraan hangen
Eigenlijk de basic stuff... zo min mogelijk zuivelquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi schatje
Geef mij eens advies?
Je hoeft je hoofd ook niet te gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zei je ook tegen mijquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
maar nu eerst eten dus![]()
Hehe.quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook last van, even een fles naar binnen werken.
Oh, dat wist ik eigenlijk alquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk de basic stuff... zo min mogelijk zuivel
Veel drinken (water/thee)
En snoepjes dat veroorzaakt alleen maar slijm
Dank je. Zo maar eens douchen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Drink smakelijk
[..]
Oh, dat wist ik eigenlijk alBehalve de snoepjes.
Ik kijk serie... Zou eigenlijk moeten studeren enzo... Maarja mezelf kennende..quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je de afwas doen?
Ik ga aan de volgende lading
Ook gedaan net. 20 minuten, elke keer iets warmerquote:
Zit toch een douchecabine voor.quote:
Die ga ik onthouden.quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je hoofd ook niet te gebruiken
Ik ga alleen douchen hoor.quote:
Dankjequote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vinnie, Gorgelen met zout water! Geen dropjes oid want maakt inderdaad meer slijm aan!
En nu ga ik mijn hawaistokbroodjes in de oven doen
Nah, heb daar geen stopcontact voor m'n CD speler, dus niks om te zingen. Misschien zet ik hem wel in de keuken, lang geleden dat ik gezongen heb in de douche.quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Zing je ook onder de douche?
quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, heb daar geen stopcontact voor m'n CD speler, dus niks om te zingen. Misschien zet ik hem wel in de keuken, lang geleden dat ik gezongen heb in de douche.
Telefoon ?quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, heb daar geen stopcontact voor m'n CD speler, dus niks om te zingen. Misschien zet ik hem wel in de keuken, lang geleden dat ik gezongen heb in de douche.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof dat één keer per drie maand gebeurd.
Goed idee van jou. Even een leuke CD uit kiezen en dan lekker douchen.quote:
Geen muziek op foon.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
Don't listen to a word I saaaaaay, the screams all sound the same.
Alleen thuis, dus badjas en schapenpantoffels aan.
Beter je best moeten doen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
1-1 gelijk gespeeld
had graag willen winnen
Aah, jammer man.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
1-1 gelijk gespeeld
had graag willen winnen
quote:
quote:
Had ik ook vanmorgen, denk dat ik daarom ziek ben gewordenquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
Eerste keer dat ik water in mn oor heb na het douchen.
Next time betterquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik speelde best een goede wedstrijd, maar ik kan nu eenmaal niet scoren
[..]
Awww, niet huilen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik speelde best een goede wedstrijd, maar ik kan nu eenmaal niet scoren
[..]
Door water in je oor? Ik denk een eerder een virusje.quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook vanmorgen, denk dat ik daarom ziek ben geworden
[..]
Next time better
quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook vanmorgen, denk dat ik daarom ziek ben geworden
[..]
Next time better
quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, niet huilen.
* Fera troost Aldo
Volgende keer beter.
Dan moet je plat gaan liggen zodat het water er weer uit stroomtquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
Eerste keer dat ik water in mn oor heb na het douchen.
Ik had m'n koppie al opzij getild, nu is het weg.quote:Op zondag 30 september 2012 18:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je plat gaan liggen zodat het water er weer uit stroomt
Gisteren had ik nergens last van, en vanmorgen eerst ook nog niet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Door water in je oor? Ik denk een eerder een virusje.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had m'n koppie al opzij getild, nu is het weg.
Incubatietijd. En 's ochtends heb je wat meer energie, voel je je altijd beter. Meeste mensen beginnen 's avonds met ziek worden.quote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren had ik nergens last van, en vanmorgen eerst ook nog niet.
Ik ben vaak s'ochtends ziekquote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Incubatietijd. En 's ochtends heb je wat meer energie, voel jij je altijd beter. Meeste mensen beginnen 's avonds met ziek worden.
Vanmorgen had ik nou niet echt veel energie. Misschien van gisteren die frisse wind op mijn keel tijdens motorrijden.quote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Incubatietijd. En 's ochtends heb je wat meer energie, voel je je altijd beter. Meeste mensen beginnen 's avonds met ziek worden.
Ben er bang voor. Ook voor vrouwen hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
Dames en modehomo's.
http://www.suitsupply.com/knitwear/Knitwear,en_US,sc.html
Zijn hoogwaterpijpen (![]()
![]()
) weer in de mode?
Oh my....quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
Dames en modehomo's.
http://www.suitsupply.com/knitwear/Knitwear,en_US,sc.html
Zijn hoogwaterpijpen (![]()
![]()
) weer in de mode?
Forum Opties | |