quote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeee ok dan is het goed..
Geen idee hoe ik daar bij kom dan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.Maar het is er een paar kilometer bij vandaan.
ik geloof je hoorquote:
Lach maar straks zit je er midden inquote:
Oh jij hebt geen Samson en Gert gekeken vroegerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lach maar straks zit je er midden in
Als ik eenmaal zover ben dat ik wat durf te zeggen en je aan durf te kijken, that is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof je hoor
en dat wou ik net zeggen over de TT vinniiee
Ik ga daar dus niet inzitten hè.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lach maar straks zit je er midden in
ach joh, dat komt vast goed.. durfde je toen ook wel ja, ook al zei ik toen niet zo heul veulquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik eenmaal zover ben dat ik wat durf te zeggen en je aan durf te kijken, that is.
Deden je hersencelletjes pijn toen je hem bedacht?quote:
Ja, maar, dat was met ene groep, dus relatief veilig, en als jij niets zegt kan ik het bij een ander proberen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach joh, dat komt vast goed.. durfde je toen ook wel ja, ook al zei ik toen niet zo heul veul
Kuikentjes.quote:
Succesquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga daar dus niet inzitten hè.![]()
Uittrekken lijkt me al erg genoeg.
nah, nu weet ik er al van dus dan praat ik welquote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar, dat was met ene groep, dus relatief veilig, en als jij niets zegt kan ik het bij een ander proberen.
Nu zijn we alleen.
Ik heb hoofdpijn, dus jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Deden je hersencelletjes pijn toen je hem bedacht?
quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was
MAAR VANAVOND HEB IK HOOFDPIJNNN LALALAquote:
Water drinken, waarschijnlijk vocht te weinig.quote:
Hoi schatjequote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was
Daar is een heel goed middeltje voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
MAAR VANAVOND HEB IK HOOFDPIJNNN LALALA
Zou goed kunnenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Water drinken, waarschijnlijk vocht te weinig.
Dan neem je maar een pijnstiller.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat om op te reageren. Dat is makkelijker dan het gesprek in je eentje op gang te moeten trekken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah, nu weet ik er al van dus dan praat ik wel![]()
Ik weet wat daar tegen helpt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is een heel goed middeltje voor
Ik heb er zelf ook last van, even een fles naar binnen werken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
* Vinniiee gaat onder de kraan hangen
Eigenlijk de basic stuff... zo min mogelijk zuivelquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi schatje
Geef mij eens advies?
Je hoeft je hoofd ook niet te gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zei je ook tegen mijquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
maar nu eerst eten dus![]()
Hehe.quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook last van, even een fles naar binnen werken.
Oh, dat wist ik eigenlijk alquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk de basic stuff... zo min mogelijk zuivel
Veel drinken (water/thee)
En snoepjes dat veroorzaakt alleen maar slijm
Dank je. Zo maar eens douchen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Drink smakelijk
[..]
Oh, dat wist ik eigenlijk alBehalve de snoepjes.
Ik kijk serie... Zou eigenlijk moeten studeren enzo... Maarja mezelf kennende..quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je de afwas doen?
Ik ga aan de volgende lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |