SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Er waren mensen die 1000 taarten besteld hadden, die hebben ze niet gekregen. HEMA heeft nog wel enige compensatie gegeven, dacht ik.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was ook een keer bij de HEMA. Kon je taarten bestellen voor een euro. Uiteindelijk was HEMA wel mooi de lul, want ze waren verplicht om de taarten te leveren.
Iedereen kreeg gewoon 1 taart volgens mij, dus iedereen ook 1 laptopquote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er waren mensen die 1000 taarten besteld hadden, die hebben ze niet gekregen. HEMA heeft nog wel enige compensatie gegeven, dacht ik.
Wat denk je dat ik ben geworden door die formatie kaarten $$$$quote:Op zondag 30 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Formatiekaartjes verkopen als warme bapao's over de toonbank.
Waarschijnlijk niet, wacht maar tot morgen dan zal je waarschijnlijk een annulering krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
nogmaal deze foto, gaat het gebeuren ???
Een aanvaller met 2 goals gaat geen IF krijgen.quote:
Nu staat er:, Validatie Klantgegevensquote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, wacht maar tot morgen dan zal je waarschijnlijk een annulering krijgen.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Covati het volgende:
http://prntscr.com/gijzr Muahahah mijn bagger aankoop is iets goeds geworden door mensen net zo triest als ik!!!
Nog niet afgelopenquote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een aanvaller met 2 goals gaat geen IF krijgen.
Daarom, lekker voorbarigquote:
Klopt, ik was in de war. Ze hebben wel gratis taarten weggegeven.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er waren mensen die 1000 taarten besteld hadden, die hebben ze niet gekregen. HEMA heeft nog wel enige compensatie gegeven, dacht ik.
Ik heb hem nooit opgehaald, maar het zag er niet zo lekker uit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik was in de war. Ze hebben wel gratis taarten weggegeven.
[ afbeelding ]
Godver, hier ben ik vorig jaar rijk mee geworden en dit jaar ook. Nu doet iedereen het truukjequote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben geworden door die formatie kaarten $$$$
Daar heb ik echt geen geduld voor, dat is zoooo saai om te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godver, hier ben ik vorig jaar rijk mee geworden en dit jaar ook. Nu doet iedereen het truukje
Eigenlijk heb ik het alleen in 1 nachtdienst toen er helemaal niks te doen was gedaan. Geloof 70K verdiend die nachtquote:Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen geduld voor, dat is zoooo saai om te doen.
Ik doe eigenlijk ook nooit open bid, tenzij het de enige speler op de markt is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Thorb het volgende:
Ik had vorig jaar gewoon een speler die ik tot een bepaalde BIN pakte, soms ook open bid maar daar had ik nooit geduld voor
De markt is zoveel groter dan vorig jaar waardoor het allemaal veel sneller gaat.quote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn dit jaar zoveel opties om winst te maken, echt bizar.
Ik hoor allemaal methodes maar ik heb echt compleet geen winst gemaakt met iets.quote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn dit jaar zoveel opties om winst te maken, echt bizar.
iedere methode werkt gewoon..ballen, formaties, stadions, bronzepacken, de methode uit de OP, 59th minute, alles..quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal methodes maar ik heb echt compleet geen winst gemaakt met iets.
En zolang er mensen ballen kopen voor 1200 coins, en player fitness voor 400 coins, dan ligt het ook aan de collectieve domheid van de gemiddelde FUT spelersquote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De markt is zoveel groter dan vorig jaar waardoor het allemaal veel sneller gaat.
Kun je me een tip DM'en die zelfs werkt voor kinderen met een verstandelijke beperking?quote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedere methode werkt gewoon..ballen, formaties, stadions, bronzepacken, de methode uit de OP, 59th minute, alles..
Ik had gisteren een squad fitness voor 350cquote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zolang er mensen ballen kopen voor 1200 coins, en player fitness voor 400 coins, dan ligt het ook aan de collectieve domheid van de gemiddelde FUT spelers
Het is wel vaker gebeurdquote:Op zondag 30 september 2012 17:20 schreef Maver24 het volgende:
Bij BOL.com werken zo gewoon vandaag hoor. Toch wel appart dat het nog altijd niet is geannuleerd
Ik ga bol.com echt een bloemetje sturen als ze het gaan leveren,quote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel vaker gebeurd![]()
http://www.nu.nl/internet(...)utje-neckermann.html
Dat lijstje post ik net..dat lukt zelfs als je doof en blind bentquote:Op zondag 30 september 2012 17:20 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Kun je me een tip DM'en die zelfs werkt voor kinderen met een verstandelijke beperking?
Dudeweiser gaf die tip toch?quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga bol.com echt een bloemetje sturen als ze het gaan leveren,
kom ik het speciaal nog brengen ook, haha
Nou mooi, beetje hetzelde verhaal. Ik denk niet dat heel veel mensen hiervan geprofiteerd hebben, want hij was zo weer weg.quote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is een verschil van 1000¤quote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Timquote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.dutchcowboys.nl/online/10275
wss leveren ze dus niet
Oke ja, dit gaat werken, ik voel het.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijstje post ik net..dat lukt zelfs als je doof en blind bent
Zoals ik eerder al zeiquote:Op zondag 30 september 2012 17:23 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.dutchcowboys.nl/online/10275
wss leveren ze dus niet
Als je in staat bent een vork met eten naar je mond te krijgen, kun je ook winst maken met FUTquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Oke ja, dit gaat werken, ik voel het.
Nee, het moet niet. Lees de algemene voorwaarden even door. Tevens is de prijs niet aannemelijk voor een laptop.quote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ze horen toch een artikel te leveren als jij het voor die bepaalde prijs staat? Ook al is het een ''mankement'' of een ''fout''.
Je weet niet hoe moeilijk het is om te functioneren in de maatschappij met een beperkt intellectquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je in staat bent een vork met eten naar je mond te krijgen, kun je ook winst maken met FUT
staat voor 1092.99 op de site toch? Poste iemand.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die laptop is nog geen ¤400 meer waard.
klopt, ze hebben er snel een 0 tussen gezet, was eerst 92.99quote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
staat voor 1092.99 op de site toch? Poste iemand.
Pieters had vorig jaar natuurlijk al zijn eigen IF'squote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel vet voor zo'n speler. Stel je speelt zelf FUT en je voetbalt op hoog niveau. Gewoon een keer wat beter je best doen en zorgen dat je zelf een IF krijgt
Of a la Jose Enrique bij EA een superbelachelijke overpowered IF cadeau krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel vet voor zo'n speler. Stel je speelt zelf FUT en je voetbalt op hoog niveau. Gewoon een keer wat beter je best doen en zorgen dat je zelf een IF krijgt
En verschil van ¤1000 tussen 2 verkeerde prijzen. Normaal gesproken zal deze echt niet voor ¤1092 verkocht worden. Die 1 en die 0 hebben ze er even snel voorgezet denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
staat voor 1092.99 op de site toch? Poste iemand.
Ik heb totaal niet veel tegengoals.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Confetti het volgende:
Iemand al ervaring met 5 at the back dit jaar?
Ben van het plan een ongelooflijk laf team te maken om al die tegengoals te counteren
Dat doen ze niet bij Eredivisie spelersquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of a la Jose Enrique bij EA een superbelachelijke overpowered IF cadeau krijgen.
Over een halfuur.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Knuxie het volgende:
Wat is die 59th minute waar iedereen het over heeft?
Ow, je hebt echt iets?quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Je weet niet hoe moeilijk het is om te functioneren in de maatschappij met een beperkt intellect
Dat denk ik dus ook, want elders kost tie veel en veel minder dus is het prijsverschil ook veel minder en kan dus je wel zeggen dat je het kan zien als een aanbieding en niet als foutquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En verschil van ¤1000 tussen 2 verkeerde prijzen. Normaal gesproken zal deze echt niet voor ¤1092 verkocht worden. Die 1 en die 0 hebben ze er even snel voorgezet denk ik.
Dan nog, verschil van ¤500 ofzo gaan ze ook niet leveren omdat 92 euro niet aannemelijk is. Ze zijn niet verplicht tot het leveren voor die prijs.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En verschil van ¤1000 tussen 2 verkeerde prijzen. Normaal gesproken zal deze echt niet voor ¤1092 verkocht worden. Die 1 en die 0 hebben ze er even snel voorgezet denk ik.
Vorig jaar was ik de bom. Winning streaks van 40 wedstrijden waren mij niet vreemd, ja!!quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet veel tegengoals.
Je bent gewoon slecht.
Xbox?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik de bom. Winning streaks van 40 wedstrijden waren mij niet vreemd, ja!!
Blame the game.
Qua FIFA, ja. Daarbuiten ben ik gewoon een rustige jongen die soms voldoendes haalt op zijn universitaire studiequote:
Dit in inderdaad een gevalletje van snel er iets van maken. 1092.99 is een rare prijsquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dutch, 5voor, SB, RP, Roy, clubs vanavond?
Een aanbieding zal het zeker niet zijn, maar misschien overwegen ze het wel om ze gewoon te versturen aangezien ze nu in 1 keer van hun voorraad af zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, want elders kost tie veel en veel minder dus is het prijsverschil ook veel minder en kan dus je wel zeggen dat je het kan zien als een aanbieding en niet als fout
Wat is je GT? Ik wil wel zien of jij zo goed bent.quote:
Diepe zuchtquote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Qua FIFA, ja. Daarbuiten ben ik gewoon een rustige jongen die soms voldoendes haalt op zijn universitaire studie
In FIFA 12, hèquote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is je GT? Ik wil wel zien of jij zo goed bent.
Shit is about to go down!quote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is je GT? Ik wil wel zien of jij zo goed bent.
Ouch!quote:Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef Neraice het volgende:
Sleutelbeen gebroken, geen FUT meer voor mij
Als je in Fifa 12 zo goed was dan ben je in Fifa 13 ook nog gewoon goed.quote:Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
In FIFA 12, hè. Heb op dit moment geen team meer, ik ga zo wat in elkaar zetten.
Sterkte manquote:Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef Neraice het volgende:
Sleutelbeen gebroken, geen FUT meer voor mij
Ja, best pijnlijk en dan zit je ook nog een uur in de wachtkamerquote:
In het echt of met fifa?quote:
quote:
Goed toch, weer minder mensen met een 5 atb opstellingquote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef Confetti het volgende:
Wat hebben ze 5-2-1-2 verkracht zeg![]()
![]()
Linksback die je met de spits moet gaan linken..
Hoelang kan je nu niet spelen?quote:
Confetti had vorig jaar door die glitch ook een absurd team hequote:Op zondag 30 september 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als je in Fifa 12 zo goed was dan ben je in Fifa 13 ook nog gewoon goed.
Jij hoort, zo zeg jij, bij de wereldtop.
Dan ben je ook gewoon goed in Fifa 13.
Laat maar zien.
3-5-2 spelen johquote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef Confetti het volgende:
Wat hebben ze 5-2-1-2 verkracht zeg![]()
![]()
Linksback die je met de spits moet gaan linken..
Herkenbaarquote:Op zondag 30 september 2012 17:33 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, best pijnlijk en dan zit je ook nog een uur in de wachtkamer
Minstens anderhalve maandquote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang kan je nu niet spelen?.
Nee, want handicap!1!%ESTJH_(Phuj9heujgay4wyt uk6jteelbal358u35w74y6025quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Confetti had vorig jaar door die glitch ook een absurd team heDat kan misschien een heel kleine factor zijn dat hij vorig jaar iets makkelijker won dan dit jaar
Lijkt me pijnlijk, hoop dat je snel weer hersteld bent. Ik hoop dat het aan de andere kant is dan die van je fap-hand?quote:
Jij had ook een verbazingwekkend team, net als Pascal.quote:Op zondag 30 september 2012 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Confetti had vorig jaar door die glitch ook een absurd team heDat kan misschien een heel kleine factor zijn dat hij vorig jaar iets makkelijker won dan dit jaar
Wat een hellquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef TheFastOne het volgende:
[TK]Wielrennerfiets #5
Misschien spuit elf, maar dit is de mooiste reeks op Fok! ooit.
Nee ik moet nu alles met links doenquote:Op zondag 30 september 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, hoop dat je snel weer hersteld bent. Ik hoop dat het aan de andere kant is dan die van je fap-hand?
4 jaar terug mijn arm gebroken met voetbal, 3 uur kwam ik er, half 8 zat ik er nog te rieken in mijn voetbalkledingquote:Op zondag 30 september 2012 17:33 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, best pijnlijk en dan zit je ook nog een uur in de wachtkamer
Pijnlijkquote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee ik moet nu alles met links doen
Thanks.
Kwam door de formatie-kaartjes. eerste 2 a 3 maanden als een josti die dingen zitten kopen en verkopen. Voetbaltechnisch bakte ik er niet veel vanquote:Op zondag 30 september 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij had ook een verbazingwekkend team, net als Pascal.
Echt vet.
Ik brak mijn sleutelbeen bij de dokter, dat bespaarde tijdquote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 jaar terug mijn arm gebroken met voetbal, 3 uur kwam ik er, half 8 zat ik er nog te rieken in mijn voetbalkledingwas ook nog eens ziek warm toen
9 uur was ik toen thuis na het gipsen. Wat was dat fucking saai
Haha dan heb ik nog mazzel gehad. Was ook met voetbal.quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 jaar terug mijn arm gebroken met voetbal, 3 uur kwam ik er, half 8 zat ik er nog te rieken in mijn voetbalkledingwas ook nog eens ziek warm toen
9 uur was ik toen thuis na het gipsen. Wat was dat fucking saai
quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik brak mijn sleutelbeen bij de dokter, dat bespaarde tijd
Wat was je record uiteindelijk?quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kwam door de formatie-kaartjes. eerste 2 a 3 maanden als een josti die dingen zitten kopen en verkopen. Voetbaltechnisch bakte ik er niet veel van
13-0-5quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is jullie record op dit moment?
Mijne nu 23-0-4.
Goede vraag. iets van 1400-20-700 ofzo. 2 om 1, maar dat kwam door Kandji en het bijbehorende MLS teamquote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat was je record uiteindelijk?
58-7-8quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijne nu 23-0-4.
Ik had best weinig potjes opzich.quote:Op zondag 30 september 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede vraag. iets van 1400-20-700 ofzo. 2 om 1, maar dat kwam door Kandji en het bijbehorende MLS teamDit jaar geen single matches meer dus dat wordt met de billen bloot
Stuurde ik jou gisteravond nou die invite of was dat een andere FOK!ker?quote:
Ja dat was ik geloof, was eergister alquote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Stuurde ik jou gisteravond nou die invite of was dat een andere FOK!ker?.
18-0-0quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijne nu 23-0-4.
Je hebt zeker een bronzen bank en speelt alles offlinequote:
wel als mensen amper/niet offline spelenquote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Offline overwinningen tellen ook mee dus dat is niet representatief
Laat die jongen nou lekker denken dat die goed is!quote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt zeker een bronzen bank en speelt alles offline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |