Dat ligt aan jouquote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel een beetje erg rustig, ongeacht welke sc ik kom
Ik doe het graagquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand die ging inkoppen
Maar nee, SEX sc is ook dood en daar heb ik nog niet gepost.quote:
Date was leukquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rustig, ben me met het huishouden aan het bemoeien.
Hoe was jouw date?
Ik denk hetquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nee, SEX sc is ook dood en daar heb ik nog niet gepost.
Iedereen is nog aan het uitbrakken van gisteravond of er op uit of zo
Ik hoef niet alle details te hebben hoor Roycoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet alle details te hebben hoor RoycoGeen gore details hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gezellig samen voetbal gekeken
Is ze voor Feyenoord?quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen gore details hoor.
Wat een topwijf, nu al.quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen gore details hoor.
Echte liefde dit.quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht wel de wedstrijd kijken
Voor wie is ze nu?quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht wel de wedstrijd kijken
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 's avonds mocht ik ook nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijken
Een vrouw die niet zeikt als je voetbal wilt kijken. Ze bestaan nog.quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 's avonds mocht ik ook nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |