SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef je wel een beurt als je dat zo graag wiltquote:Op zondag 30 september 2012 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het was mijn beurt.
En ik wou nog wel een ode brengen aan de oude users.
ik had eigenlijk jou in TT willen zetten, maar dat is teveel eer voor jouquote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef AliceWonder het volgende:
Borte had de lapo. Wat ben jij een sukkel .
xminator, is Bortecinem niet iets voor jouquote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
.
Volwassenheid heeft weinig met leeftijd te maken (speelt wel een beetje mee uiteraard).
Omdat je TT de vorige keer werd gewijzigd werd durf je het niet meer?quote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik had eigenlijk jou in TT willen zetten, maar dat is teveel eer voor jou
w8 maar jij volgende topicquote:Op zondag 30 september 2012 15:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat je TT de vorige keer werd gewijzigd werd durf je het niet meer?
Te oud en niet ambitieus genoeg voor mij.quote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
xminator, is Bortecinem niet iets voor jou
quote:
oh ja, was even vergeten dat je max leeftijd voor chicks 16 wasquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Te oud en niet ambitieus genoeg voor mij.
how about AliceWonderquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd waarop je ze moet scoutenquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
oh ja, was even vergeten dat je max leeftijd voor chicks 16 was
iets meer dan scoutenquote:Op zondag 30 september 2012 15:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd waarop je ze moet scouten
Huh?quote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is jou sowieso niet waardquote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?
Niet dat ik iets met je wil ofzo, maar je kent mij niet eens om die dingen over mij te weten (behalve mijn leeftijd).
Zeg het ze, Alice!!quote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is jou sowieso niet waard.
quote:
Hij is aandachtsgeilquote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een relatie, laat ik maar meespelen met jou. Vind je vast geweldig!
is ze geilquote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een relatie, laat ik maar meespelen met jou. Vind je vast geweldig!
Bisey attim, why so serious?quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?
Niet dat ik iets met je wil ofzo, maar je kent mij niet eens om die dingen over mij te weten (behalve mijn leeftijd).
quote:
Bortecinem, als niemand anders je wil doen, ben je altijd welkom bij mijquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kwam anders wel serious over, vandaar.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
is ze geiltoch geen vriendin van Habbo
![]()
ben Habbo da az kiz s..medimquote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
[..], waar jij wel allemaal niet aandenkt
.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Bisey attim, why so serious?
Overigens ben je wel te oud, dat wel.
Heb al 3 jaar een vriendin, waarom zou ik serieus ingaan op zijn vraag?quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kwam anders wel serious over, vandaar.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ben Habbo da az kiz s..medim
Ik dacht dat je me gewoon aan het dissen was.quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een vriendin, waarom zou ik serieus ingaan op zijn vraag?
Bortecinem wat doe je vanavondquote:Op zondag 30 september 2012 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me gewoon aan het dissen was.
x is nog aan het denken wat hij daarop moet verzinnenquote:Op zondag 30 september 2012 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me gewoon aan het dissen was.
Maar wat is je leeftijd?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Bortecinem wat doe je vanavond
zogenaamd vriendinquote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Denk dat ik één van de jongste users ben van dit topic dan. Mn vriendin is 1 week ouder dan mij ().
Je bent 17/18?quote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Denk dat ik één van de jongste users ben van dit topic dan. Mn vriendin is 1 week ouder dan mij ().
Jij was toch 21?quote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Zie KPD.quote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zogenaamd vriendinpics eerst
Als je bezig bent met een master aan de uni, lijkt het me dat je ook weer niet zó jong bent.quote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Was alleen wat drukker en er waren meer bitch fights.quote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef Bilge het volgende:
Het gaat me te ver om alle reacties uit de oudere topics terug te lezen, maar ik ben wel benieuwd naar het verschil met nu.
Dan ben je helemaal niet zo jong. Julis, Ayca en Alice bv zijn jonger dan jij (ik ga er vanuit dat je rond de 21/22 bent, net als ik). Maar alsnog te jong inderdaad, ik val alleen op koca herifler.quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben bezig met een MSc dus 17/18 (is normaal gezien) niet mogelijk..
Klopt, maar er zijn geen nieuwe jonge mensen bijgekomen.. Mensen worden ouder, dus relatief gezien met de topicbezoekers ben ik wel weer jong.quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je bezig bent met een master aan de uni, lijkt het me dat je ook weer niet zó jong bent.
koca heriflerquote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal niet zo jong. Julis, Ayca en Alice bv zijn jonger dan jij (ik ga er vanuit dat je rond de 21/22 bent, net als ik). Maar alsnog te jong inderdaad, ik val alleen op koca herifler.
Jij was toch 23?quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal niet zo jong. Julis, Ayca en Alice bv zijn jonger dan jij (ik ga er vanuit dat je rond de 21/22 bent, net als ik). Maar alsnog te jong inderdaad, ik val alleen op koca herifler.
Dan heb ik niks gemist.quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was alleen wat drukker en er waren meer bitch fights.
Tsja, ik denk dat jij en ik ongeveer even oud zijn. En volgens mij zijn wij nu, op zarGon, Bilge en EL_Presidente na, de oudsten van dit topic. Van de momenteel actieve users, bedoel ik dan.quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn geen nieuwe jonge mensen bijgekomen.. Mensen worden ouder, dus relatief gezien met de topicbezoekers ben ik wel weer jong.
Valt mee.quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn geen nieuwe jonge mensen bijgekomen.. Mensen worden ouder, dus relatief gezien met de topicbezoekers ben ik wel weer jong.
En jij dan? 35?quote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef EL_Presidente het volgende:
paar topics verder en xminator heeft nog steeds niet gezegd hoe oud hij is. mysterieus mannetje. ik zeg zeker over de 30
hoe oud is Triggerquote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat jij en ik ongeveer even oud zijn. En volgens mij zijn wij nu, op zarGon, Bilge en EL_Presidente na, de oudsten van dit topic. Van de momenteel actieve users, bedoel ik dan.
Gangnam Stylequote:
Het was ook gezelliger. Ik kan mij geen echte bitchfights herinneren, de meeste bitchfights waren binnen 5 min. over.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gemist.![]()
Die oranje eitjes van jouw sushi komen van de vis lodde, heb ik gisteren ontdekt.
Aha, overigens het is niet rationeel om op oudere mannen te vallen als vrouw zijnde. Een vrouw leeft gemiddeld 4 jaar langer dan een man, dus als een man ook nog ouder is....quote:
O, die was ik vergeten. Die is volgens mij ook al de 25 gepasseerd. Maar ik weet het niet zeker.quote:
Trigger is volgens mij 45, 46..quote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, die was ik vergeten. Die is volgens mij ook al de 25 gepasseerd. Maar ik weet het niet zeker.
Hij is 25.quote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Trigger is volgens mij 45, 46..
Liefde/aantrekkingskracht en ratio..quote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha, overigens het is niet rationeel om op oudere mannen te vallen als vrouw zijnde. Een vrouw leeft gemiddeld 4 jaar langer dan een man, dus als een man ook nog ouder is....
Of je moet op je 70e nog een scharreltje willen
Oudere mannen hebben meer levenservaring. En hebben het financieel beter voor elkaar.quote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha, overigens het is niet rationeel om op oudere mannen te vallen als vrouw zijnde. Een vrouw leeft gemiddeld 4 jaar langer dan een man, dus als een man ook nog ouder is....
Of je moet op je 70e nog een scharreltje willen
Dacht altijd dat ik met ayca een van de jongste waren, toen kwamen daar julis en alice bij.quote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat jij en ik ongeveer even oud zijn. En volgens mij zijn wij nu, op zarGon, Bilge en EL_Presidente na, de oudsten van dit topic. Van de momenteel actieve users, bedoel ik dan.
Tijd gaat snel. Helaas.quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ik met ayca een van de jongste waren, toen kwamen daar julis en alice bij.
Maar klopt ben niet meer een van de jongsten. Want je hebt ook nog devrim, arcadis en msnk..
Mooie herinneringen blijven.quote:
Hoeft niet altijd zo te zijn, zo een gedachtegang stamt meer vanuit het verleden.quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oudere mannen hebben meer levenservaring. En hebben het financieel beter voor elkaar.
Aantrekkelijker dus dan jongere mannen voor een vrouw.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oudere mannen hebben meer levenservaring. En hebben het financieel beter voor elkaar.
Aantrekkelijker dus dan jongere mannen voor een vrouw.
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
En de meeste vrouwen willen een man die voor ze kan zorgen (dat is niet hetzelfde als dat ze een man willen die perse voor ze zorgt). Iemand met financiele stabiliteit, dosis levenservaring en volwassenheid. Dat allemaal vind je niet zo gauw in mannen van mijn leeftijd.
Maar ik ben toch dood van binnen, dus het maakt eigenlijk helemaal niet zo veel uit hoe oud of knap iemand is.
Zoals?quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Bilge het volgende:
Sommigen tonen een bijzondere interesse in de persoonlijke levens van andere users zonder iets prijs te geven van hun eigen toestand. Beetje van twee walletjes eten.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Bilge het volgende:
Sommigen tonen een bijzondere interesse in de persoonlijke levens van andere users zonder iets prijs te geven van hun eigen toestand. Beetje van twee walletjes eten.
Je beschrijft jezelf wel uitmuntend!quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Bilge het volgende:
Ja, dit. Maar uiteindelijk niet van zijn geld snoepen en je eigen boontjes doppen, wetend dat je een vent hebt die dat ook allemaal voor jou kan doen.quote:
quote:
Bilge is verliefd op een meisje van zijn werk maar durft (durfde?) haar niet aan te spreken.quote:Op zondag 30 september 2012 16:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zoals?
Vertel eens wat meer over jezelf
Ahww...quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bilge is verliefd op een meisje van zijn werk.
Heeft ze je afgewezen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef Bilge het volgende:
Bilge heeft zijn vertrouwen in de vrouwelijke soort definiteif verloren en zal als een overtuigde vrijgezel zijn leven slijten.
Bekarlik sultanliktir.
Arme Bilgequote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef Bilge het volgende:
Bilge heeft zijn vertrouwen in de vrouwelijke soort definiteif verloren en zal als een overtuigde vrijgezel zijn leven slijten.
Bekarlik sultanliktir.
Ze smeet de bloem die ik haar kocht in mijn gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ze smeet de bloem die ik haar kocht in mijn gezicht.
Voeg haar toe op facebook, achterhaal haar nummer en stuur haar een whatsappp. Geef het niet op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ze smeet de bloem die ik haar kocht in mijn gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ze smeet de bloem die ik haar kocht in mijn gezicht.![]()
en iyisi tranniesquote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
Als ik geen moslim was zou ik het wel weten:
Voor seksuele diensten naar professionele dienstverleners.
Voor de verspreiding van superieure genen doneren aan spermabanken.
Geen gezeik aan je kop, geen parasiet die je uitzuigt.![]()
Jij verdient helemaal geen vrouw, laat staan dat meisje waar je verliefd op bent!quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
Je wordt heus wel een keer verliefd op een meisje die jou ook waardeert.quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
interessante topicwendingquote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij verdient helemaal geen vrouw, laat staan dat meisje waar je verliefd op bent!
why?quote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
Vind het altijd leuk om in adam naar een milliyetci kapper te gaan
Als je vroeger naar Bassie en Adriaan keek weet je vast nog wel hoe Bassie zijn eigen ellende kon overdrijven en heerlijk mompelend huilde. (waarop Adriaan hem weer troostte). Ik hou er ook van om mijn problemen onder de vergrootglas te leggen en in zelfmeelij weg te zinken. Neem het niet al te serieus.quote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je wordt heus wel een keer verliefd op een meisje die jou ook waardeert.
Niet zo negatief.
Hij trimt je snor zo mooi?quote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
Vind het altijd leuk om in adam naar een milliyetci kapper te gaan
jezelf vergelijken met Bassie en Adriaanquote:Op zondag 30 september 2012 16:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je vroeger naar Bassie en Adriaan keek weet je vast nog wel hoe Bassie zijn eigen ellende kon overdrijven en heerlijk mompelend huilde. (waarop Adriaan hem weer troostte). Ik hou er ook van om mijn problemen onder de vergrootglas te leggen en in zelfmeelij weg te zinken. Neem het niet al te serieus.
Drommels, drommels, drommels.quote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jezelf vergelijken met Bassie en Adriaan
Ah oke.quote:Op zondag 30 september 2012 16:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je vroeger naar Bassie en Adriaan keek weet je vast nog wel hoe Bassie zijn eigen ellende kon overdrijven en heerlijk mompelend huilde. (waarop Adriaan hem weer troostte). Ik hou er ook van om mijn problemen onder de vergrootglas te leggen en in zelfmeelij weg te zinken. Neem het niet al te serieus.
in zo een hokje van 1 bij 2 meterquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt daar altijd mannetjes zitten, sanki cafe. Heletijd politiek praten
Druk van de familie he.quote:Op zondag 30 september 2012 16:38 schreef Triggershot het volgende:
Een aantal Turken die ik ken zijn getrouwd met gorucu usulu. Brrrr.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij trimt je snor zo mooi?
[ afbeelding ]
Nog een liefhebber van epische muziek.quote:Op zondag 30 september 2012 16:49 schreef Bilge het volgende:
Veel beter dan dat Gangnam gedoe. 325 miljoen views.![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog een liefhebber van epische muziek.
Cultuurbarbaar.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.![]()
Death is the road to Awe staat al op mijn mobiel. Ken je meer van zulke liedjes?
[..]
Alsjeblieft Bilge.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Bilge het volgende:
@ AW,
Dat LotR-lied kende ik nog niet, thanx!
@TM,
Ik zal ze downloaden en tijdens het hardlopen met mijn überhippe Sennheiser-koptelefoon beluisteren, thnx.
Ah, oké.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Bilge het volgende:
@ AW,
Dat LotR-lied kende ik nog niet, thanx!
@TM,
Ik zal ze downloaden en tijdens het hardlopen met mijn überhippe Sennheiser-koptelefoon beluisteren, thnx.
en dat is welke subforum? vind je dit al te KPD.quote:Op zondag 30 september 2012 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Doe dat in het subforum dat daarvoor is bestemd ofzo.
bij zigeuners welquote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, is dat ook bij Roemenen zo?
Missverkiezing wat, billenquote:Op zondag 30 september 2012 17:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
en dat is welke subforum? vind je dit al te KPD.paar dames in bikini, dit is Miss Verkiezing.
quote:
Mijn beide oma's en mijn moeder zijn ook uitgehuwelijkt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, is dat ook bij Roemenen zo?
ik studeer Geneeskunde 4e jaar nuquote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ben je irl ook zo, Presidente? Ik bedoel, wat doe je eigenlijk? Werk je? Studeer je?
Mooi! Maar een Turk en Roemeen, dat kan nooit goed gaan voor de kinderenquote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn beide oma's en mijn moeder zijn ook uitgehuwelijkt.
En hun huwelijken waren niet bepaald rozengeur en maneschijn.
Nu gebeurt dat gelukkig nog weinig in Roemenië . Zelfs in mijn dorp bijna niet meer,
quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik studeer Geneeskunde 4e jaar nu
irl ben ik lief
quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik studeer Geneeskunde 4e jaar nu
irl ben ik lief
Halfbloedjes zijn meestal mooie kinderenquote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi! Maar een Turk en Roemeen, dat kan nooit goed gaan voor de kinderen
Uiteraard.quote:Op zondag 30 september 2012 17:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat was een trolltopic
je bent er wel als de kippen bij.![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, onze kinderen zouden heel mooi zijnquote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn meestal mooie kinderen.
Bewijs hiervoor is mijn zusje en stiefzusjes en stiefbroertje.
Ik weet zeker dat onze kinderen ook heel mooi zullen zijn.
En dan krijgen ze beide culturen mee en heel veel talen.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 30 september 2012 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, onze kinderen zouden heel mooi zijn
Vergeleken met mijn omgeving ben ik zelfs te oud.quote:Op zondag 30 september 2012 17:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel.![]()
Jij bent ook al oud genoeg om vader te zijn. Stuur me maar een kaartje wanneer je vriendin zwanger is kom ik wel naar de babyshower.
Gaan met die banaan dan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn omgeving ben ik zelfs te oud.
Deze is ook mooi...quote:
Dacht het niet. Anders zat je wel minder op FOK!quote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien heb ik er al een paar, weet jij veel.
Ik ben een fan ja! Ik zal kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef Triggershot het volgende:
Keken jullie vroeger naar Married With Children? Ze staan nu compleet op Youtube
Vaderschaptips opdoen hiero.quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dacht het niet. Anders zat je wel minder op FOK!
http://www.youtube.com/user/MerriedWithChildren complete uitzendingen babyquote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben een fan ja! Ik zal kijken.
Van wie?quote:
Bedankt !quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/MerriedWithChildren complete uitzendingen baby
Heb je al naar Omar gekeken?quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/MerriedWithChildren complete uitzendingen baby
nee.quote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al naar Omar gekeken?
Mooie stem heeft ze.quote:
quote:
Met een specialisatie in röntgencilik.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geneeskunde student toch, ideaal.
In zijn fantasie ja.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geneeskunde student toch, ideaal.
quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met een specialisatie in röntgencilik.
Ik serieus medelijden met hem als hij in het echte leven ook zo is.quote:
Dat doen we toch allemaal.quote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik serieus medelijden met hem als hij in het echte leven ook zo is.
En zijn frustraties komt uiten op FOK!
Kan dat? Nog nooit van gehoord?quote:Op zondag 30 september 2012 18:11 schreef xminator het volgende:
Mensen die reserveren voor een shoarmatent![]()
Dat is net zoiets als reserveren voor de mcdonalds.
Ik niet hoorquote:
[..]
[..]
Mijn zus moest gisteren aan Sıcak Saatler denken. Turkse serie uit de jaren 90 (1997), met Mehmet Aslantuğ. Had het vroeger meegekeken en herinnerde me er weinig van. Ze heeft delen op YouTube gevonden en vanochtend keek ik dus een paar minuten mee en aantal dingen vielen meteen op. Gevloek zonder piepjes, sigaret in beeld, telefoons in koelkastformaat.quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef Triggershot het volgende:
Keken jullie vroeger naar Married With Children? Ze staan nu compleet op Youtube
Ja & nog steeds.quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het verhaal? Verder hebben zulke dingen wel wat charmants, liefs.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn zus moest gisteren aan Sıcak Saatler denken. Turkse serie uit de jaren 90 (1997), met Mehmet Aslantuğ. Had het vroeger meegekeken en herinnerde me er weinig van. Ze heeft delen op YouTube gevonden en vanochtend keek ik dus een paar minuten mee en aantal dingen vielen meteen op. Gevloek zonder piepjes, sigaret in beeld, telefoons in koelkastformaat..
Ja, op Comedy Central rond 22:30.quote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden ze nog uitgezonden dan?
Ah okequote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja, op Comedy Central rond 22:30.
Jep, op Comedy Central.quote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden ze nog uitgezonden dan?
Wij gaan zo hot wings met rijst etenquote:
Turken maken altijd meer dan genoeg, ben jij de uitzondering?quote:Op zondag 30 september 2012 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jep, op Comedy Central.
En tandoori chicken mag je zelf maken, canim.
Lukt me maar niet op werk om een trouwvergunning te printen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef xminator het volgende:
Trigger wanneer ga jij eens trouwen?
Oh jammiee!! Zelf gemaakt of van de KFC?quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wij gaan zo hot wings met rijst eten
quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lukt me maar niet op werk om een trouwvergunning te printen.
Print thuis dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lukt me maar niet op werk om een trouwvergunning te printen.
Is een insider grap tussen mij en X.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..].
Trouw dan voor de Islam .
Is toch genoeg?
Halal hot wings van de Appie.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jammiee!! Zelf gemaakt of van de KFC?Eetsmakelijk iig.
Ja.quote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken maken altijd meer dan genoeg, ben jij de uitzondering?
Eten jullie individueel?quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.
Of najah, ik maak extra zodat ik morgen niet weer hoef te koken. Je mag komen eten als je morgen voor mij kookt.
Eerste hotwings in jaren? Oh my.. Ik zou echt niet zo lang zonder kip kunnen. Ben echt een neger wat dat betreft.quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Halal hot wings van de Appie.
Bedankt! De eerste hot wings in 5 jaar.
Als kind was ik wel dol op vlees dus ik moet er weer aan wennen.
Maar het is beter voor mijn gezondheid dus ik moet wel.
Ik was vanaf mijn 14e vegetariër. Omdat ik van dieren hou en vlees gewoon niet meer lekker vond.quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerste hotwings in jaren? Oh my.. Ik zou echt niet zo lang zonder kip kunnen. Ben echt een neger wat dat betreft.
Nee, maar ik ben een moeilijke eter dus kook vaak voor mezelf. Mijn moeder eet regelmatig van wat ik heb gekookt maar mijn vader is niet zo van de Oosterse kruiden en specerijen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eten jullie individueel?
Ik kan niet koken
Ik heb wel eens een kip gered van een grote neger die um wilde afslachten.quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerste hotwings in jaren? Oh my.. Ik zou echt niet zo lang zonder kip kunnen. Ben echt een neger wat dat betreft.
Oh zo!quote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik was vanaf mijn 14e vegetariër. Omdat ik van dieren hou en vlees gewoon niet meer lekker vond.
Maar nu merk ik dat ik zwakker ben geworden en ga nu regelmatig vis en (minder) vlees eten.
Maar dat is moeilijk na zo veel jaar.
Gepeperd en heet yani?quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een moeilijke eter dus kook vaak voor mezelf. Mijn moeder eet regelmatig van wat ik heb gekookt maar mijn vader is niet zo van de Oosterse kruiden en specerijen.
Nee, dat vind hij juist super lekker (hij is en blijft een Adanali) maar meer de combo van dingen. Hij vind dingen snel stinken.quote:
Küçük atta civcivler yesin.quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kip gered van een grote neger die um wilde afslachten.
Rennen rennen, politie erbij.
Wat?!quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kip gered van een grote neger die um wilde afslachten.
Rennen rennen, politie erbij.
Wat zijn die kenmerkende dingen onder Oosterse dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat vind hij juist super lekker (hij is en blijft een Adanali) maar meer de combo van dingen. Hij vind dingen snel stinken.
Shit, neeee, je gelooft me niet?quote:
Alles wat niet Turks is.quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zijn die kenmerkende dingen onder Oosterse dan?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shit, neeee, je gelooft me niet?
quote:
quote:
We werden opgeroepen via uitzendbureau om kippenvlees in te pakken, voor verschillende winkels.quote:
Hahahags wat een actie omfg.quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We werden opgeroepen via uitzendbureau om kippenvlees in te pakken, voor verschillende winkels.
Kippen werden geslacht, schoongemaakt en klaar gemaakt om in te pakken. Maar we waren het zat, was vies werk, koud enzo.
Toen hebben we een kip uit iemands handen gepakt en begonnen te rennen, maar we kwamen niet ver.
Ziyaaaaaaaa!quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We werden opgeroepen via uitzendbureau om kippenvlees in te pakken, voor verschillende winkels.
Kippen werden geslacht, schoongemaakt en klaar gemaakt om in te pakken. Maar we waren het zat, was vies werk, koud enzo.
Toen hebben we een kip uit iemands handen gepakt en begonnen te rennen, maar we kwamen niet ver.
Jij kunt Marokkaans koken?quote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
India, Indo, Marokkaans. Gewoon alles wat niet Turks is.
Kuma is toch vrouwen er naast?quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger heeft al een vrouw en 3 kuma's![]()
En nu heb je een strafblad?quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, was vooral een poging om ontslagen te worden, maar helaas moest politie enzo bij komen.
ja, alsof je dat niet weet..quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kuma is toch vrouwen er naast?
Lol nee.quote:
Ik vraag om bevestiging?quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ja, alsof je dat niet weet..
was je niet een keer gepakt toen je aan het cruisen was in het bosquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol nee.
Moest boete betalen taakstraf.
Grap?quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Just for future reference, moet ik op ieder recycle grap reageren of?
Dat was met jou.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
was je niet een keer gepakt toen je aan het cruisen was in het bos
Nee, maar mijn vader is ooit verhongerd teruggekomen van een bijeenkomst waar ze Marokkaans eten serveerden.quote:
Zucht. oke.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Grap?Çocuklarin aklini karistirma.
Misschien omdat iedereen met z'n handen er in graait ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vader is ooit verhongerd teruggekomen van een bijeenkomst waar ze Marokkaans eten serveerden.
Dikke jongen met overgewicht, rent niet zo makkelijk he.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mij hebben ze niet gepakt, ik ben weg gaan rennen
schep kennen ze nietquote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen met z'n handen er in graait ofzo
Dat ook hahahags.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen met z'n handen er in graait ofzo
Ben ik nog steeds. Ik wil niet iets opeten dat ooit heeft geleefd en kinderen kan krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo!
Ik heb ook een tijd gehad dat ik anti-vlees was. Ik walgde echt van het idee dat ik aan het kauwen was op iets wat had geleefd. Maar dat is minder nu.
Bazenactiequote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal es koken voor je vaderquote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook hahahags.Maar ook echt de kruiden enzo.
Jij doet aan bestialiteit?quote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
er was wel een zekere romance tussen mij en de kip ja.
Met je kat of met de kip?quote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er vaak oraal contact is.
heb ik dat?quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM, vanwaar die interesse voor Turkije-gerelateerde zaken, als ik vragen mag?
Kom maar mee-eten we hebben nog kip over.quote:
BAAS !quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef amenth het volgende:
ben dün 15 yaşında bir kızla sex yaptım sence bu normal mi?
mijn papa heeft vers brood en kabab voor me gehaald. Om nom nom. volgende keer eet ik bij jouquote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kom maar mee-eten we hebben nog kip over.
Nou, je komt in dit topic en als ik me niet vergis heb ik je ooit een paar woordjes Turks zien gebruiken en Turkse gerechten zien noemen.quote:
Ik ga er ook van uit dat je niet pijpt wat niet de juiste genen heeft ?quote:Op zondag 30 september 2012 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo!
Ik heb ook een tijd gehad dat ik anti-vlees was. Ik walgde echt van het idee dat ik aan het kauwen was op iets wat had geleefd. Maar dat is minder nu.
ken ik ook komequote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kom maar mee-eten we hebben nog kip over.
Ok.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mijn papa heeft vers brood en kabab voor me gehaald. Om nom nom. volgende keer eet ik bij jou
Sorry, alleen meisjesquote:
Hé, amenth, wanneer (en waarom) heb je eigenlijk besloten om als een zwakzinnige te gaan typen? Wanneer ik een blik in je postgeschiedenis werp, merk ik dat je in het begin een vorm van Nederlands gebruikte dat dichter bij het ABN staat.quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef amenth het volgende:
Komt door de omgang met Turken denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, je komt in dit topic en als ik me niet vergis heb ik je ooit een paar woordjes Turks zien gebruiken en Turkse gerechten zien noemen.
Kan jij ook normaal reageren op haar?quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat je niet pijpt wat niet de juiste genen heeft ?
dat jij dat zwakzinnig vind is jou mening ik vind het makkelijker en net zo duidelijk.. ik heb ook genoeg post in perfect abn niet alleen dichtbijquote:Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, amenth, wanneer (en waarom) heb je eigenlijk besloten om als een zwakzinnige te gaan typen? Wanneer ik een blik in je postgeschiedenis werp, merk ik dat je in het begin een vorm van Nederlands gebruikte dat dichter bij het ABN staat.
enigzins uit verband getrokken maar verder gewoon een vraagdie in 2012 legaal isquote:
Aha, oké.quote:Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt door de omgang met Turken denk ik.
Deze niet iig.quote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef amenth het volgende:
[..]
dat jij dat zwakzinnig vind is jou mening ik vind het makkelijker en net zo duidelijk.. ik heb ook genoeg post in perfect abn niet alleen dichtbij
Niet grappig. Je moet op cursus gaan bij Che, die was wel grappig (soms).quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat je niet pijpt wat niet de juiste genen heeft ?
Nope, hij en El_Presidente behoren tot de autisten van dit topic. En je weet, speciale mensen dienen speciaal te worden behandeld.quote:Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan jij ook normaal reageren op haar?
Zij verdient zo'n reactie niet.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet grappig. Je moet op cursus gaan bij Che, die was wel grappig (soms).
Kom maar met een fatsoenlijke vraag, dan kun je een antwoord krijgen van mij.quote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
toch niet met je zusje?quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef amenth het volgende:
beetje netjes houden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan ? Zo preuts doen anno 2012, dat is pas raar
Ik ben netjes, met alle respect; ik vraag gewoon of ze iemand met een niet-turkse afkomst orale sex zou geven.quote:
ik wel hoor eet pussyvan alle lande maar ik vind turkse en blonde meide bestequote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben netjes, met alle respect; ik vraag gewoon of ze iemand met een niet-turkse afkomst orale sex zou geven.
Oooooooh Alice! Ziet er goed uit.quote:Op zondag 30 september 2012 19:14 schreef AliceWonder het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met je kat of met de kip?
Ik merk het ja. Maar ik dacht dat hij wel iets normale was dan El_Presidente. Blijkbaar niet dus. Gefrustreerde kereltjes dus.quote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, hij en El_Presidente behoren tot de autisten van dit topic. En je weet, speciale mensen dienen speciaal te worden behandeld.
Weiss.![]()
wrm zo snel oordele iedereen zn eige dinge probleme jweet zelf iedereen heef zn struggles in dit leve en uit ze anders dan anderequote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Maar ik dacht dat hij wel iets normale was dan El_Presidente. Blijkbaar niet dus. Gefrustreerde kereltjes dus.
Bedankt Borte!quote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooooooh Alice! Ziet er goed uit.
Ik voel je, tupac zei zelf ook only god can judge me, hij heeft echte struggles gehad in het levent en zegt waar het op staat, fok ze gewoon, op een dag wanneer alles gewoon better dayz zijn, beloof ik je, zullen all eyez on you zijn, omdat je ze herinnert aan dat het leven een strijd is waar je bovenop dient te komen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef amenth het volgende:
[..]
wrm zo snel oordele iedereen zn eige dinge probleme jweet zelf iedereen heef zn struggles in dit leve en uit ze anders dan andere
Sorry.quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:
Iemand heeft zichzelf kunnen registreren op Facebook met mijn e-mailadres.. Ik snap sowieso niet hoe dat kan, want ik heb als eigenaar van e-mailadres niets geactiveerd/goedgekeurd. Grrr.
wrm ben je geen admin meer lanquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik voel je, tupac zei zelf ook only god can judge me, hij heeft echte struggles gehad in het levent en zegt waar het op staat, fok ze gewoon, op een dag wanneer alles gewoon better dayz zijn, beloof ik je, zullen all eyez on you zijn, omdat je ze herinnert aan dat het leven een strijd is waar je bovenop dient te komen.
Ik heb ook zo mijn probelemen maar ik gedraag me tijd netjes tegen anderen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef amenth het volgende:
[..]
wrm zo snel oordele iedereen zn eige dinge probleme jweet zelf iedereen heef zn struggles in dit leve en uit ze anders dan andere
die vriendje van haar eet niet jewait daarm is ze para op mijquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef amenth het volgende:
[..]
ik wel hoor eet pussyvan alle lande maar ik vind turkse en blonde meide beste
k denk dat je panja was toen je die heb aangemaakt ofzo je weet tog dan vergeet je shit enzo heb ik ook als ik t eveel blow zit ik helemaal in me eige wereld volgende dag twijfel wat ik allemaal geddaan enzo je weet tog gwn ff ww vergeten doen en anders klacht in dienen door middel van telefoon dan krijg je nseller een reactie dan dat je naar ze emailtquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:
Iemand heeft zichzelf kunnen registreren op Facebook met mijn e-mailadres.. Ik snap sowieso niet hoe dat kan, want ik heb als eigenaar van e-mailadres niets geactiveerd/goedgekeurd. Grrr.
Heb jij vandaag ook kip gegeten?quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik voel je, tupac zei zelf ook only god can judge me, hij heeft echte struggles gehad in het levent en zegt waar het op staat, fok ze gewoon, op een dag wanneer alles gewoon better dayz zijn, beloof ik je, zullen all eyez on you zijn, omdat je ze herinnert aan dat het leven een strijd is waar je bovenop dient te komen.
wat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trigg, schat please, mijn ogen.
Inderdaad!quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Maar ik dacht dat hij wel iets normale was dan El_Presidente. Blijkbaar niet dus. Gefrustreerde kereltjes dus.
wat had je gezegdquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat de waarheid verkondigen tegenwoordig verboden is, ze kunnen het niet handlen.
oglum als jij niet normaal gaat praten agz... si...m bakquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef amenth het volgende:
[..]
k denk dat je panja was toen je die heb aangemaakt ofzo je weet tog dan vergeet je shit enzo heb ik ook als ik t eveel blow zit ik helemaal in me eige wereld volgende dag twijfel wat ik allemaal geddaan enzo je weet tog gwn ff ww vergeten doen en anders klacht in dienen door middel van telefoon dan krijg je nseller een reactie dan dat je naar ze emailt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |