SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef je wel een beurt als je dat zo graag wiltquote:Op zondag 30 september 2012 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het was mijn beurt.
En ik wou nog wel een ode brengen aan de oude users.
ik had eigenlijk jou in TT willen zetten, maar dat is teveel eer voor jouquote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef AliceWonder het volgende:
Borte had de lapo. Wat ben jij een sukkel .
xminator, is Bortecinem niet iets voor jouquote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
.
Volwassenheid heeft weinig met leeftijd te maken (speelt wel een beetje mee uiteraard).
Omdat je TT de vorige keer werd gewijzigd werd durf je het niet meer?quote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik had eigenlijk jou in TT willen zetten, maar dat is teveel eer voor jou
w8 maar jij volgende topicquote:Op zondag 30 september 2012 15:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omdat je TT de vorige keer werd gewijzigd werd durf je het niet meer?
Te oud en niet ambitieus genoeg voor mij.quote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
xminator, is Bortecinem niet iets voor jou
quote:
oh ja, was even vergeten dat je max leeftijd voor chicks 16 wasquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Te oud en niet ambitieus genoeg voor mij.
how about AliceWonderquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd waarop je ze moet scoutenquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
oh ja, was even vergeten dat je max leeftijd voor chicks 16 was
iets meer dan scoutenquote:Op zondag 30 september 2012 15:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd waarop je ze moet scouten
Huh?quote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is jou sowieso niet waardquote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?
Niet dat ik iets met je wil ofzo, maar je kent mij niet eens om die dingen over mij te weten (behalve mijn leeftijd).
Zeg het ze, Alice!!quote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is jou sowieso niet waard.
quote:
Hij is aandachtsgeilquote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een relatie, laat ik maar meespelen met jou. Vind je vast geweldig!
is ze geilquote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een relatie, laat ik maar meespelen met jou. Vind je vast geweldig!
Bisey attim, why so serious?quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?
Niet dat ik iets met je wil ofzo, maar je kent mij niet eens om die dingen over mij te weten (behalve mijn leeftijd).
quote:
Bortecinem, als niemand anders je wil doen, ben je altijd welkom bij mijquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kwam anders wel serious over, vandaar.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
is ze geiltoch geen vriendin van Habbo
![]()
ben Habbo da az kiz s..medimquote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
[..], waar jij wel allemaal niet aandenkt
.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Bisey attim, why so serious?
Overigens ben je wel te oud, dat wel.
Heb al 3 jaar een vriendin, waarom zou ik serieus ingaan op zijn vraag?quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kwam anders wel serious over, vandaar.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ben Habbo da az kiz s..medim
Ik dacht dat je me gewoon aan het dissen was.quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een vriendin, waarom zou ik serieus ingaan op zijn vraag?
Bortecinem wat doe je vanavondquote:Op zondag 30 september 2012 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me gewoon aan het dissen was.
x is nog aan het denken wat hij daarop moet verzinnenquote:Op zondag 30 september 2012 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me gewoon aan het dissen was.
Maar wat is je leeftijd?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Bortecinem wat doe je vanavond
zogenaamd vriendinquote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Denk dat ik één van de jongste users ben van dit topic dan. Mn vriendin is 1 week ouder dan mij ().
Je bent 17/18?quote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Denk dat ik één van de jongste users ben van dit topic dan. Mn vriendin is 1 week ouder dan mij ().
Jij was toch 21?quote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Zie KPD.quote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zogenaamd vriendinpics eerst
Als je bezig bent met een master aan de uni, lijkt het me dat je ook weer niet zó jong bent.quote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
Was alleen wat drukker en er waren meer bitch fights.quote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef Bilge het volgende:
Het gaat me te ver om alle reacties uit de oudere topics terug te lezen, maar ik ben wel benieuwd naar het verschil met nu.
Dan ben je helemaal niet zo jong. Julis, Ayca en Alice bv zijn jonger dan jij (ik ga er vanuit dat je rond de 21/22 bent, net als ik). Maar alsnog te jong inderdaad, ik val alleen op koca herifler.quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben bezig met een MSc dus 17/18 (is normaal gezien) niet mogelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |