TS dacht dat hij veilig was?quote:
Syfilis aan je huig!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep TS kan zo een Gonorroe in zijn keel oplopen.
Beide...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef EL_Presidente het volgende:
niet via pijpen dummies, maar via gepijpt worden. ik ben de gever, niet nemer.
Ja. Ook dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef EL_Presidente het volgende:
niet via pijpen dummies, maar via gepijpt worden.
Niemand zei dat jij de uitvoerende partij wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef EL_Presidente het volgende:
niet via pijpen dummies, maar via gepijpt worden. ik ben de gever, niet nemer.
zie OP ipv TT danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zei dat jij de uitvoerende partij was
En jij doet geneeskunde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
dan had zij dus een SOA in haar mond?ik dacht dat dat alleen in haar kut zat
Koortslip kan genitale herpes veroorzaken. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
dan had zij dus een SOA in haar mond?ik dacht dat dat alleen in haar kut zat
Ze kan het ook nog anaal hebben zelfs, of in haar ogen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
dan had zij dus een SOA in haar mond?ik dacht dat dat alleen in de kut zat
als iemand koortslip heeft dan zou je dat aan haar lippen kunnen zien toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koortslip kan genitale herpes veroorzaken. Bijvoorbeeld.
Nope. Herpes is een bitch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als iemand koortslip heeft dan zou je dat aan haar lippen kunnen zien toch?
Je kunt het hebben zonder dat de verschijnselen zichtbaar zijn. Nooit seksuele voorlichting gehad?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als iemand koortslip heeft dan zou je dat aan haar lippen kunnen zien toch?
Ik dacht altijd alleen in de actieve fase met blaasjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koortslip kan genitale herpes veroorzaken. Bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |