TS dacht dat hij veilig was?quote:
Syfilis aan je huig!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep TS kan zo een Gonorroe in zijn keel oplopen.
Beide...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef EL_Presidente het volgende:
niet via pijpen dummies, maar via gepijpt worden. ik ben de gever, niet nemer.
Ja. Ook dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef EL_Presidente het volgende:
niet via pijpen dummies, maar via gepijpt worden.
Niemand zei dat jij de uitvoerende partij wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef EL_Presidente het volgende:
niet via pijpen dummies, maar via gepijpt worden. ik ben de gever, niet nemer.
zie OP ipv TT danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zei dat jij de uitvoerende partij was
En jij doet geneeskunde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
dan had zij dus een SOA in haar mond?ik dacht dat dat alleen in haar kut zat
Koortslip kan genitale herpes veroorzaken. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
dan had zij dus een SOA in haar mond?ik dacht dat dat alleen in haar kut zat
Ze kan het ook nog anaal hebben zelfs, of in haar ogen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
dan had zij dus een SOA in haar mond?ik dacht dat dat alleen in de kut zat
als iemand koortslip heeft dan zou je dat aan haar lippen kunnen zien toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koortslip kan genitale herpes veroorzaken. Bijvoorbeeld.
Nope. Herpes is een bitch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als iemand koortslip heeft dan zou je dat aan haar lippen kunnen zien toch?
Je kunt het hebben zonder dat de verschijnselen zichtbaar zijn. Nooit seksuele voorlichting gehad?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als iemand koortslip heeft dan zou je dat aan haar lippen kunnen zien toch?
Ik dacht altijd alleen in de actieve fase met blaasjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koortslip kan genitale herpes veroorzaken. Bijvoorbeeld.
Kan ook vlak daarvoor of daarna. Als je dus niets ziet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht altijd alleen in de actieve fase met blaasjes?
Heb je AIDS?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef EL_Presidente het volgende:
ik heb in ieder geval niet iets wat aan de buitenkant anders is dan normaal.
Incubatietijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef EL_Presidente het volgende:
Zou hij nu ook zo staan te dansen als die smiley nu die weet dat er over 2 week misschien allemaal blaasjes aan zijn eikel zittenquote:
Een paar posts terug leg ik net uit dat het bij de 1 zichtbaar kan zijn terwijl een ander niets merkt.. iig even langs de arts... en nee die kijken en oordelen niet anders dan dat je er met een gekneusde arm komt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef EL_Presidente het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zou hij nu ook zo staan te dansen als die smiley nu die weet dat er over 2 week misschien allemaal blaasjes aan zijn eikel zitten
Oh, dan hoeft het geen SOA te zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Torsio_testisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef EL_Presidente het volgende:
ik voel meer pijn in mijn ballen.alsof de bloedtoevoer is verstopt
ik heb meer het gevoel van kanker dan een SOA moet ik je eerlijk zeggen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dan hoeft het geen SOA te zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Torsio_testis
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt de weekenddienst bellen TS!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Troll. Alsof je weet hoe kanker voeltquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb meer het gevoel van kanker dan een SOA moet ik je eerlijk zeggen..
Laat je nakijken, want kanker is een bitch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb meer het gevoel van kanker dan een SOA moet ik je eerlijk zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ook gewoon blue balls zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef EL_Presidente het volgende:
ik voel meer pijn in mijn ballen.alsof de bloedtoevoer is verstopt
Oopsquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
ik heb ook het idee dat mijn piemel gekrompen is
Hij is nooit groot geweest man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
ik heb vaker last gehad van Blue ballsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan kan ook gewoon blue balls zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
ik heb ook het idee dat mijn piemel gekrompen is
Hoop dat ie geamputeerd moet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dat zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep TS kan zo een Gonorroe in zijn keel oplopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |