Dan zou stevenmac26 dus getrolled zijn, da's dan wel weer mooi !quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hoop ik stiekem wel op, dat TS gewoon even 2 buurjongetjes van de straat heeft geplukt.
Geen mooie foto;s met bordjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarvoor waren er ook al foto's, van het zadel bijv.
Bordjes are overrated.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen mooie foto;s met bordjes
Wacht wat?! is OmgevallenFlat het broertje van die jongenquote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gelooft het nog niet helemaal
Zijn broertje ziet er de lol van in
[..]
Je hebt een relatie, sorryquote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Bordjes are overrated.![]()
Tenzij lekkere mannen met bordjes!
Nee, andersomquote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wacht wat?! is OmgevallenFlat het broertje van die jongen?
Omdat je een relatie hebtquote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik heb nog heul geen foto van jou met bordje gezien.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, andersom
Die bolle is het broertje van omgevallenflat
Dan is het wel duidelijk wie de borden leeg likt na het eten.quote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, andersom
Die bolle is het broertje van omgevallenflat
Huilenquote:Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef kazing het volgende:
Omg, die kinderen hadden ws al lijstjes gemaakt met welke spellen ze zouden kopen, welke sportschool ze zouden gaan en hoe ze hun moeder zouden helpen.
Gelukkig krijgen ze 50 euro en een kaartje voor een museum waar ze ws nooit komen
Omgquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk wie de borden leeg likt na het eten.
Dat is alleen maar sportief te noemen. Mooi gebaar van Steven en consorten.quote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Huilen
Steven en de rest zijn zo sportief om die jochies vijftig euro (!!!) te geven en alsnog zeik je? Lees de topics nog een keer door en lach, dat maakt het leven zo veel leuker
Precies! Jochie opent topic op FOK!, maakt een paar foto's en krijgt vijftig euro toegestuurd. Daar droom ik vanquote:Op zondag 30 september 2012 19:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is alleen maar sportief te noemen. Mooi gebaar van Steven en consorten.
Ik hou je niet tegen om ook eens een poging te wagen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Precies! Jochie opent topic op FOK!, maakt een paar foto's en krijgt vijftig euro toegestuurd. Daar droom ik van
Ik heb helaas geen fietsen in de aanbiedingquote:Op zondag 30 september 2012 19:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om ook eens een poging te wagen.
Dan houd het op.quote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen fietsen in de aanbieding
quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan houd het op.Dan maandag maar weer als loonslaaf aan het werk.
Dat kan ook nogquote:
Middelbareschoolkundequote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat kan ook nogWelke studie doe je?
Owquote:
Wat dacht je, ook maar kijken of ik wat naamsbekendheid kan krijgen op FOK! zodat ik toch nog iemand ben?quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef kazing het volgende:
Stel je bent een fok mod.
Je wilt graag een oude wielrenner en je ziet er een staan in V&A.
Dat TS niet al te snugger is word al duidelijk als hij ook een maitenbike erbij wil verkopen.
Maar TS verkoopt de fiets aan de MOD:
[TK]Wielrennerfiets
Dan komt er een grappenmaker met deze grap:
[TK]Wielrennerfiets
en direct pleegt TS contractbreuk:
[TK]Wielrennerfiets
En dan begint het hele circus wat nu al 5 topics duurt.
Ze maken TS wijs, een naief ventje, dat zijn oude barrel zeker wel een waarde heeft van 10.000 euro en dat hij hem kan verkopen voor 8.000 euro.
Sportmusea melden zich aan, particuliere kopers, een fokker die 5.000 biedt en dan wil men rechtszaken beginnen en wil een andere mod wel zijn advocaat zijn.
Ook komt de telegraaf nog ff reageren en plaatst iemand een mooie fotosoep van een bericht dat de telegraaf opeens verwijderd van hun site omdat een fokker dat vraagt.
Een mod vraagt ook nog ff of TS aluminiumfolie om zijn kop wil wikkelen en de fiets boven zijn hoofd wil houden, het liefst met de hele familie erbij.
Ondertussen hemelen ze TS nog ff op dat hij een super verkoper is, heel slim en vooral niet het wrak aan de eerste de beste moet verkopen.
Een grap is leuk maar nu begint het wel heel sneu te worden als je de wat minder slimme medemens zo lang blijft door treiteren.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad het sneue aspect aan deze (soap)serie. Al zal dat tzt ook wel goed komen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch is het enige dat ik sneu vind de schulden van de moeder die zij nu niet kunnen afbetalen.
Of hij heeft dat bedacht in de hoop nog meer geld te krijgen. Kan natuurlijk ookquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch is het enige dat ik sneu vind de schulden van de moeder die zij nu niet kunnen afbetalen.
Kan hoorquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef BlueMage het volgende:
steven is wel 'n goeie advocaat volgens mij, wil 'm wel inhuren.
100 euro inmiddelsquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
50 euro is ie van jou volgens mij
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nu is het me toch gelukt, ik heb heel fok kapot hard getrold
Prijs is overigens 100 euro als je de fiets wil gebruiken die niet van jan janssen was
En jullie denken echt dat die ginovaf me broertje is? Nee gewoon een vriend die mee zat te trollen
en mij gezicht zie je niet o[p de foto's dus ik heb het goed gedaan
Je had Gelijk !quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
100 euro inmiddels
[TK]Wielrennerfiets #6
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die het nog steeds niet gelovenquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je had Gelijk !![]()
Ben ik eigenlijk wel blij omik vond het anders zo zielig
die ''willen'' het gewoon niet geloven !quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die het nog steeds niet geloven
Serieus? Je dacht dat het een verzamelobject was?quote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ok, eerlijk is eerlijk, tot vijf minuten geleden (de minuut dat ik dit topic opende) dacht ik ook dat het van begin tot eind waar was.
Epische troll dus, kan iemand OmgevallenFlat nomineren voor meest epische FOK!-er 2012?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij heeft toegegeven er in getrapt te zijn
Een FOK! user wil de fiets kopen voor 60euro en omgevallenflat krijgt nog 20euro van mij en 20euro van dehangui
Jij koopt fietsen met een Olympisch logo in de supermarkt? Ja, dacht echt dat het waar was.quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus? Je dacht dat het een verzamelobject was?
Maar ik moest ze zo gek krijgen om het te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Housekeeper het volgende:
O is de afterparty hier. Kon niemand mij even inseinen.
Nog een toevoeging: grasisgroenvoordehaas heeft ook 2 tientjes gelapt![]()
En dat idee van een berichtje voor Yvonne en Iteejer was van mij
Ja dat heb je voortreffelijk gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ik moest ze zo gek krijgen om het te doen
Yvonne was er iig erg blij meequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ja dat heb je voortreffelijk gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |