SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom speelt Malki niet?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
G ploeg van fc Groningen
Het is zelf al een gehandicapten teamOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
geblesseerd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Is ook degradatievoetbalquote:Op zondag 30 september 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet naar de degradatiekraker kijken maar naar GRO-ROD![]()
![]()
Lucianao gaat weer naar een crisis op deze manier
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vind het ook wel een leuke club, ze proberen in ieder geval leuk te spelen. Van De Graafschap vorig jaar kreeg je echt tranen in je ogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Graafschap is wel gangster thoughquote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuke club, ze proberen in ieder geval leuk te spelen. Van De Graafschap vorig jaar kreeg je echt tranen in je ogen.![]()
Van mij mag zowel Willem II als PEC winnen. Roda moet Grunn verslaan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Roda is ook veel minder geworden dit seizoen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Outsider voor degradatiequote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
Roda is ook veel minder geworden dit seizoen.![]()
Erwin Koeman: ''Vind ik leuk''quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ruud Brood was toe aan een nieuwe stap.![]()
Echt rampzalig, het is dat ze tegen Zwolle nog een punt weg jattequote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
Roda is ook veel minder geworden dit seizoen.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erwin Koeman: ''Vind ik leuk''
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Groningen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Briljante trap
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
twitter:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 15:24:25Bank #PSV maar zes man: Depay, Locadia, Wijnaldum, Tyton, Bouma en Van Ooijen. #vvvpsv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit gaat PSV gewoon winnen denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nah geen zinquote:Op zondag 30 september 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al een HaHa PSV Stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |