SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom speelt Malki niet?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
G ploeg van fc Groningen
Het is zelf al een gehandicapten teamOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
geblesseerd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Is ook degradatievoetbalquote:Op zondag 30 september 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet naar de degradatiekraker kijken maar naar GRO-ROD![]()
![]()
Lucianao gaat weer naar een crisis op deze manier
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vind het ook wel een leuke club, ze proberen in ieder geval leuk te spelen. Van De Graafschap vorig jaar kreeg je echt tranen in je ogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Graafschap is wel gangster thoughquote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuke club, ze proberen in ieder geval leuk te spelen. Van De Graafschap vorig jaar kreeg je echt tranen in je ogen.![]()
Van mij mag zowel Willem II als PEC winnen. Roda moet Grunn verslaan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Roda is ook veel minder geworden dit seizoen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Outsider voor degradatiequote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
Roda is ook veel minder geworden dit seizoen.![]()
Erwin Koeman: ''Vind ik leuk''quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ruud Brood was toe aan een nieuwe stap.![]()
Echt rampzalig, het is dat ze tegen Zwolle nog een punt weg jattequote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
Roda is ook veel minder geworden dit seizoen.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erwin Koeman: ''Vind ik leuk''
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Groningen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Briljante trap
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
twitter:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 15:24:25Bank #PSV maar zes man: Depay, Locadia, Wijnaldum, Tyton, Bouma en Van Ooijen. #vvvpsv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit gaat PSV gewoon winnen denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nah geen zinquote:Op zondag 30 september 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al een HaHa PSV Stream?![]()
Goede vrije trap ook in de eerste helft.quote:Op zondag 30 september 2012 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Pluim speelt weer echt goed, echt prima voetballer![]()
quote:
Gast heeft zoveel overzicht en echt geweldige pass.quote:Op zondag 30 september 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede vrije trap ook in de eerste helft.![]()
Sterke ingooi ook.quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gast heeft zoveel overzicht en echt geweldige pass.![]()
Maaskant met zijn acting weer.
Ohquote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee da's van Hintum, bijdehandje![]()
![]()
Godsamme, ga je ff pissen, scoort Grunn
Hij ging niet juichen bij doelpunt van Groningen, maar het zag er echt fake uit.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
1-3 Pellè, Immers en Fernandezquote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Groningen - Feyenoord.![]()
Moet je het toch even doen hequote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was deze week nog niet gezegd.![]()
Uiteraard, straks leest hij hier terug en denkt hij dat hij is afgevallen. Dat moet niet natuurlijk.quote:![]()
Paul is Zeefuik?quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, straks leest hij hier terug en denkt hij dat hij is afgevallen. Dat moet niet natuurlijk.
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, straks leest hij hier terug en denkt hij dat hij is afgevallen. Dat moet niet natuurlijk.![]()
quote:
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Ritzmaier
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Wijnaldum, Locadia, Van Ooijen en Depay.![]()
Scherp blijven Davyquote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Ritzmaier
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Wijnaldum, Locadia, Van Ooijen en Depay.quote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende:
twitter:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-09-2012 om 15:24:25Bank #PSV maar zes man: Depay, Locadia, Wijnaldum, Tyton, Bouma en Van Ooijen. #vvvpsv reageer retweet
![]()
Ik denk dat VVV wordt afgeslacht.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Wildschut scoort vandaag![]()
![]()
Nee joh, met die verdediging maakt iedereen een kans.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat VVV wordt afgeslacht.![]()
Reitsma gaat commentaar geven.
Oh Luciano, dat wordt weer janken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heuj Roda
Laatste keer dat ze wonnen, was het tegen PSV.
Bouma enige verdedigende bankzitter van PSV, en geen 7e wissel in de vorm van een jeugdtalent. Zou wel briljant zijn als er 2-3 verdedigende blessures opeens toeslaan, Advocaat afstraffen![]()
Vieze communisten en hun PVDA bolwerkquote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, die haat ik.
Thnx, daar ging m'n sympathie voor Groningen weer.Ach ja mijn voetbalmanager van Fok! is toch al verloren.
![]()
Echt idioot inderdaad, dat hij nog liever met 6 man op de bank zitquote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef Grifte het volgende:
Bouma enige verdedigende bankzitter van PSV, en geen 7e wissel in de vorm van een jeugdtalent. Zou wel briljant zijn als er 2-3 verdedigende blessures opeens toeslaan, Advocaat afstraffen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die van mij niet. Je mag wel net doen alsof je mijn assistent bent?quote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vieze communisten en hun PVDA bolwerkAch ja mijn voetbalmanager van Fok! is toch al verloren.
![]()
![]()
Hij neemt toch constant achterlijke beslissingen. die man is niet goed wijs.quote:Op zondag 30 september 2012 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt idioot inderdaad, dat hij nog liever met 6 man op de bank zit![]()
Inderdaad, alleen al vanwege Maaskantquote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel geniaal zijn als Roda nog wint
Sta nog boven je, deze week verloopt enkel droevig maar dat aanbod sla ik natuurlijk niet af.quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van mij niet. Je mag wel net doen alsof je mijn assistent bent?Mwa wel knap als het ze nog lukt maar ik heb weinig met 1 van beide clubs.quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel geniaal zijn als Roda nog wint![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel geniaal zijn als Roda nog wint[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Groningen
Ik zou zeggen:
Bom op dit elftal en compleet opnieuw beginnen, wat een drama
Groningen onwaardig.![]()
De echte degradatiekraker.quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi man, straks VVV - PSV, heerlijk. Krakertje echt waar.![]()
was vorig jaar niet veel beterquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef bianconeri het volgende:
Groningen
Ik zou zeggen:
Ja, net als vorig seizoen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef bianconeri het volgende:
Groningen
Ik zou zeggen:
Groningen onwaardig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Juventus is toch je eerste club?quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef bianconeri het volgende:
Groningen
Ik zou zeggen:
PEC
Haha weer van dat volk dat te vroeg weg liep
quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker voor die mongolen die naar huis gingen.![]()
![]()
![]()
Was bij Az wel weer heel ernstig, net 3-3 gemaakt en dan in de 90ste minuut met honderden tegelijkertijd met nog 4 minuten op de klok vertrekkenquote:![]()
![]()
Noeesss
De mensen die al naar huis zijn gegaan![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Knappe goal trouwens van die de Leeuw. Is ook de enige speler bij Groningen die me bevalt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maakt zulke goals inderdaad altijd nog iets mooierquote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Kan Maaskant echt nier meer aan. Gvd wat heb ik hekel aan hem gekregen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
haha echt hequote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
Ah in welke minuut zal van Bommel geel pakken
hahaquote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef Dos37 het volgende:
Ah in welke minuut zal van Bommel geel pakken![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Kan Maaskant echt nier meer aan. Gvd wat heb ik hekel aan hem gekregen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
3e.quote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef Dos37 het volgende:
Ah in welke minuut zal van Bommel geel pakken![]()
Nou VVV, doe eens even winnen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Ik al na die uitzending van Voetbal Insite, misselijk mannetje zeg.quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Kan Maaskant echt nier meer aan. Gvd wat heb ik hekel aan hem gekregen.![]()
Nu VVV-PSV. Verwacht een makkelijke overwinning voor PSV. VVV te zwak om het ze moeilijk te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat heb ik sowieso nooit begrepen. Wat heb je eraan om op zondag 20 minuten eerder thuis te zijn. Van die kerels die thuis helemaal niks te vertellen hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
De mensen die al naar huis zijn gegaan
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Toen nog als kroonprins van de trainersgildequote:Op zondag 30 september 2012 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik al na die uitzending van Voetbal Insite, misselijk mannetje zeg.![]()
![]()
Precies, vvv won vorig jaar thuis ook niet van Feyenoord 020& psvquote:Op zondag 30 september 2012 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Nu VVV-PSV. Verwacht een makkelijke overwinning voor PSV. VVV te zwak om het ze moeilijk te maken.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik al na die uitzending van Voetbal Insite, misselijk mannetje zeg.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit begrepen. Wat heb je eraan om op zondag 20 minuten eerder thuis te zijn. Van die kerels die thuis helemaal niks te vertellen hebben.
Ik blijf altijd nog even lekker zitten of haal nog een biertje in de omloopOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dachten ze ook van Achilles..quote:Op zondag 30 september 2012 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Nu VVV-PSV. Verwacht een makkelijke overwinning voor PSV. VVV te zwak om het ze moeilijk te maken.![]()
Nu al: PSV-Verdediging :'')“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gaan we weer.
1 fucking lange bal en marcelo schijt al weer in zijn broek en weet niet wat hij moet doen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat was bijna nummer 17Un dann rettet kein Kavallerie,
Is altijd zo bij vvvquote:
Eigenlijk wel een beetje triest dat die Waterman 1e keeper is bij PSV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Grens had het goed gezien dus, was geen cornerUn dann rettet kein Kavallerie,
Derksen is 40 kilo lichter man.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een begin
Dat heb ik van Bommel zijn hele carriere nog niet zien doen, kwam ie verkeerd op zijn schoen ofzo ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar komt dat vandaan? Ik vind hem wel een jofele gozer.quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Kan Maaskant echt nier meer aan. Gvd wat heb ik hekel aan hem gekregen.![]()
Wat niet?quote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Dat heb ik van Bommel zijn hele carriere nog niet zien doen![]()
Is ook een raar stadion hequote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dan, ineens irriteer ik mij eraan. Misschien komt het door de zon.
Je moet helemaal een trap af naar beneden en shit
En die camera's staan deels ook bovenaan zeg maarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
De Koelquote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook een raar stadion he
En die camera's staan deels ook bovenaan zeg maar![]()
![]()
Haha goed geprobeerd
Probeerde die nou de bal in het doel te smashen.. als die belg van gister nou de scheids was had het gekunt
hhhhh![]()
Na de Kuip het mooiste stadion van Nederland.quote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook een raar stadion he
En die camera's staan deels ook bovenaan zeg maarVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En het knappe is dat hij zelfs de duw al zag aankomen, zijn arm ging nog omhoog voordat hij geduwd werd!quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk; z'n arm vliegt 2 meter de lucht in door een duw.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Derijck?quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die trage slak linksachterin bij PSV ?hhhhh![]()
Nog steeds helemaal naar de ratten, knul?quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de Kuip het mooiste stadion van Nederland.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bloedserieus.quote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds helemaal naar de ratten, knul?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je moet geen oud-Feyenoorder corners laten nemen. Dan zijn ze gegarandeerd te kort.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Zal Mertens vandaag weer eens een voorzet gaan geven ? Laatste was op 3 December 2008.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Zal Mertens vandaag weer eens een voorzet gaan geven ? Laatste was op 3 December 2008.![]()
![]()
![]()
Zal Mertens vandaag weer eens een voorzet gaan geven ? Laatste was op 3 December 2008.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Oja. Dicky speelt daar.quote:Op zondag 30 september 2012 16:38 schreef Muto het volgende:
Je moet geen oud-Feyenoorder corners laten nemen. Dan zijn ze gegarandeerd te kort.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zal Mertens vandaag weer eens een voorzet gaan geven ? Laatste was op 3 December 2008.![]()
![]()
Zolang hij nog de meeste assists van de Eredivisie heeft maakt het mij geen ruk uit hoe hij ze geeftquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef Pedroso het volgende:
![]()
Dat je er nog op in gaat johquote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zolang hij nog de meeste assists van de Eredivisie heeft maakt het mij geen ruk uit hoe hij ze geeftLaat gaan
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Van Bommel kinderlijk voorbij gespeeld. Die steekt geen been meer uit natuurlijk, anders krijgt hij geel.![]()
Oerwoudgeluiden tegen Lens?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
KansloosOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ze fluiten gewoon als fietfwie naar hem omdat mooiboiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bijna wel. Overigens geeft ie wel steekballen maar voorzetten is ie allergisch voor, kapt altijd naar binnen toe.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Ajax hoor je dat ook elke wedstrijd die oerwoudgeluiden. Inderdaad kansloos.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
oja dat snap ik welquote:Op zondag 30 september 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze fluiten gewoon als fietfwie naar hem omdat mooiboiI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Klopt, hij is zo voorspelbaar als een baksteen. Die Stoch van Twente deed dat ook altijd.quote:Op zondag 30 september 2012 16:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bijna wel. Overigens geeft ie wel steekballen maar voorzetten is ie allergisch voor, kapt altijd naar binnen toe.![]()
En Robbenquote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hij is zo voorspelbaar als een baksteen. Die Stoch van Twente deed dat ook altijd.
Mourinho zou dit PSV ook geen kampioen kunnen laten worden."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Advocaatje welquote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef TLC het volgende:
Mourinho zou dit PSV ook geen kampioen kunnen laten worden.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Niemand kan dat zolang Marcel Brands directeur is.quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef TLC het volgende:
Mourinho zou dit PSV ook geen kampioen kunnen laten worden.![]()
Als hij transferbeleid mag bepalen wel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef TLC het volgende:
Mourinho zou dit PSV ook geen kampioen kunnen laten worden."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Stijn lukt het wel met FM hoorquote:Op zondag 30 september 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niemand kan dat zolang Marcel Brands directeur is.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heel misschien Koller, maar meer ook niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Kon bijna iemand tegen aanlopen.
Haalt ie allemaal Portugezen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij transferbeleid mag bepalen wel.![]()
![]()
YaaayIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Oh.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik doelde op die 'voorzet' van ritzmaier![]()
Ghehe[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |