Dit keer gelukkig nietquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef MissExpert het volgende:
Wie heeft er problemen met whatsapp?
Jijquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef MissExpert het volgende:
ik........ denk ik O.oquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef MissExpert het volgende:
Ik wel de 'laatst gezien' functie staat niet bij contacten. Zit mezelf helemaal op te vreten hier. Grrmllquote:
mooi, ik ben dus niet de enige.. nu denk ik steeds dat berichtjes niet aankomen bij mequote:Op zondag 30 september 2012 14:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wel de 'laatst gezien' functie staat niet bij contacten. Zit mezelf helemaal op te vreten hier. Grrmll
smooth mawfakkaquote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welnee joh, zal ik je even whatSappen?
Laat die waterval los danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ik net in gesprek met een leuke jongen. Dacht dat hij me negeerde. Ligt whatsapp eruit..quote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mooi, ik ben dus niet de enige.. nu denk ik steeds dat berichtjes niet aankomen bij me
quote:Op zondag 30 september 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat die waterval los danok ok ff soppen :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik durf niet opnieuw te installeren.. straks ben ik alle geschiedenis kwijtquote:Op zondag 30 september 2012 14:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zat ik net in gesprek met een leuke jongen. Dacht dat hij me negeerde. Ligt whatsapp eruit..
App al opnieuw geinstaleerd, telefoon opnieuw opgestart.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Bij mij doet hij het weerquote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mooi, ik ben dus niet de enige.. nu denk ik steeds dat berichtjes niet aankomen bij me
Wellicht dat iedereen je negeertde op whatsapp?quote:Op zondag 30 september 2012 14:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zat ik net in gesprek met een leuke jongen. Dacht dat hij me negeerde. Ligt whatsapp eruit..
App al opnieuw geinstaleerd, telefoon opnieuw opgestart.
ik hou t ff in de gatenquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het weerbij jou?
HELEMAAL NIET!!!quote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht dat iedereen je negeertde op whatsapp?
Kan je instellen... Als je opnieuw instaleerd na je nummerinvoer krijg je menu keuze van geschiedenis herstellen of niet. Maar vaak krijg je dan de gesprekken terug tot paar uur geleden..quote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ok ff soppen :$
[..]
ik durf niet opnieuw te installeren.. straks ben ik alle geschiedenis kwijt
Fucking lenig ben je danquote:Op zondag 30 september 2012 14:30 schreef JJH het volgende:
Ik ga mezelf een schop onder mijn kontje geven en uit bed klimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Niemand doet dat nooit bij mijquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht dat iedereen je negeertde op whatsapp?
hmmm.. ff mailen naar m'n pc eerst dan ofzo.. ik kan het niet lijen andersquote:Op zondag 30 september 2012 14:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je instellen... Als je opnieuw instaleerd na je nummerinvoer krijg je menu keuze van geschiedenis herstellen of niet. Maar vaak krijg je dan de gesprekken terug tot paar uur geleden..
Mag ik de eerste zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 14:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee. Niemand doet dat nooit bij mij.
quote:Op zondag 30 september 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Fucking lenig ben je danNu helemaal niet, stijf als een pkank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is bij mij ook weg, maar mn zus appte gewoon terugquote:Op zondag 30 september 2012 14:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wel de 'laatst gezien' functie staat niet bij contacten. Zit mezelf helemaal op te vreten hier. Grrmll
Haha. Ben je zo gehecht aan je berichtgeschiedenis?quote:Op zondag 30 september 2012 14:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm.. ff mailen naar m'n pc eerst dan ofzo.. ik kan het niet lijen anders
bepaalde wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha. Ben je zo gehecht aan je berichtgeschiedenis?
Ok weirdquote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dat is bij mij ook weg, maar mn zus appte gewoon terug
Ok. Je kan volgens mij een back-up laten sturen naar emailadres. Zou alleen niet weten hoe dat zou moeten.quote:
ja net al met 1 gedaanquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ok. Je kan volgens mij een back-up laten sturen naar emailadres. Zou alleen niet weten hoe dat zou moeten.
Ik wou niet geheel subtiel je nummer regelen om naaktfoto's uit te wisselenquote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vind je me zo irritant? Mag je ook gewoon zeggen hoor.
Hallon Rokje.quote:
ik vond dit best erotiserendquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallon Rokje.
Ik heb een middagdutje gedaan. Daarin droomde ik dat het feest was en er een soort spelen werden georganiseerd. Hindernisbanen voornamelijk. Om de een of andere reden had ik moeite met kijken overdag en moest ik constant mijn ogen samenknijpen.
Ik werkte voor de organisatie en deed daarvoor iets in een marinelaboratorium. Erg raar allemaal.
Er was ook een soort van botenoptocht met muziek en een presentatrice. De presentatrice was een collegatje van mijn werk en we waren ineens heel close enzo. Toen dwaalden we door de tunnel waar de boten lagen, heel romantisch. We gingen even zitten om te rusten en we keken in elkaars ogen en verliefdheid ditdat.
Ik kuste haar intens en moest toen snel weg omdat de show ging beginnen. Helemaal euforisch rende ik door een gang waaruit allemaal stukken vloer plots omhoogkwamen. Iemand daar pakte me beet en zei: Je hebt X toch niet gezoend? Je hebt ons allemaal verdoemd!
En toen werd ik wakker.
Hoezo?quote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef fietsie het volgende:
Oow Samzz, dan neem ik vast mijn extra dosis antihistaminica in voor als je straks terugkomt
Juist...quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallon Rokje.
Ik heb een middagdutje gedaan. Daarin droomde ik dat het feest was en er een soort spelen werden georganiseerd. Hindernisbanen voornamelijk. Om de een of andere reden had ik moeite met kijken overdag en moest ik constant mijn ogen samenknijpen.
Ik werkte voor de organisatie en deed daarvoor iets in een marinelaboratorium. Erg raar allemaal.
Er was ook een soort van botenoptocht met muziek en een presentatrice. De presentatrice was een collegatje van mijn werk en we waren ineens heel close enzo. Toen dwaalden we door de tunnel waar de boten lagen, heel romantisch. We gingen even zitten om te rusten en we keken in elkaars ogen en verliefdheid ditdat.
Ik kuste haar intens en moest toen snel weg omdat de show ging beginnen. Helemaal euforisch rende ik door een gang waaruit allemaal stukken vloer plots omhoogkwamen. Iemand daar pakte me beet en zei: Je hebt X toch niet gezoend? Je hebt ons allemaal verdoemd!
En toen werd ik wakker.
Owjeetje.quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vond dit best erotiserend
JJHquote:
Okeequote:Op zondag 30 september 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou niet geheel subtiel je nummer regelen om naaktfoto's uit te wisselen
jawel.. wat moet ik nou aan met m'n autistische leventjequote:
Met je cavia knuffelen?quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel.. wat moet ik nou aan met m'n autistische leventje
*kruipt in een hoekje en neemt foetushouding aan*
Ren naar Kaneels armen en voel de liefdequote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel.. wat moet ik nou aan met m'n autistische leventje
*kruipt in een hoekje en neemt foetushouding aan*
ik heb toch verdomme heul geen cavia manquote:
nee ik ga m'n kat wel platonisch aanrandenquote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ren naar Kaneels armen en voel de liefde
quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb toch verdomme heul geen cavia man!!!
[..]
nee ik ga m'n kat wel platonisch aanranden
Ik neem aan dat je je poes bedoeld?quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Platonisch aanranden? Als in: je laat dr met rust ?quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Reumaquote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag.
Al mijn gewrichten doen pijn
Hoe!quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Wa hedde ge gedoan?quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag.
Al mijn gewrichten doen pijn
Ik mag hopen dat niet dat er ook bij komt.quote:
Heulemaal niks.quote:
En toen je in hotel sliep had je dit allemaal niet?quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulemaal niks.
Wakker geworden met rugpijn, net gelopen en nu doen mijn voeten, knieën, heupen, rug en schouders pijn.
Weet je zeker dat je form goed is in de gym?quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulemaal niks.
Wakker geworden met rugpijn, net gelopen en nu doen mijn voeten, knieën, heupen, rug en schouders pijn.
Je moet ook niet lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulemaal niks.
In ieder geval stukken minder.quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toen je in hotel sliep had je dit allemaal niet?
Dan zou ik toch -zeker- eens gaan nadenken over op zijn minst een nieuwe matras....
Ik had er al last van voordat ik sportte (rugpijn). Heb al even (denk 2 weken) niet meer gesport.quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je form goed is in de gym?
Ik kan beter de hele dag lopen dan de hele dag zitten.quote:Op zondag 30 september 2012 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet ook niet lopen.
Als die grote opperbevelhebber daar boven had gewild dat we liepen hadden we wel vier beentjes gekregen.
Volgens mij geldt dat voor iedereen hoor....quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan beter de hele dag lopen dan de hele dag zitten.
Dat klopt. Een mens os niet gemaakt om (meer dan) 8uur per dag te zitten.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor iedereen hoor....
Succesquote:Op zondag 30 september 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga na de koffie proberen te leren...
Zo zo, dat klinkt goedquote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
Niks luie middag, keihard gewerkt net. Alle muren in de gang en op de overloop zijn geschilderd.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
Niks luie middag, keihard gewerkt net. Alle muren in de gang en op de overloop zijn geschilderd.
Is het een beetje mooi geworden?quote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
Op uk passen tot de Sushi klaar is; daarna kan ik aan het schilderen...quote:
Raar woordquote:
Wat moet er geschilderd worden?quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op uk passen tot de Sushi klaar is; daarna kan ik aan het schilderen...
Gister een hobby plantenkas gekocht (gedemonteerd bij vorige eigenaar). Daarin stonden 2 stalen werktafels (open frames waar precies zaaigoed-bakken passen).quote:
Leuk projectjequote:Op zondag 30 september 2012 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gister een hobby plantenkas gekocht (gedemonteerd bij vorige eigenaar). Daarin stonden 2 stalen werktafels (open frames waar precies zaaigoed-bakken passen).
Deze werktafels zijn van staal en hebben altijd binnengestaan; komende winter zullen ze bij ons buiten moeten overwinteren. Ik heb ze vanmorgen roest-vrij gemaakt, en vanmiddag / vanavond 2x Hammerite erop.
Dan kan ik de 2e tafel woensdag doen en dan kunnen ze komend weekend beide weer naar buiten, zodat ik plek heb in de garage om te beginnen met het schoonmaken van de glaspanelen...
quote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Raar woordmaar leuk gevonden
[..]
Wat moet er geschilderd worden?
Ik K&W heb ik mijn tuin-topic, waarin te zien is wat de voorbereiding is geweestquote:
het klinkt wel grappigquote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist zo 1, 2, 3 niet hoe ik het anders moest zeggen.
Hey lekkertjequote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het klinkt wel grappig
[..]
Hey lekkertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |