SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga langzamer, bij mij was les 15 pas 4,1 kmquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
zal inderdaad iets meer dan 4 km zijn![]()
Ik weet het niet goed meer....quote:Op zondag 30 september 2012 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga langzamer, bij mij was les 15 pas 4,1 km![]()
Dit was les 15: 4-5-5-4 (+1,5 extra gerend op het einde dus eigenlijk zou het qua afstand iets minder horen te zijn met mijn tempo) http://www.endomondo.com/workouts/sY9wHMMkY40![]()
Maakt ook niet heel veel uit. Als ik een stuk over heb dan loop ik dat lekker rustig uit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net terug van een 5km rondje met m'n nieuwe schoenen. Binnenkort de Amsterdam Marathon lopen (8 km)!Children of the night. What music they make.![]()
Acces denied.. Heb daar geen account. Zal ik eerdaags eens regelen. Leuk voor hier.quote:Op zondag 30 september 2012 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit was les 15: 4-5-5-4 (+1,5 extra gerend op het einde dus eigenlijk zou het qua afstand iets minder horen te zijn met mijn tempo) http://www.endomondo.com/workouts/sY9wHMMkY40Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
boks ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Net terug van een 5km rondje met m'n nieuwe schoenen. Binnenkort de Amsterdam Marathon lopen (8 km)!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Acces denied.. Heb daar geen account. Zal ik eerdaags eens regelen. Leuk voor hier.en dan in het Fokteam aanmelden.. Ik zal trouwens mijn trainingoverzicht even publiekelijk maken
Als het goed is kan je nu het overzichtje zien, maar niet de kaart..![]()
Boks.quote:Lekker weer idd.quote:Op zondag 30 september 2012 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Ik ga zo ook weer 's lopen!Children of the night. What music they make.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 30 september 2012 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en dan in het Fokteam aanmelden.. Ik zal trouwens mijn trainingoverzicht even publiekelijk maken
Als het goed is kan je nu het overzichtje zien, maar niet de kaart..Kan idd je stats zien.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard.Kan idd je stats zien.
mooi, dan is dat gelukt.
![]()
Heb me ook aangemeld bij Endomondo. Alleen moet ik dan wel twee apps gaan bijhouden voordat ik ga lopen. Kijken hoe lang ik dat vol hou![]()
![]()
Je kunt je runs gewoon als documentje later uploaden in endomondo. Ik ren met runkeeper en sla dan de gegevens gewoon even op.quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef linebear het volgende:
Heb me ook aangemeld bij Endomondo. Alleen moet ik dan wel twee apps gaan bijhouden voordat ik ga lopen. Kijken hoe lang ik dat vol hou![]()
Zo weer een rondje er op zitten van 30 km! Te paard dan he, maar dat telt hier zeker niet. Wel leuk dat je dat met Runkeeper ook bij kunt houden.
Morgen ga ik zelf weer, maar dan maar een kwart van de afstand. Ok mooi.![]()
![]()
![]()
Ben terug! De loop was prachtig, zo'n mooie omgevingMijn prestatie...? Mwa, minder... Ik ben op het moment niet zo in vorm, lijkt het. Het ging wel lekker, maar toch heb ik even moeten wandelen, en daar baal ik dan een beetje van
![]()
Maar nu voel ik me toch wel goed, dat ik het wel gedaan heb. Ik ben alleen wel héél veel ingehaald... Magoed, daar maar niet meer aan denken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het gaat om het gevoel. Je kan niet altijd je record verbrekenquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ben terug! De loop was prachtig, zo'n mooie omgevingMijn prestatie...? Mwa, minder... Ik ben op het moment niet zo in vorm, lijkt het. Het ging wel lekker, maar toch heb ik even moeten wandelen, en daar baal ik dan een beetje van
![]()
Maar nu voel ik me toch wel goed, dat ik het wel gedaan heb. Ik ben alleen wel héél veel ingehaald... Magoed, daar maar niet meer aan denken!![]()
Is ook zo. Het liefst had ik alleen niet gewandeldmagoed, lieve koekjes worden niet gebakken
Oh, ik ben trouwens weer vergeten na de finish m'n Garmin uit te drukkenDat moet ik dus even bijwerken. Kijken of dat kan...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: