SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Ja zeeer slimquote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef Fifut het volgende:
Zou het slim van mij zijn om IF Quagliarella te kopen?
Voor rond discardvalue vast wel. Op zn minst 20k volgende week, vast wel meer.quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef Fifut het volgende:
Zou het slim van mij zijn om IF Quagliarella te kopen?
Bedankt!quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor rond discardvalue vast wel. Op zn minst 20k volgende week, vast wel meer.
Chemistryquote:Op zondag 30 september 2012 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom speelt dit team :
[ afbeelding ]
echt 100x fijner dan dit team :
[ afbeelding ]
Ik voel me echt slecht dat ik bijna in de handicap zou gaan geloven ...
Ja, dat maakt echt heel erg veel uit. Echt per speler moet je 100 chem hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beiden hebben 100 chem, maakt dat voor spelers onderling nog zoveel uit dan?
Oke dankjequote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat maakt echt heel erg veel uit. Echt per speler moet je 100 chem hebben.
Oh een nieuweling, welkomquote:Op zondag 30 september 2012 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beiden hebben 100 chem, maakt dat voor spelers onderling nog zoveel uit dan?
quote:
Moet je even Chamack in de spits zetten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd standaard teams gehad van een hele competitie/land![]()
Nooit zo van dat creatieve hybrid bouwen geweest
3 Marokkanen bij elkaar is nooit slim, dan wordt mijn team gestolen.quote:Op zondag 30 september 2012 13:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je even Chamack in de spits zetten.
Beter haal je gewoon Ben Arfaquote:Op zondag 30 september 2012 13:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3 Marokkanen bij elkaar is nooit slim, dan wordt mijn team gestolen.
waarom daalt tie dan nog steeds, hoe is dat nou mogelijk :S, kan niet anders dat tie wel weer gaat stijgen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 20K opgekocht, blij dat ik hem kwijt ben want die gast blijft maar dalen.
Boeien, YOLOquote:Op zondag 30 september 2012 13:22 schreef Thorb het volgende:
Kut Koscielny had hem kunnen halen voor 15 nu is hij alweer 30
Hij blijkt schijt te zijn om mee te spelenquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom daalt tie dan nog steeds, hoe is dat nou mogelijk :S, kan niet anders dat tie wel weer gaat stijgen hoor
ik vind em geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij blijkt schijt te zijn om mee te spelen
We mogen de FIFA goden op onze blote knietjes bedanken dat we dat soort mongooltjes überhaupt voor 150c kunnen slijten johquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef KrAlex het volgende:
Wel jammer dat de bronze items pas sellen als de auction bijna afgelopen is. Verkoop de meeste dingen in de laatste vijf minuten pas.
En dat mensen 500 coins betalen voor een brons fitness kaartjequote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We mogen de FIFA goden op onze blote knietjes bedanken dat we dat soort mongooltjes überhaupt voor 150c kunnen slijten joh
En stadions verkopen ook redelijk snel voor 400 coins.quote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dat mensen 500 coins betalen voor een brons fitness kaartje
Bij mij juist welquote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Longcat. het volgende:
Formatie kaartjes verkopen echt niet
Wut zo duurquote:Op zondag 30 september 2012 13:34 schreef Maver24 het volgende:
ik ga serieus denken om mijn Trundle te gaan verkopen, 35k de goedkoopste BIN![]()
Wat dacht je van healing kaartjes danquote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Longcat. het volgende:
Ik pik de hele tijd 4-3-3 kaartjes op voor 1-2k open bidquote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Longcat. het volgende:
Maar of ze verkopen.....quote:Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik pik de hele tijd 4-3-3 kaartjes op voor 1-2k open bidsommige mensen letten echt niet op
Patserquote:
Niet in kas maar ik verkoop ze op dit moment voor woekerprijzenquote:Op zondag 30 september 2012 13:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Binnen een week is dat veel ja.
Heb jij er meer dan?
Hoeveel x voor y?quote:Op zondag 30 september 2012 13:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet in kas maar ik verkoop ze op dit moment voor woekerprijzen
0,5X voor 5Y ook wel 1X voor 10Y !quote:
Hiervoor verkocht ik in Maart/April ofzo mn FUT12 coinsquote:Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
100k voor 15E. Bij 20E haken ze af
heb je invitedquote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb ik in de verkoop maar ik own je toch wel dus invite me
- reageer eens normaal.quote:Op zondag 30 september 2012 13:48 schreef spierbal het volgende:
Iedereen al met zijn goude team, hoe doen jullie het zo snel.
Hier doe ik het op dit moment mee:
[ afbeelding ]
Maar elke keer in de finale verlies ik elke keer van mannetjes die spelers hebben van max 59.
Ik ben gewoon slecht waarschijnlijk :p
Wat is er erg aan dan ?quote:
motquote:Op zondag 30 september 2012 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nu dat pace dit jaar weer belangrijk is want Dembele liep Pearce er makkelijk uit. En mijn tegenstander zei well played - MOT, weet iemand wat MOT betekent?
Volgende week vrijdag toch?quote:Op zondag 30 september 2012 13:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé GG, kom je ook naar Zwolle voor releasepartie van FTG?
Dat lijkt mij niet waarschijnlijk. Ik heb het maar aan hem gevraagd maar nog geen reactie.quote:Op zondag 30 september 2012 13:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mot
slang for licking someone out
last night i motted my girlfriend out
onee dit [ afbeelding ]
Op zondag? Welk bedrijf levert op zondag?quote:
Oke, misschien welquote:
Clubs vanmiddag?quote:Op zondag 30 september 2012 14:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waar had je hem besteld, dat het zo lang heeft geduurd ?
Leuk om te wetenquote:Op zondag 30 september 2012 14:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zat te bieden op 2 IF Adriano's die bijna tegelijk afliepen. Heb er 1 weten te bemachtigen.
Ja op zondag.quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zondag? Welk bedrijf levert op zondag?
21:30, 10 euro entree en je krijgt de cd er nog bij ook.quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke, misschien wel
[..]
Clubs vanmiddag?
23kquote:Op zondag 30 september 2012 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe duur heb je betaald? Anders kan ik vanvond niet slapen van onwetendheid
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om mijn naam niet meer ijdel te willen gebruiken.quote:
Sorry, domme.quote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om mijn naam niet meer ijdel te willen gebruiken.
Klopt, toen heb ik er ook al mee gehandeld.quote:Op zondag 30 september 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weekje geleden kon je hem voor 11/12 kopen
Hij is ook niet zo goed, maar 1 rating omhoog..quote:Op zondag 30 september 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt, toen heb ik er ook al mee gehandeld.
Geld eigenlijk voor alle week 1 IFs. Maar toch stijgen ze bijna allemaal nu al redelijk snel in prijs. Ik kocht er gister 1 in 41212 voor 25k en die ging binnen 5 minuten voor 35k weer weg...quote:Op zondag 30 september 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo goed, maar 1 rating omhoog..
PS3 zeker?quote:Op zondag 30 september 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geld eigenlijk voor alle week 1 IFs. Maar toch stijgen ze bijna allemaal nu al redelijk snel in prijs. Ik kocht er gister 1 in 41212 voor 25k en die ging binnen 5 minuten voor 35k weer weg...
Palacio op RF?quote:Op zondag 30 september 2012 14:19 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
70k (and counting) voor eventuele versterkingen. Pepe en Maggio zullen waarschijnlijk de zwakke punten zijn in het team, maar de Serie A heeft niet echt goede wingers. Miccoli wordt vandaag nog verplaatst door Di Natale.
Oh, en ik kom er net achter de de RM, RF en ST niet eens Serie A hoeven te zijn. Weet er iemand toevallig nog een goed drietal spelers met dubbele links?
Benzema, Ben Arfa, Menez.quote:Op zondag 30 september 2012 14:19 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
70k (and counting) voor eventuele versterkingen. Pepe en Maggio zullen waarschijnlijk de zwakke punten zijn in het team, maar de Serie A heeft niet echt goede wingers. Miccoli wordt vandaag nog verplaatst door Di Natale.
Oh, en ik kom er net achter de de RM, RF en ST niet eens Serie A hoeven te zijn. Weet er iemand toevallig nog een goed drietal spelers met dubbele links?
Kan toch niet door chemquote:
Hij is wel een RFquote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hij is geen RF, UltimateDB heeft dat fout, blijkbaar.
Oh, what the shit. Kon zweren dat ik op de web app eerst niets kon vinden. Okay, dank u, dan maar even naar de Argentijnen kijken.quote:
Ik kan wel. Tot half 5 daarna PSV kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke, misschien wel
[..]
Clubs vanmiddag?
quote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik kan wel. Tot half 5 daarna PSV kijken.
Ik geef je 10k en van der Wiel mag je houden!quote:Op zondag 30 september 2012 14:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
KOOP MIJN XAVI, JE KRIJGT ER EEN GRATIS VAN DER WIEL BIJ
DEALquote:Op zondag 30 september 2012 14:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
KOOP MIJN XAVI, JE KRIJGT ER EEN GRATIS VAN DER WIEL BIJ
Ik heb ze meegenomen grquote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef n0ir het volgende:
Ehmmm waarom zijn er ineens 3 gouden spelers van 6k p/s verdwenen uit mijn tradepile maar heb ik er geen geld voor gekregen?
Ik heb ze gestolen. Mijn neefjes Mohammed en Ali waren hier, die hebben mij geleerd hoe ik stelen moest!quote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef n0ir het volgende:
Ehmmm waarom zijn er ineens 3 gouden spelers van 6k p/s verdwenen uit mijn tradepile maar heb ik er geen geld voor gekregen?
Bij mij kwamen ze later weer terug,,,quote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef n0ir het volgende:
thanksquote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze later weer terug,,,
quote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Met mijn slaperige ogen per ongeluk Milito voor 13k gekocht![]()
Ligt eraan of je hem gaat spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef d1ce het volgende:
Is het het waard om Fifa 13 te kopen voor de PC?
Hey, da's vaag, ik had gisteravond het idee dat een Lucio van mij weg was. Had 'ie zich gewoon verstopt onder m'n Trade Pile.quote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef n0ir het volgende:
Het is daar een stuk minder leuk dan op de consoles omdat te weinig mensen het spelen maar als je alleen een PC hebt en je wil graag een virtueel voetbalwedstrijdje spelen is het het natuurlijk waard.quote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef d1ce het volgende:
Is het het waard om Fifa 13 te kopen voor de PC?
Ik bedoel meer in de zin van of die besturing niet zó kut is dat het niet eens waard is om 45 euro te betalen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan of je hem gaat spelen.
Gr gr
je moet sowieso een controller/gamepad voor je PC hebben anders is het niet te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van of die besturing niet zó kut is dat het niet eens waard is om 45 euro te betalen.
Okay blijkbaar bekende bug, hoef ik niet sip te zijn. Hopelijk staan ze voor andere mensen nog wel erop, kunnen ze verkocht wordenquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hey, da's vaag, ik had gisteravond het idee dat een Lucio van mij weg was. Had 'ie zich gewoon verstopt onder m'n Trade Pile.
Hm, ik ga het nog even overwegen. Thanks.quote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is daar een stuk minder leuk dan op de consoles omdat te weinig mensen het spelen maar als je alleen een PC hebt en je wil graag een virtueel voetbalwedstrijdje spelen is het het natuurlijk waard.
Je kan ook met een controller op de PC.quote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van of die besturing niet zó kut is dat het niet eens waard is om 45 euro te betalen.
Je PS3 controler bijv.quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan ook met een controller op de PC.
Ik was wel even sip hoor, gisteravond. Ik dacht echt dat 'ie de benen had genomen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
je moet sowieso een controller/gamepad voor je PC hebben anders is het niet te doen.
[..]
Okay blijkbaar bekende bug, hoef ik niet sip te zijn. Hopelijk staan ze voor andere mensen nog wel erop, kunnen ze verkocht worden![]()
Frituurvingers?quote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik gooide net per ongeluk Kaká erop voor 1.2k
Bij mij waren het Kouyate en IF Ahamadaquote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was wel even sip hoor, gisteravond. Ik dacht echt dat 'ie de benen had genomen.
Chipsvingersquote:
Verkopen die inmiddels al voor 6.5k bin ?quote:
Ik ook, in Ecuador.quote:
En dan Ramos op RB en Puyol centraalquote:
Geil team.quote:
Die gebruikte ik 2 dagen geleden al.quote:Op zondag 30 september 2012 14:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme, toch niet Lucio hè?
Ja, hij is volgens EA 3 CM gegroeid het afgelopen jaarquote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
Tevens schijnt Casillas veel beter te zijn omdat hij langer is.
Lucio is gone... GONEquote:Op zondag 30 september 2012 14:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme, toch niet Lucio hè?
Terwijl hij volgens officiele metingen 182 cm isquote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, hij is volgens EA 3 CM gegroeid het afgelopen jaar
Wat dacht je van het feit dat curled shots veel minder OP zijnquote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
Ik vond het wel prima, mijne voor 80k verkocht omdat hij 3 cm is gegroeidquote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
Ik ga niet reageren hoor op al die DMs. Stommerds
Dat hangt van de speler af, Reus en Benzema hebben beide een geniaal finesse schot maar er zijn spelers met mindere shooting die veel slechter kunnen finessen. Vorig jaar kon elke speler het.quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat curled shots veel minder OP zijn
Minder man, dacht dat je homies wel steunde in een pricefixquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
Ik ga niet reageren hoor op al die DMs. Stommerds
Dat verschilt per potje geloof ik. Ene pot schiet ik ze ver naast of in het midden en in andere potjes gaat iedere Finesse erin net als in Fifa 12quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat curled shots veel minder OP zijn
hm dat is mij nog niet echt opgevallen. Nu zijn driven shots weer zwaar overpowered alleen..iedere speler kan hem een meter of 15 uit een moeilijke hoek moeiteloos de kruising in rammenquote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat verschilt per potje geloof ik. Ene pot schiet ik ze ver naast of in het midden en in andere potjes gaat iedere Finesse erin net als in Fifa 12
Het moet ook voor de minder begaafde fifa spelers leuk blijven he ...quote:Op zondag 30 september 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hm dat is mij nog niet echt opgevallen. Nu zijn driven shots weer zwaar overpowered alleen..iedere speler kan hem een meter of 15 uit een moeilijke hoek moeiteloos de kruising in rammen
Ja moet zelf ook met brood verdienenquote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Minder man, dacht dat je homies wel steunde in een pricefix
Rijst, wij deelden toch ook onze exploits met jou.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja moet zelf ook met brood verdienenZo kom ik nooit aan een topteam yaknowwhatimsayin
Je vergeet de zwak begaafden!quote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het moet ook voor de minder begaafde fifa spelers leuk blijven he ...
Hahaha ik zag hem staan, maar zoals altijd hang ik weer lekker op de 0 coinsquote:
OKE!quote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
Lijstje van clubs die van mij mogen degraderen dit seizoen.
Roda, VVV en Willem 2
Promotie
Helmond, Cambuur en Excelsior
Dan mag Feyenoord ook van mij Europa in, omdat je zo lief bent.quote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
Roda, VVV en Willem 2
Promotie
Jij zekerquote:Op zondag 30 september 2012 14:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst, wij deelden toch ook onze exploits met jou.
Dat vind ik wel zwak van jequote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want daar hoor ik bij, ga ik niet nog extra de aandacht op vestigen
Sparta, Cambuur en De Graafschap mogen het van mij wel redden, maar De Graafschap is dit jaar weer baggerslecht. Helmond vind ik totaal niet Eredivisiewaardig en Excelsior vind ik al helemaal niets voor Eredivisieniveau.quote:Op zondag 30 september 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
Roda, VVV en Willem 2
Promotie
Dan heb je sowieso een kutavondquote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
Groningen mag ook wel degraderen, volgend jaar op vrijdag lekker voor het stappen gaan even wedstrijdje Groningen meepikken
Raken wel geblesseerd alleen zijn ze de volgende wedstrijd gelijk alweer fitquote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Raken spelers in UT13 bijna niet meer geblesseerd ofzo? Die blessurekaartjes gaan voor geen meter.
Even de Euroborg in de fik steken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
Groningen mag ook wel degraderen, volgend jaar op vrijdag lekker voor het stappen gaan even wedstrijdje Groningen meepikken
Alleen in offline wedstrijden heb ik uit minder betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Raken spelers in UT13 bijna niet meer geblesseerd ofzo? Die blessurekaartjes gaan voor geen meter.
ZIt een bug in atm waardoor blessures opgelopen in online wedstrijden niet blijven hangen. Opzich wel chillquote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Niet als je nog 40 gouden blessurekaartjes moet verkopenquote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZIt een bug in atm waardoor blessures opgelopen in online wedstrijden niet blijven hangen. Opzich wel chill
Anders zou ik nu al 5k armer geweest zijnquote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZIt een bug in atm waardoor blessures opgelopen in online wedstrijden niet blijven hangen. Opzich wel chill
Zit jij daarachter?quote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Gelukkig deal ik in een andere Lucio
Best wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef Maver24 het volgende:
Spelers zijn nu ineens echt giga aan het stijgen, allemachtig
Zoals?quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef Maver24 het volgende:
Spelers zijn nu ineens echt giga aan het stijgen, allemachtig
Ik heb 1 blessure gehad (online).quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik doe mee. We discarden er wel veel zodat de prijs stijgt!
Discarden? Zonde van m'n coins. Ik pricefix 'm op 1000kquote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is een middenvelder dus carequote:
Nee die heb ik nodig om coins te verdienen jongequote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Houd ze dan gewoon in je trade pile oid.
sexy lexyquote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik weten over welke speler jullie het hebben?
Immers.quote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik weten over welke speler jullie het hebben?
Sexy Lexiequote:
Daarom maakte ik me schoolwerk af op vrijdag. Zodat we nu tijd zouden hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
ik moet vandaag ff wat aan school doen GGWaar was je gisteravond dan, hadden tot 3 uur vannacht gespeeld ofzo
Als Vermeer erbij zit dan is alles mogelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ans-voor-oranje.html
Mijn hemel zeg, wat erg.
Ik ga even over dit argument nadenken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Vermeer erbij zit dan is alles mogelijk.
Klopt.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Longcat. het volgende:
Hoor ik nou dat pascals melkkoe lucio is?
Doe maar niet, je moet juist je sterke punten benadrukken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ga even over dit argument nadenken.
Nee, een spelerbuyerquote:
quote:
Waar dan opquote:
Heb geen coins meer.quote:Op zondag 30 september 2012 15:14 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Had je er maar 1, ik staarde net naar die van 5k echt 5minuten
wtfquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
ik moet vandaag ff wat aan school doen GGWaar was je gisteravond dan, hadden tot 3 uur vannacht gespeeld ofzo
RF? Vorig jaar was 'ie CF toch?quote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palacio was mijn held in fifa12 en nu is 'ie dat alweer, terwijl ik nog geneens met em heb gespeeld.![]()
Handeltje is inmiddels veel minder effectief dus de lurkers mogen er mee weglopen.
Hij krijgt hem ook gewoonquote:
Lekker getamperd.quote:
Ik heb nog nooit een blessure gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |