SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Ja zeeer slimquote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef Fifut het volgende:
Zou het slim van mij zijn om IF Quagliarella te kopen?
Voor rond discardvalue vast wel. Op zn minst 20k volgende week, vast wel meer.quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef Fifut het volgende:
Zou het slim van mij zijn om IF Quagliarella te kopen?
Bedankt!quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor rond discardvalue vast wel. Op zn minst 20k volgende week, vast wel meer.
Chemistryquote:Op zondag 30 september 2012 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom speelt dit team :
[ afbeelding ]
echt 100x fijner dan dit team :
[ afbeelding ]
Ik voel me echt slecht dat ik bijna in de handicap zou gaan geloven ...
Ja, dat maakt echt heel erg veel uit. Echt per speler moet je 100 chem hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beiden hebben 100 chem, maakt dat voor spelers onderling nog zoveel uit dan?
Oke dankjequote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat maakt echt heel erg veel uit. Echt per speler moet je 100 chem hebben.
Oh een nieuweling, welkomquote:Op zondag 30 september 2012 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beiden hebben 100 chem, maakt dat voor spelers onderling nog zoveel uit dan?
quote:
Moet je even Chamack in de spits zetten.quote:Op zondag 30 september 2012 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd standaard teams gehad van een hele competitie/land![]()
Nooit zo van dat creatieve hybrid bouwen geweest
3 Marokkanen bij elkaar is nooit slim, dan wordt mijn team gestolen.quote:Op zondag 30 september 2012 13:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je even Chamack in de spits zetten.
Beter haal je gewoon Ben Arfaquote:Op zondag 30 september 2012 13:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3 Marokkanen bij elkaar is nooit slim, dan wordt mijn team gestolen.
waarom daalt tie dan nog steeds, hoe is dat nou mogelijk :S, kan niet anders dat tie wel weer gaat stijgen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 20K opgekocht, blij dat ik hem kwijt ben want die gast blijft maar dalen.
Boeien, YOLOquote:Op zondag 30 september 2012 13:22 schreef Thorb het volgende:
Kut Koscielny had hem kunnen halen voor 15 nu is hij alweer 30
Hij blijkt schijt te zijn om mee te spelenquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom daalt tie dan nog steeds, hoe is dat nou mogelijk :S, kan niet anders dat tie wel weer gaat stijgen hoor
ik vind em geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij blijkt schijt te zijn om mee te spelen
We mogen de FIFA goden op onze blote knietjes bedanken dat we dat soort mongooltjes überhaupt voor 150c kunnen slijten johquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef KrAlex het volgende:
Wel jammer dat de bronze items pas sellen als de auction bijna afgelopen is. Verkoop de meeste dingen in de laatste vijf minuten pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |