Ja, pak het hele eiland i.p.v. alleen het westen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
Tickets zijn geboektRondreizen met de bus door West-Cuba.
Nu wil ik twee hotels en een casa van te voren boeken, omdat we in augustus gaan.
Iemand ervaring met een boekingssite als http://www.cubaccommodation.com/? Zijn die gewoon legit?
Verder nog tips?
Als ik daar de tijd voor had, had ik dat gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja, pak het hele eiland i.p.v. alleen het westen.
DTPquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:17 schreef DestroyerPiet het volgende:
gisteren heb ik mijn vakantie geboekt naar Cuba
met een groepsreis 3 weken door Cuba heenreizen, ik heb er erg veel zin in!
welke inentingen worden eigenlijk aangeraden voor Cuba?
deze heb ik gelukkig al bij elkaar gespaard bij mijn vorige reizen, dus dan hoef ik dit jaar geen inentingen meer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
DTP
Buiktyfus
Hepatitis A
Kun je regelen bij de GGD en als je een beetje goed verzekerd bent kun je het ook nog declareren bij je zorgverzekeraar.
zeker ik heb er ontzettend veel zin in. ik hoor alleen maar goede verhalen over Cuba.quote:Tof dat je een reis hebt geboekt man. Ben er vorig jaar geweest maar wil zo weer terug.
Neen, er is geen malaria op Cuba.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:08 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
deze heb ik gelukkig al bij elkaar gespaard bij mijn vorige reizen, dus dan hoef ik dit jaar geen inentingen meer.
is er malaria op Cuba?
[..]
zeker ik heb er ontzettend veel zin in. ik hoor alleen maar goede verhalen over Cuba.
Mooie route! Ik heb 'm een andersom gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:24 schreef DestroyerPiet het volgende:
mijn route is als volgt:
1 Havana
2 Havana
3 Havana
4 Havana
5 Viñales
6 Viñales
7 Cienfuegos
8 Trinidad
9 Trinidad
10 Trinidad
11 Camagüey
12 Santiago de Cuba
13 Santiago de Cuba
14 Baracoa
15 Baracoa
16 Holguin
17 Santa Clara
18 Varadero
19 Varadero
ik heb deze reis geboekt. https://shoestring.nl/gro(...)en-en-bountystranden
ik ben trouwens benieuwd of iemand hier nog goede tips heeft voor boeken over cuba (en dan bedoel ik geen reisboeken) vind het altijd wel leuk om wat te lezen over het land waar ik naar toe ga
daar wil ik ook graag over lezen maar ik vroeg me dus af welke boeken ik daar het beste voor kan hebben. een reisboek neem ik ook altijd mee maar daar staat meestal vooral veel feitelijke informatie (bv. wat is er te zien en wat zijn de beste restaurants) maar ik zoek dus een beschrijving van de geschiedenis van Cuba. bijvoorbeeld een roman die zich in die tijd afspeelt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:05 schreef CoExist het volgende:
Qua boeken... Ik gebruik zelf altijd wel veel reisboeken.
Maar je zou je eens kunnen inlezen in de revolutie van '59. Fidel Castro, Ché Guevara, Camilo Cienfuegos
dat is zeker wel het planquote:Uiteraard een boek van Hemingway lezen als je een Daiquiri drinkt op het strand.
Nachtje daquiris zuipen in dat café van Hemingway.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef koosfransoos het volgende:
Wat zijn volgens jullie dé aanraders voor Havana?
Ja, werkt alleen bij de grotere hotels en banken.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:33 schreef Lov1 het volgende:
Over twee weken naar Cuba!Iemand ervaring met pinnen met Mastercard?
Vermijd all-inclusives, je gaat naar Cuba!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:55 schreef SnuggLe het volgende:
Wij willen mogelijk met onze kleine 'hooligan' van 2 jaar oud naar Cuba.
Nu lees ik dat Cuba prima kindvriendelijk is, maar toch wat vragen aan de mensen die mogelijk ervaring hebben met kids in Cuba:
- hoe is het slapen bij Casa Particulares met kinderen?
- tips voor dingen die je met kids dan zeker moet doen?
- het westen is makkelijk, maar in principe willen we ook wel naar het oosten; te doen met kids?
- is Vinales leuk voor een kind van 2?
All-inclusive afsluiten lijkt mij best prima, maar die prijzen zijn goed westers. Iemand nog tips voor een goed resort om af te sluiten?
Nee, maar papa en mama welquote:Op maandag 1 juni 2015 09:06 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk dat een kind van 2 het niet heel veel uit zal maken of het in Vinales of Veendam zit.
Bedoel je met Las Terrazas het plaatsje in dat biosferische gebied?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
Is het vanaf Las Terrazas makkelijk om bij Soroa te komen? Privé taxi, of rijdt de Viazal er langs oid? Omdat het geen officiele stop is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |