Wij hadden 2 jaar geleden een erg goedkope vlucht met air canada, midden in het hoogseizoen betaalde wel 700 euro voor een ticket meende ik. route (Brussel - montreal - toronto - havana)quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Even een schopje.
Iemand tips voor de meest voordelige tickets (ben een student)? Weet iemand hoeveel een huurauto daar per dag kost?
Dan kom ik op vliegen met Aeroflot uit, overstappen op Moskouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Wij hadden 2 jaar geleden een erg goedkope vlucht met air canada, midden in het hoogseizoen betaalde wel 700 euro voor een ticket meende ik. route (Brussel - montreal - toronto - havana)
Je kan denk ik het beste bij skyscanner kijken.
Pfff dan moet je een kleine 14 a 15 uur? in een vliegtuig vol russen zitten....ik zou iets anders kiezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan kom ik op vliegen met Aeroflot uit, overstappen op Moskou![]()
Oh heerlijk! In 2009 ben ik een weekje in Cuba geweest, standplaats Varadero en uitstapjes naar Havanna plus omgeving. Schitterend land, mooie mensen. Moet er gauw weer eens heen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:03 schreef CoExist het volgende:
Vanmiddag een 18-daagse individuele rondreis Cuba geboekt! Beginnen in Holguin en dan westwaarts naar Havanna. Aansluitend nog 4 relaxdagen All-Inclusive in Varadero.
Heb er zin in man! Ga me nog ff lekker inlezen over Cuba.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:04 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Oh heerlijk! In 2009 ben ik een weekje in Cuba geweest, standplaats Varadero en uitstapjes naar Havanna plus omgeving. Schitterend land, mooie mensen. Moet er gauw weer eens heen.
Ga dan alsjeblieft niet weer naar Varadero. Wat een pauperplaats is dat. Gewoon rondreizen, dan maak je het echte Cuba mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:04 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Oh heerlijk! In 2009 ben ik een weekje in Cuba geweest, standplaats Varadero en uitstapjes naar Havanna plus omgeving. Schitterend land, mooie mensen. Moet er gauw weer eens heen.
Volledig mee eens....wat een teleurstelling is dat zegquote:Op zondag 2 februari 2014 07:34 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ga dan alsjeblieft niet weer naar Varadero. Wat een pauperplaats is dat. Gewoon rondreizen, dan maak je het echte Cuba mee.
Hier ben ik ook benieuwd naar..quote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef Rnnz het volgende:
*kickje*
Ik zit er aan te denken om tijdens m'n trip naar Mexico ook Cuba aan te doen. Zit alleen met twee vragen, waarvan ik de antwoorden niet zo snel konden vinden hier zo.
1) Is het een probleem om na het bezoeken van Cuba, de VS in te komen (in transit terug naar NL)? Ik heb wel eens verhalen gehoord dat de Amerikaanse douane moeilijk kan doen, maar geldt dit ook voor (Nederlandse) toeristen?
2) Zijn er een beetje backpackers/andere reizigers te vinden in Cuba om mee op te trekken? Ik neem aan minder dan in andere landen, maar het zou fijn zijn om toch een beetje contact te hebben met anderen gezien ik alleen reis (en er geen hostels zijn voor zover ik heb gezien).
Zuid Amerika is nogal groot dus Chile v Bolivia is een enorm verschil.quote:Op maandag 21 april 2014 11:09 schreef electronique het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar..
Verder: hoe duur is Cuba? En dan met name in vergelijking met de rest van zuid-amerika?
In sommige hotels met Visa of MasterCard.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Travel. het volgende:
Even volgen hoor, ook deze zomer naar Cuba. Hoe zit dat nou met geld opnemen wat niet kan?
Ja, maar die hotels zijn al betaald. Ik bedoel echt om cash geld te pinnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef Individual het volgende:
[..]
In sommige hotels met Visa of MasterCard.
Geld opnemen moest met die kaarten en dat kan vaak in de grotere hotels. Ik verbleef er niet in hotels, maar daar haalde ik wel cash.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar die hotels zijn al betaald. Ik bedoel echt om cash geld te pinnen.
Mwoah, vind die haat op Varadero beetje ovedreven.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:34 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ga dan alsjeblieft niet weer naar Varadero. Wat een pauperplaats is dat. Gewoon rondreizen, dan maak je het echte Cuba mee.
'land' . Je hebt het pauper Varadero gevonden en een toeristische stad. Was gewoon naar het oosten en zuiden geweest als je echt wat van het land en de mensen wilde zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:04 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Veel veranderd dus, in de meeste steden wel pinautomaten gezien!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Geld opnemen moest met die kaarten en dat kan vaak in de grotere hotels. Ik verbleef er niet in hotels, maar daar haalde ik wel cash.
Verwacht er geen pinautomaten, hoewel dingen veranderen en het is alweer een paar jaar terug dat ik er was.
Ik had alleen een vlucht, wat cash bij me en verder niets.
We waren te kort in Cuba om het oosten en zuiden te bezoeken. Dat is het plan voor de volgende keer, want die komt er zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
'land' . Je hebt het pauper Varadero gevonden en een toeristische stad. Was gewoon naar het oosten en zuiden geweest als je echt wat van het land en de mensen wilde zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |