Oh is dat zo? Wat heeft hij dan precies?quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef Stiggie het volgende:
Trouwens, weten jullie al dat Sulejmani is geblesseerd
Ontstoken haarwortel, kan tot de winterstop durenquote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Wat heeft hij dan precies?
Het is weer zo ver hoorquote:Miralem Sulejmani kan voorlopig niet in actie komen voor Ajax. De Serviër scheurde zijn enkelband in de rechterenkel op de training van zondag. De blessure komt op een ongelukkig tijdstip, de flankspeler was net hersteld van een hardnekkige knieblessure en maakte speelminuten in het eerste elftal van Ajax. Verwacht wordt dat Miralem Sulejmani ruim een maand niet inzetbaar is voor de Amsterdamse ploeg. Ajax zelf gaf in een korte reactie aan dat het herstel inderdaad enkele maanden kan duren.
Update: 30 september 15.30
Ajax heeft een nieuwe reactie gegeven over de situatie van Miralem Sulejmani. Via Ajax Life vertelde de club dat de linkspoot er minimaal enkele weken uit ligt, maar dat een rentree van de flankspeler mogelijk is vóór de winterstop. Ajax1.nl houdt alle berichtgeving rondom deze nieuwe blessure nauwlettend in de gaten.
Genoten gisterquote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Tyron het volgende:
Tottenham fans zijn echt superblij met jantje
http://www.tottenhamhotsp(...)919-jan-captain.html
Mooiquote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Tyron het volgende:
Tottenham fans zijn echt superblij met jantje
http://www.tottenhamhotsp(...)919-jan-captain.html
Ik weet niet of je het gehoord heb, maar Sulejmani kan helemaal niet spele.. Hij is geblesseerd.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef DaveDave09 het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik liever suleymani vs real madrid dan sana.. heef tenminste ervaring
Maar helaas![]()
Andersom bedoel je.quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Op links hebben we nu Sana en Lukoki. Op rechts Boerrigter en Andersen en Fischer.
Wel een beetje erg jong en mager.
Babel dan maar weer naar de vleugel toe en Siem in de spits.
Op het middenveld zijn we ook al onderbezet qua creatieve spelers nu Serero er ook weer maanden uitligt. Niet te hopen dat er wat met Eriksen gebeurd want dan heb je helemaal geen creatieve middenvelders meer over.
Of course. Even kijken of jullie wel opletten. Prima.quote:
Andersen is een middenvelder trouwens, ik let heel erg op vandaag.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of course. Even kijken of jullie wel opletten. Prima.
Serero mis je niets aan.quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Op links hebben we nu Sana en Lukoki. Op rechts Boerrigter en Andersen en Fischer.
Wel een beetje erg jong en mager.
Babel dan maar weer naar de vleugel toe en Siem in de spits.
Op het middenveld zijn we ook al onderbezet qua creatieve spelers nu Serero er ook weer maanden uitligt. Niet te hopen dat er wat met Eriksen gebeurd want dan heb je helemaal geen creatieve middenvelders meer over.
Is jouw vriend niet echt he.quote:
Hoop dat Meleg snel aansluit. Ik vind dat je met Eriksen of Serero moet spelen en niet allebei.quote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is jouw vriend niet echt he.
Prima speler die zich goed ontwikkeld. Jammer dat ie er nu weer maanden uitligt.
Noem jij nog eens een creatieve middenvelder buiten Eriksen die er meteen staat ?
Niets , nada, noppes.
AKFCAquote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef Devv het volgende:
Mochten we weer landskampioen worden, dan vind ik dat Ajax met terugwerkende kracht de titel koninklijk mag dragen. Dat klinkt toch wel leuk, de koninklijke Ajax.
Eriksen en Serero zijn hele verschillende spelers.quote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat Meleg snel aansluit. Ik vind dat je met Eriksen of Serero moet spelen en niet allebei.
Ja, Serero is een neger.quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen en Serero zijn hele verschillende spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |