Als je de taak krijgt om compacter en wat verdedigender te spelen is het niet de bedoeling dat je telkens de bal verliest als je wordt aangespeeld en niet eens probeert bij balbezit over de back heen te gaan lijkt mij. Maar laat maar, ik ben een voetballeek vergeleken met jij en Chase.quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Dortmund niet dus, zoals ik zei kregen ze dat als taak mee. Je hebt toch ook wel gezien waar Boerrigter en Sana gepositioneerd stonden? Heb nog wel ergens een foto gezien waar ze gewoon standaard elke keer op eigen helft stonden.
Iemand die net uit de Zweedse competitie komt kan Marcel Schmelzer zoekspelenquote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je de taak krijgt om compacter en wat verdedigender te spelen is het niet de bedoeling dat je telkens de bal verliest als je wordt aangespeeld en niet eens probeert bij balbezit over de back heen te gaan lijkt mij. Maar laat maar, ik ben een voetballeek vergeleken met jij en Chase.
Dat verwacht ik niet eensquote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Iemand die net uit de Zweedse competitie komt kan Marcel Schmelzer zoekspelen
geef dat mannetje eens wat tijd ofzo om zich aan te passen
Kregen alleen maar lange ballen joh, zoals ik al zei vind ik het niet meer dan logisch als je primaire taak is altijd die back te dekken. Daarom liet de Boer ze ook staan zowat de hele wedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2012 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet eens. Alleen wat ze lieten zien bij Dortmund was wel heel erg treurig.
Afgelopen maandag nog gescoord he, hij won op kracht het duel en kon de bal toen in de gol tikken. Ik denk dat jij daar wel kan genieten, zo'n sterke buitenspeler.quote:
quote:Miralem Sulejmani (23) is opnieuw lang niet beschikbaar bij Ajax. De Servische aanvaller heeft zondag op de training van de Amsterdammers een enkelband gescheurd.