Als je de taak krijgt om compacter en wat verdedigender te spelen is het niet de bedoeling dat je telkens de bal verliest als je wordt aangespeeld en niet eens probeert bij balbezit over de back heen te gaan lijkt mij. Maar laat maar, ik ben een voetballeek vergeleken met jij en Chase.quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Dortmund niet dus, zoals ik zei kregen ze dat als taak mee. Je hebt toch ook wel gezien waar Boerrigter en Sana gepositioneerd stonden? Heb nog wel ergens een foto gezien waar ze gewoon standaard elke keer op eigen helft stonden.
Iemand die net uit de Zweedse competitie komt kan Marcel Schmelzer zoekspelenquote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je de taak krijgt om compacter en wat verdedigender te spelen is het niet de bedoeling dat je telkens de bal verliest als je wordt aangespeeld en niet eens probeert bij balbezit over de back heen te gaan lijkt mij. Maar laat maar, ik ben een voetballeek vergeleken met jij en Chase.
Dat verwacht ik niet eensquote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Iemand die net uit de Zweedse competitie komt kan Marcel Schmelzer zoekspelen
geef dat mannetje eens wat tijd ofzo om zich aan te passen
Kregen alleen maar lange ballen joh, zoals ik al zei vind ik het niet meer dan logisch als je primaire taak is altijd die back te dekken. Daarom liet de Boer ze ook staan zowat de hele wedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2012 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet eens. Alleen wat ze lieten zien bij Dortmund was wel heel erg treurig.
Afgelopen maandag nog gescoord he, hij won op kracht het duel en kon de bal toen in de gol tikken. Ik denk dat jij daar wel kan genieten, zo'n sterke buitenspeler.quote:
quote:Miralem Sulejmani (23) is opnieuw lang niet beschikbaar bij Ajax. De Servische aanvaller heeft zondag op de training van de Amsterdammers een enkelband gescheurd.
De Amsterdamse club maakt melding van de blessure van Sulejmani aan de rechterenkel. Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat hij een enkelband heeft gescheurd en zeker enkele weken niet beschikbaar is.
Een operatie is niet nodig voor de aanvaller, die zaterdagavond tegen FC Twente een korte invalbeurt mocht maken van trainer Frank de Boer.
Sulejmani kwam in het seizoen 2008/09 over van SC Heerenveen voor ruim zestien miljoen euro. Momenteel is hij bezig aan zijn vijfde seizoen, maar zijn contract loopt medio 2013 af. Of de Serviër gaat verlengen bij Ajax is nog maar zeer de vraag. De voorbije twee seizoenen kampte de aanvaller al veelvuldig met blessures.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Burrito het volgende:
Boerrigter >>> Sana.
Sana kan geeneens een bal aannemen. Prima vs middemoters en slechter.
Ik heb gisteren ook wel een mooie aanname van Boerrigter gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Burrito het volgende:
Boerrigter >>> Sana.
Ach boeiend. Ik heb me zeer vermaaktquote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef fokking.fokker het volgende:
Wie is Tadic dan?
Jammer van de wedstrijd gisteren, ik ging met goede hoop naar het stadion en dan zie je een FC Barcelona - Chelsea op eredivisieniveau.
Gescheurde enkelbanden vallen niet echt onder langdurige blessures. Ik denk ook niet dat Sulejmani verkocht gaat worden, maar denk dat dat meer komt omdat het zo'n enorme faler is dan vanwege deze blessure.quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Begint die ellende nu alweer met al die langdurige blessures ?
Sulejmani loopt dus nu zeker eind van dit seizoen gratis de deur uit, tussentijdse verkoop in de winterstop gaat 'm niet meer worden (niet dat ie heel veel zou opleveren maar 1 tot 2 miljoen had wel gelukt denk ik).
Sana presteerd beter op zijn tweede positie waarop hij kan spelen dan Boerrigter op zijn vaste positiequote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef Burrito het volgende:
Boerrigter >>> Sana.
Boerrigter heeft heel goed gespeeld voor zijn blessure. Zelfs opgeroepen voor NL elftal toen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sana presteerd beter op zijn tweede positie waarop hij kan spelen dan Boerrigter op zijn vaste positie
Jullie? Ik heb het al een aantal keer voor Boerrigter opgenomen. Ik kijk naar NU want dat is het belangrijkste, Cruijf was de beste voetballer vroeger, zullen we hem nu maar opstellen dan? Nee. Dit voorbeeld is wat overdreven maar het principe is hetzelfde. Boerrigter deed het goed voor zijn blessure maar is nu slechter dan Sana en daar ging het om. Jij vindt Boerrigter beter dan Sana, nou ik twijfel wel vaker aan jouw voetbal verstand maar met deze opmerking laat je wel zien dat het niet goed zit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
Boerrigter heeft heel goed gespeeld voor zijn blessure. Zelfs opgeroepen voor NL elftal toen.
Misschien heb jullie een geheugen van 3 wedstrijden of praten jullie elkaar maar wat na. Bij mij heeft Derk zijn krediet niet verschoten ook al speelt hij niet geweldig op het moment. Sana had een goede start maar is nu wel door de mand gevallen. Vrij snel en creatief maar te weinig balcontrole en body. Maargoed, discussie is zinloos met mensen die argumenteren met smileys en hun eigen mening als absolute waarheid zien. Ik ga wel weer kijken op dat andere forum
zie het net op AT5quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Devv het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar Sulejmani is weer geblesseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |