Ik ben ook van mening dat Ajax op 70 procent speelde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar die moffen deden gewoon bijna niets en Ajax bleef gewoon rustig. het was allemaal niet spectaculair, maar wel een keer volwassen.
Al had ik ze wel weer zien scoren in 93+. Net als tegen die amateurs
.
Nou ja, ze vielen niet blind aan, op die manier gaf je die laffe counterploeg gewoon geen kans om er 1 keer snel uit te komen, de scoren en weer met 11 man in de goal te hangen. Dat was gewoon slim van Ajax.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat Ajax op 70 procent speelde.
Precies maar volgens jan van tukkerhalst speelde Ajax aanvallend ook laf omdat ze zoals jij zegt niet blind aanvielenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze vielen niet blind aan, op die manier gaf je die laffe counterploeg gewoon geen kans om er 1 keer snel uit te komen, de scoren en weer met 11 man in de goal te hangen. Dat was gewoon slim van Ajax.
Maar het was wel zo, dat als ze een keer kwamen ze wel erg veel ruimte kregen, dat moet echt anders tegen Real... Maar goed, die pot is niet echt boeiend verder.
Boeiend, zo zijn ze kampioen geworden, 90 min niets doen, en dan in de laatste minuut scoren..quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies maar volgens jan van tukkerhalst speelde Ajax aanvallend ook laf omdat ze zoals jij zegt niet blind aanvielen
Jan van Halstquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies maar volgens jan van tukkerhalst speelde Ajax aanvallend ook laf omdat ze zoals jij zegt niet blind aanvielen
De ergste vind ik Arno Vermeulen, er niets van begrijpen maar doen alsof hij erin afgestudeerd isquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach SV is wel vermakelijk, maar soms denk ik echt dat ze een hele andere wedstrijd hebben gezien, zeker als droeftoeter waterkneus erbij zit.
SV vermakelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach SV is wel vermakelijk, maar soms denk ik echt dat ze een hele andere wedstrijd hebben gezien, zeker als droeftoeter waterkneus erbij zit.
Vind ik wel ja, beetje slap gelul over voetbal trek ik altijd welquote:
mwah ik vind de presentator altijd matig, jan van halst laat altijd maar 1 kant van dingen zien, jan mulder overact, vermeulen doet alsof hij alles weet maar weet niks en waterkneus is alleen blij als psv heeft gewonnenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, beetje slap gelul over voetbal trek ik altijd wel.
VI is veel leuker idd, maar SV kijk ik ook altijd wel.
Ja, leuk toneel dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah ik vind de presentator altijd matig, jan van halst laat altijd maar 1 kant van dingen zien, jan mulder overact, vermeulen doet alsof hij alles weet maar weet niks en waterkneus is alleen blij als psv heeft gewonnen
Beleid is dat spelers met een aflopend contract over het algemeen niet basis staan, dus hij zou toch al niet veel gespeeld hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem in de winterstop nog kwijt wilt is het beter als hij gewoon fit is, de kans dat hij helemaal gratis de deur uitloopt is nu weer wat groter geworden
quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
We spelen 2-1 tegen Real, let maar op.
Ik heb er een hard hoofd in. Ik hoop op een verrassing, maar het verschil in kwaliteit tussen Real en Ajax is schrijnend natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar als Madrid ons het balbezit geeft dan kan er wel gelijk gespeeld worden.
Ik vind van Halst nog wel aardig. Vermeulen is idd mateloos irritant en Waterreus gewoon lachwekkend. Het is ook maar goed dat de laatstgenoemde er niet bij was, want van Halst had ook nog een paar kritische opmerkingen over PSV.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah ik vind de presentator altijd matig, jan van halst laat altijd maar 1 kant van dingen zien, jan mulder overact, vermeulen doet alsof hij alles weet maar weet niks en waterkneus is alleen blij als psv heeft gewonnen
Jan Mulder heeft zich gedurende zijn TV carrière een bepaalde stijl aangemeten. Erik van Muiswinkel imiteert dat ook altijd vrij geniaal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:26 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb gister weer eens geprobeerd SV te kijken maar ik kan er echt niet tegen, waarom kan die Jan Mulder niet normaal praten?Arno en Waterreus spreken voor zich
Daar moet je idd tegen kunnen, ik mag hem welquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Alles beter dan die vd Gijp. Dat mensen dat leuk vindendat hysterische gelach nog voordat ie zn eigen kutgrap afmaakt.
Kan soms charmant zijn, maar niet 5 keer per minuut. Lijkt wel een zwakzinnige hyena die vent.
De combinatie, Wilfred - vd Grijp - Johan Derksen is gewoon geniaal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Alles beter dan die vd Gijp. Dat mensen dat leuk vindendat hysterische gelach nog voordat ie zn eigen kutgrap afmaakt.
Kan soms charmant zijn, maar niet 5 keer per minuut. Lijkt wel een zwakzinnige hyena die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |