quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
quote:Op zondag 30 september 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nog even wat pics in de OP gezet.
Madridje en Kutrechtje winnen we welquote:Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef tammepiet het volgende:
Sjezus woensdag alweer Madridje. Als je Utrecht thuis wint heb je een uitstekende reeks achter de rug.
Vorig jaar was Ajax - lyon ook niet uitverkocht Ajax heeft de passe partouts goedkoper gemaakt, maar de losse kaarten zijn nog steeds heel duur.quote:Op zondag 30 september 2012 11:19 schreef JanCees het volgende:
Woensdag Madrid en nog steeds kaarten vanaf 73 euro
Vanaf hoeveel is de passe partout?quote:Op zondag 30 september 2012 12:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vorig jaar was Ajax - lyon ook niet uitverkocht Ajax heeft de passe partouts goedkoper gemaakt, maar de losse kaarten zijn nog steeds heel duur.
Hij praat altijd zo snel dus zullen geen zenuwen zijnquote:Op zondag 30 september 2012 12:44 schreef Burrito het volgende:
[..]
Jawel!![]()
![]()
afschieten! onacceptabel!!
![]()
![]()
150 euro gingen ze vanafquote:
City is vanaf 50euro, wat een stinkende oplichters zijn hetquote:Op zondag 30 september 2012 11:19 schreef JanCees het volgende:
Woensdag Madrid en nog steeds kaarten vanaf 73 euro
Tering.quote:
Ja hoor, heel redelijkquote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef Wessiej het volgende:
PP ging vanaf 100 piek btw. Redelijke prijs.
Je hebt gelijk, in dat geval een waardeloze wedstrijd. Sowieso zijn schuld als we ze van Madrid verliezen!quote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een kopduel met Chadli volledig verkeerd in, in de 1e helft.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in dat geval een waardeloze wedstrijd. Sowieso zijn schuld als we ze van Madrid verliezen!
Had vorig seizoen ook al een sterke periode maar dat werd nog niet onder ogen gezien omdat zijn lieve vader toen nog in het bestuur zat.quote:Op zondag 30 september 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
![]()
Blind speelde gewoon goed![]()
Wordt echt met de week beter en beter en zeker nu hij echt het vertrouwen krijgt en het publiek hem ook niet uitfluit of andere dingen
Laat ik het anders zeggen danquote:Op zondag 30 september 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had vorig seizoen ook al een sterke periode maar dat werd nog niet onder ogen gezien omdat zijn lieve vader toen nog in het bestuur zat.
Hij is een aardige voetballer maar niet goed genoeg voor Ajax, hij heeft wel het inzicht om vooruit te verdedigen en ook vooruit te voetballen maar zijn gebrek aan snelheid en ook sprongkracht (of was het timing) maken hem subtop en niet meer dan datquote:Op zondag 30 september 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had vorig seizoen ook al een sterke periode maar dat werd nog niet onder ogen gezien omdat zijn lieve vader toen nog in het bestuur zat.
Klopt maar in mijn beleving nog altijd de beste oplossing linksachter, Boilesen wordt waarschijnlijk toch nooit langdurig fit.quote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een aardige voetballer maar niet goed genoeg voor Ajax, hij heeft wel het inzicht om vooruit te verdedigen en ook vooruit te voetballen maar zijn gebrek aan snelheid en ook sprongkracht (of was het timing) maken hem subtop en niet meer dan dat
Op dit moment gewoon beste optie die je hebt en hij doet het aardigquote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een aardige voetballer maar niet goed genoeg voor Ajax, hij heeft wel het inzicht om vooruit te verdedigen en ook vooruit te voetballen maar zijn gebrek aan snelheid en ook sprongkracht (of was het timing) maken hem subtop en niet meer dan dat
quote:Op zondag 30 september 2012 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar in mijn beleving nog altijd de beste oplossing linksachter, Boilesen wordt waarschijnlijk toch nooit langdurig fit.
Verwachte reactie, Boerrigter speelde vorig seizoen ook zo. Toen had hij alleen meer ruimte in de omschakeling omdat zeker in de eerste seizoenshelft Ajax niet zoveel aan de bal was.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarschijnlijk niet nee als ik zie hoe hij momenteel noy speelt. Overigens doe ik ook niet mee aan de Boilesen hossana na 10 wedstrijden in Ajax 1 waar ook hij werd overlopen door echte vleugelspelers, natuurlijk hoort dat bij een jonge onervaren speler maar hij heeft mij in die paar minuten nog niet helemaal overtuigt.
Je ziet wel dat Boeriggter niet van de bal te krijgen is als hij naar binnen komt.quote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verwachte reactie, Boerrigter speelde vorig seizoen ook zo. Toen had hij alleen meer ruimte in de omschakeling omdat zeker in de eerste seizoenshelft Ajax niet zoveel aan de bal was.
Dit is Boerrigter, een beperkte voetballer zonder techniek met een goeie snelheid en een aardige voorzet.
Nou, geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je ziet wel dat Boeriggter niet van de bal te krijgen is als hij naar binnen komt.
Ik ben het wel met je eens dat Boerrigter nu gewoon laat zien niet goed genoeg te zijn, maar ik ben nog niet vergeten dat Boerrigter vorig jaar één van de weinige was die gevaarlijk was tegen bijvoorbeeld Real Madrid. Ik denk dat er nog wel wat potentie in hem zit. Als hij naar binnen komen moet de back dus doorschuiven en moet hij hem idd eerder geven aan bv Babel, de Jong of Eriksen of zelfs voor een schot op doel gaan. Want schieten kan hij zeker.quote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou, geweldig.Je ziet ook dat hij geen flauw idee heeft wat te doen als hij naar binnen gaat en dan nadat hij het spel vies heeft vertraagt maar kiest voor de bal achteruit.
Als je dan Sana het laatste kwartier op links ziet spelen dan moet je gewoon hem daar opstellen en een goeie voetballer op rechts zetten.
je moederquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
En gebruik eens een edit knop, flikkertje.![]()
beetje de slechtere versie van Marc Overmars dusquote:Op zondag 30 september 2012 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat Boerrigter nu gewoon laat zien niet goed genoeg te zijn, maar ik ben nog niet vergeten dat Boerrigter vorig jaar één van de weinige was die gevaarlijk was tegen bijvoorbeeld Real Madrid. Ik denk dat er nog wel wat potentie in hem zit. Als hij naar binnen komen moet de back dus doorschuiven en moet hij hem idd eerder geven aan bv Babel, de Jong of Eriksen of zelfs voor een schot op doel gaan. Want schieten kan hij zeker.
Iedereen haalt altijd Real Madrid aan als voorbeeld maar na de eerste 10 minuten is hij Ramos niet meer voorbij gekomen hoor. Die had na 3 keer wel door dat hij elke keer gewoon de bal voor zich uitspeelde en er met een tering snelheid achteraan ging.quote:Op zondag 30 september 2012 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat Boerrigter nu gewoon laat zien niet goed genoeg te zijn, maar ik ben nog niet vergeten dat Boerrigter vorig jaar één van de weinige was die gevaarlijk was tegen bijvoorbeeld Real Madrid. Ik denk dat er nog wel wat potentie in hem zit. Als hij naar binnen komen moet de back dus doorschuiven en moet hij hem idd eerder geven aan bv Babel, de Jong of Eriksen of zelfs voor een schot op doel gaan. Want schieten kan hij zeker.
Mensen zeiden van Blind ook dat hij hopeloos was tegen buitenspelers en zich nooit zou verbeteren en eigenlijk maar naar NEC moest. Hij was gister toch echt goed tegenover Tadicquote:Op zondag 30 september 2012 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen haalt altijd Real Madrid aan als voorbeeld maar na de eerste 10 minuten is hij Ramos niet meer voorbij gekomen hoor. Die had na 3 keer wel door dat hij elke keer gewoon de bal voor zich uitspeelde en er met een tering snelheid achteraan ging.
Boerrigter zie ik verder weinig verbeteren, zoals ik al zei een beperkte voetballer. Die gaat nooit meer goed worden in de combinatie.
Tegenstander moet komen, meer ruimte en Boerrigter lekker erachteraan.quote:Op zondag 30 september 2012 14:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Boerrigter is net als Sulejmani heel misschien leuk als invaller bij een voorsprong, niet meer dan dat.
Gaat 20% van de prijs rechtstreeks naar c ronaldo of wat?quote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor, heel redelijk
Zelfs als je ziet dat Ajax-Real los gewoon vanaf 73euro is
Je zou het bijna gaan denken jaquote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gaat 20% van de prijs rechtstreeks naar c ronaldo of wat?
Sulejmani is een betere voetballerquote:Op zondag 30 september 2012 14:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Boerrigter is net als Sulejmani heel misschien leuk als invaller bij een voorsprong, niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |