En dit jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Let voortaan wel even op grammatica- en spelfouten, straks zet je er nog één op je bordje.
Ja hoor. Verleden jaar stond het rechtbord op een kruispunt echter mag dat niet meer. Als ondernemer mag je alleen reclame maken op je eigen terrein.quote:Op zondag 30 september 2012 10:02 schreef Fogel het volgende:
Mag je eigenlijk wel reclame maken met officieel uitziende borden (blauw bord met witte P) op/voor priveterrein?
Hmmm zit wel wat in.quote:Op zondag 30 september 2012 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Als je er bij de prijzen "na 14:00 uur" van maakt kun je "koopavond" helemaal weglaten. Hoe minder tekst hoe beter.
[..]
En dit ja
quote:Op zondag 30 september 2012 10:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja hoor. Verleden jaar stond het rechtbord op een kruispunt echter mag dat niet meer. Als ondernemer mag je alleen reclame maken op je eigen terrein.
Spel fouten zal ik goed op letten, thnx. Ga nu kijken hoe ik tekst krijg in photoshop
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef ElisaB het volgende:
Kan je er alleen op koopavond, zaterdag en zondag parkeren?
Punt is wel dat de parkeerplaats alleen op deze drie tijden open zijn. Doordeweeks is het een bedrijvenparkeerplaats.quote:Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef yoppybt het volgende:
Ik zou de tekst over de koopavond zeker laten staan. Anders denken de mensen 'hele dag, oké, maar hoe zit het met de avond?' Niet iedereen is even scherp om zelf de oplossing te bedenken.
Ook zullen mensen die 's avonds komen nu eerder denken 'speciaal tarief voor de avond, dat ga ik vast nergens goedkoper vinden'
Als ik kijk naar een zaterdag komt 70% voor 14 uur en 30% na 14 uur.quote:Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef danos het volgende:
Ik zou je openingstijden nog wat duidelijker maken. Want dat is me geheel niet duidelijk.
Hoe is de verdeling qua kosten? Vn welk tarief verkoop je het meest?
Om het duidelijk te houden zou ik wellicht het volgende doen:
Dagkaart: 7,50
Middag + Avond: 5,50
Avond: 4,00
Nicequote:
Ja, dit gebeurd sporadisch. Echter moet de klant nu om vrijdag 9 uur weg zijn en maandag 9 uur ivm de controle. Op dit bedrijventerrein gaan ze met wielklemmen werken. Daarom staat op het nieuwe bord uitrijden tot 1 uur.quote:Op zondag 30 september 2012 10:24 schreef ElisaB het volgende:
Als ik zaterdagmorgen om 9:00 kom en ik ben om 13:00 weer weg, dan betaal ik dus dagtarief?
Alleen koopzondag en dat is 1 keer per maandquote:Op zondag 30 september 2012 10:25 schreef danos het volgende:
Ben je alleen op koopzondag open of op iedere zondag?
Grappig is dat héquote:Op zondag 30 september 2012 10:25 schreef stoeltafel het volgende:
Vind het zelf om de een of andere ook niet echt onduidelijk maar toch kan het beter.
Je richt je dus eigenlijk voornamelijk op mensen die de hele dag de stad ingaan, dan wel mensen die op die dagen moeten werken?quote:Met dit concept moet ik wel 1 tarief hanteren echter schrikken mensen nogal eens af op het woord per dag.
Dan zeggen ja maar ik blijf geen hele dag terwijl ze dan wel 4 uur willen parkeren en dan is de prijs spotgoedkoop.
Mwah... bij dagtarief is het in elk geval duidelijk dat het niet ¤ 6,50 per uur isquote:Zou alleen tarief beter zijn dan dagtarief?
Ja! Daar richt ik mij zeker op. In de ochtend komt er veel winkelpersoneel parkeren en de meeste klanten blijven minimaal 3 uur. Soms heb ik dagjes mensen die niet zo lang parkeren en zij parkeren dan voor ¤ 4.5 euro. Het punt is dat ik met een slagboom werk en niet kan controleren hoelang de klant blijft vandaar dit systeem. Iedereen die parkeert betaald direct.quote:Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Grappig is dat hé
[..]
Je richt je dus eigenlijk voornamelijk op mensen die de hele dag de stad ingaan, dan wel mensen die op die dagen moeten werken?
[..]
Mwah... bij dagtarief is het in elk geval duidelijk dat het niet ¤ 6,50 per uur is
Ik zou Service in de 2e zin weghalen, lijkt nu bijna Serviceloos. Zorgeloos en Veilig parkeren lijkt me beter.quote:Op zondag 30 september 2012 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Private Parking Service
Service en Zorgeloos parkeren
Dit!quote:Op zondag 30 september 2012 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik voor alle zekerheid het zo zou doen:
Parkeerplaats
Geopend:
Koopavond vanaf 16:00 uur
Zaterdag vanaf 8:30 uur
Koopzondag vanaf 11:30 uur
Uitrijden uiterlijk 02:00 uur!
Dagtarief ¤ 6.50
Vanaf 14 uur ¤ 4.50
Koopavond ¤ 4.50
Private Parking Service
Veilig en zorgeloos parkeren
Ik kom een keer voor de lol bij je parkeren en dan neem ik stroopwafels mee; gaan we dat hele pakje er in 4 uur doorheen jassenquote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Scherp.
Alle mensen die geholpen hebben mogen natuurlijk de eerste keer gratis parkeren bij mij in Apeldoorn
ps: hoe plak ik een logo in photoshop
Daar is dit topic juist voor maar dan krijg ik hoofdletter, kleine letter en hoofdletter?quote:Op zondag 30 september 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Even muggenziften, maar ik zou er 'vanaf 14:00 uur' van maken, net als de overige tijden.
Apeldoorn, daar kom ikweleens:Yquote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Scherp.
Alle mensen die geholpen hebben mogen natuurlijk de eerste keer gratis parkeren bij mij in Apeldoorn
ps: hoe plak ik een logo in photoshop
Vraag het even in een ander topic (geen idee welk overigens) en zo'n bord moet je volgens mij laten maken in Illustrator oidquote:Op zondag 30 september 2012 11:00 schreef stoeltafel het volgende:
Done! Het logo gaat me niet lukken maar vraag wel wat stickers bij het pinbedrijf.
Nee, vanaf ook met hoofdletter natuurlijk, sorryquote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Daar is dit topic juist voor maar dan krijg ik hoofdletter, kleine letter en hoofdletter?
Neequote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef stoeltafel het volgende:
Daar is dit topic juist voor maar dan krijg ik hoofdletter, kleine letter en hoofdletter?
InDesignquote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag het even in een ander topic (geen idee welk overigens) en zo'n bord moet je volgens mij laten maken in Illustrator oid
Ja, die!quote:
Ga je feedback direct veranderen, thnx.quote:Op zondag 30 september 2012 11:04 schreef Ynske het volgende:
Je tekst staat niet goed verdeeld over t vlak, rechts minder ruimte dan links, ziet er slordig uit. Spatie bij ! Weg, en maar 1 plaatsen. Die slagboom maat die bij uitrijden automatisch open?
wat als ik op zaterdag om 22 uur aan kom, kan ik dan nog parkeren? Of om 00 uur? Is er altijd iemand aanwezig?
Toch geen14:00 uur?quote:
Zal weer is kijken. Had al eens gebeld maar was mijn klantgegevens kwijt.quote:Op zondag 30 september 2012 11:14 schreef Erasmo het volgende:
Veilig en zorgeloos parkeren klinkt beter imho.
Bij www.pin.nl kun je gratis een hele zut aan promotiemateriaal bestellen.
Check en Vanaf 14:00 uur staat er nuquote:Op zondag 30 september 2012 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou dat 'veilig' onderaan niet met een hoofdletter doen.
Ik neem aan dat de drukker wel heeft aangegeven in wat voor bestandsformaat je het aan kunt leveren?in word maken en aanleveren in pdf kan bij ons met tekst meestal wel.quote:Op zondag 30 september 2012 11:22 schreef stoeltafel het volgende:
In word? En het trespa bord laten drukken in een .doc bestand? Dan is photoshop volgens mij beter. Maar volgens mij heb ik een ander pakket nodig van Adobe.
Kun je niet in samenspraak met de bedrijven die het terrein exploiteren de automagische boom laten fixen?quote:Op zondag 30 september 2012 11:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ga je feedback direct veranderen, thnx.
Zal even het nieuwe systeem uitleggen. Eerst was het systeem heel simpel. Er was een automatische slagboom en ik deed de boom open wanneer een klant wilde parkeren. Bij uitrijden ging de boom vanzelf open. Wanneer de klant weg ging maakte niet uit.
k zou zelf idd eerder alle hoofdletters weglaten, maar dat ben ik hequote:Op zondag 30 september 2012 11:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou de hoofdletters echt weglaten; sowieso schrijf je de dagen van de week niet met een hoofdletter, dus kan prima
En de prijzen rechts uitlijnen op het 'uur' van eronderquote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou zelf idd eerder alle hoofdletters weglaten, maar dat ben ik he
quote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
Ynske, zou je de hoofdletters bij de dagen willen weghalen. Beetje overbodig. Parkeren vind ik wel netjes met een hoofdletter.
Ja, als dat gebeurd is ziet het er prima uit, mooi strakquote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
Ynske, zou je de hoofdletters bij de dagen willen weghalen. Beetje overbodig. Parkeren vind ik wel netjes met een hoofdletter.
Nee, is een goeie, iets kleiner en dan rechtsonder in de hoekquote:Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef ElisaB het volgende:
En YnskeZou je het pin-logootje ietsjes kleiner willen maken
Geen stress; komt helemaal goedquote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Kritisch is toch goed, Fok maakt een awesome bord, is alleen maar vet.
Maar Ynske, hoe krijg ik het bestand straks?
Daar heb je iets heel handigs voor tegenwoordig: e-mail heet datquote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Kritisch is toch goed, Fok maakt een awesome bord, is alleen maar vet.
Maar Ynske, hoe krijg ik het bestand straks?
En de volgende kandidaat meer succesquote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef Rewimo het volgende:
En natuurlijk helemaal onderaan een klein regeltje:
Met dank aan de users in WGR op FOK!
Maak me gekquote:Op zondag 30 september 2012 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb je iets heel handigs voor tegenwoordig: e-mail heet dat
Dat ben je alquote:
Valt reuze mee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 11:47 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen werkt email maar tot 10mb max en dit bestand is waarschijnlijk veel groter
Het oppervlakte van het bord is vrij groot he
check, one momentquote:Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef ElisaB het volgende:
En YnskeZou je het pin-logootje ietsjes kleiner willen maken
De uitlijniing is stukquote:Op zondag 30 september 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog wat aangepast want al die uren irriteerden me
Dan heb je ook nog sites als www.yousendit.comquote:Op zondag 30 september 2012 11:47 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen werkt email maar tot 10mb max en dit bestand is waarschijnlijk veel groter
Het oppervlakte van het bord is vrij groot he
verkeerde geuploadquote:
Maar het is juist een waarschuwing, anders kunnen ze er niet uit en wordt TS uit zijn bed gebeld.quote:Op zondag 30 september 2012 11:55 schreef Erasmo het volgende:
''Uitrijden uiterlijk 02:00 uur!'' zou je kunnen veranderen in ''Uitrijden mogelijk tot 02:00u''.
Zo bied je het aan als service in plaats van waarschuwing.
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Maak dan meteen van die 14 uur nog even 14:00 uur, dan zijn alle tijden in gelijke opmaak
O en als je dan toch bezig bent: maak overal 00:00 uur van of overal 00:00 u. Voluit uur is mooier denk ik en je hebt er de ruimte voor.
Nu geef je ook aan wat de maximale uitrijtijd is maar klinkt het wel minder passief-agressief.quote:Op zondag 30 september 2012 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar het is juist een waarschuwing, anders kunnen ze er niet uit en wordt TS uit zijn bed gebeld.
dat word onrustig en is niet mooi in t oogquote:Op zondag 30 september 2012 12:01 schreef danos het volgende:
Ik zou die uutjes gewoon weghalen en dan alleen toevoegen in die uitrij zin. Kan je die tekst naast pinlogo niet gecentreerd utlijnen met het logo?
quote:Op zondag 30 september 2012 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Ziet er goed uit.
En toch vind ik uur mooier
ik kan me voorstellen dat er ergens nog een huisreglement zichtbaar is, waar dat soort info op staat. Een dergelijk bord is meer om mensen snel en duidelijk te wijzen op het feit dat er een parkeerplaats is (zij rijden immers toch weer verder om met het verkeer mee te stromen).quote:Op zondag 30 september 2012 13:20 schreef frederik het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te laat, maar ik vraag me af hoe dat met die wielklemmen gaat.
Vooral nu het uitrijden tot 2 uur een vriendelijk verzoek is, en geen waarschuwing. Er komt namelijk maandag morgen wel een wielklem omheen, iets waarvan ik me afvraag of dat wel toegestaan is (een te zwaar middel voor een overschrijding van de uitrijtijd, je bent als betaald parkeerder immers niet onbevoegd op dat terrein gekomen).
Bovendien staat er nergens wat de financiele gevolgen zijn (hetzij na 2 uur uit willen rijden, hetzij er de volgende dag een wielklem aantreffen).
Had dit topic nog niet eerder gezien en zit dus net de spaghetti aan ontwerpen en aanwijzingen door te lezen.quote:
Bedoel je onder werktijd? Niet maar heb eens gebeld met Q-Park en zij zeiden dat het eigen risico is als dit gebeurd. Zij hebben hier geen verzekering voor. In vier jaar tijd is er gelukkig nog nooit iets gebeurd. Het systeem van de wielklemmen heb ik gelukkig niks mee te maken en op de dagen dat ik werk controleren ze niet. Verder attendeer ik alle klanten erop. Gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Peter het volgende:
En hoe ben je verzekerd tegen schade aan geparkeerde auto's? Nu kunnen ze alles bij jou claimen?
Het PDF-bestand bevatte dan ook amper spannende informatiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef stoeltafel het volgende:
Bord is binnen en het is perfect gelukt, mijn dank is groot aan iedereen!
Wat ik wel raar vind is dat het pdf bestand maar 80kb was, dat kan toch helemaal niet? Wel super relax natuurlijk.
Mijn vorige A5 flyer was 150mb maar dat was blijkbaar niet goed gegaan.
Mwah misschien komt het PIN logo er hier wel wat beter uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef FF het volgende:
Vraag me alleen af of het inderdaad in AH-blauw (#00A0E2 ?)is gedrukt.
Persoonlijk vind ik verkeersbordblauw (#0e518d) mooier.
Pics!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef stoeltafel het volgende:
Bord is binnen en het is perfect gelukt, mijn dank is groot aan iedereen!
Wat ik wel raar vind is dat het pdf bestand maar 80kb was, dat kan toch helemaal niet? Wel super relax natuurlijk.
Mijn vorige A5 flyer was 150mb maar dat was blijkbaar niet goed gegaan.
K denk juist andersom. Ik ga toch in de garage van de concurrent mijn flyers uitdelen. Verder mag ik dan alle schoonmaak kosten betalen van de flyers die de klanten weg gooien. De klant krijgt nu ongevraagd een flyer wat ik ook niet relax zou vinden. Nog even goed brainstormen over het bord. Wekelijks door mijn medewerker nu al flyers uit in de stad en bij parkeerautomaten. Wel op de openbare weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:04 schreef danos het volgende:
Ik zou flyeren in andere psrkeergarages onder de ruitenwisser. Borden bij andere garages lijkt me niet echt chique.
http://www.destentor.nl/r(...)ervangt-slagboom.ecequote:Wielklem vervangt slagboom
De wielklem moet waarborgen dat er niet illegaal wordt geparkeerd op de Van Berlo-locatie.
APELDOORN - Wielklemmen gaan op de zogenaamde Van Berlo-locatie het werk doen waarin voorheen de slagboom voorzag.
Wie het in zijn hoofd haalt om illegaal te parkeren in het binnenstadsgebiedje, komt er niet meer weg.
Al tijden wordt het terrein, dat wordt ingesloten door de Hoofdstraat, Kanaalstraat en Kalverstraat, gebruikt als centraal gelegen parkeerlocatie. Zolang de uitbreiding van het Apeldoornse winkelhart op die plek nog niet in gang is gezet, is het een ideale plek voor auto's. De binnenstad trekt echter vandalisme aan en de slagboom heeft het dan ook al diverse malen moeten ontgelden, zegt Frank van Berlo, met CBB Vastgoed ontwikkelaars van het betreffende gebied. Investeren in het telkens herstellen of het aanschaffen van een groter exemplaar, is niet verstandig in de wetenschap dat er op korte termijn duidelijkheid wordt verwacht over het plan van aanpak voor de toekomstige winkellocatie, zegt Van Berlo. ,,Daarom hebben we gekozen voor een nieuw parkeerregime.''
De slagboom is weg, er staan nu borden om aan te geven dat parkeren er verboden is zonder een geldige vergunning achter de voorruit. Omdat het privéterrein betreft, wordt voor de controle een privaat parkeerbedrijf ingeschakeld.
In het begin zal nog enigszins coulant worden opgetreden tegen overtreders, zegt Van Berlo. ,,Die krijgen een gele kaart achter de voorruit. 'U mag hier niet parkeren', wordt daarmee benadrukt. Wie het nogmaals zonder vergunning doet, krijgt een wielklem. Dat betekent dat je het parkeerbedrijf mag bellen met het verzoek om voor 150 euro de klem te laten verwijderen.''
Op zaterdagen en koopzondagen verandert er niets. Dan is het terrein in gebruik als parkeerplaats voor mensen die gaan winkelen. Er staat dan bij de toegang iemand bij wie ter plekke kan worden afgerekend.
Het parkeerterrein ga ik waarschijnlijk de gehele week huren dus moet er weer een nieuw bord komen. Wat vinden jullie van de volgende tekst. Moet het nog laten verwerken door iemand.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Had dit veel eerder moeten doen, heel netjes. Deze week heel de parkeerplaats schoon gemaakt dus kan er weer een tijdje tegen aan.
Thnx iedereen
Overzichtelijk en duidelijk. Dat is wat mensen willen. Geen ondoorzichtige tarieven op donderdag omdat je toevallig een drukkere dag hebt. Maar dat zou mijn keuze zijn. Bij welke parkeergarage in Nederland betaal je nu een ander tarief op een andere dag? Ik bij geen enkele. En bij jou hangt het er al vanaf hoe laat je komt en wanneer je komt. Week/weekend tarief is dan nog ergens te begrijpen, maar een donderdagavond zou ik laten vallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:55 schreef stoeltafel het volgende:
Zit je alleen nog met de donderdag. Heb best wel veel klanten die altijd op donderdagavond komen en altijd ¤ 4.50 betalen voor de avond. Wel heel netjes en duidelijk hoe jij het hebt gedan Sandyman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |