Maar het is juist een waarschuwing, anders kunnen ze er niet uit en wordt TS uit zijn bed gebeld.quote:Op zondag 30 september 2012 11:55 schreef Erasmo het volgende:
''Uitrijden uiterlijk 02:00 uur!'' zou je kunnen veranderen in ''Uitrijden mogelijk tot 02:00u''.
Zo bied je het aan als service in plaats van waarschuwing.
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Maak dan meteen van die 14 uur nog even 14:00 uur, dan zijn alle tijden in gelijke opmaak
O en als je dan toch bezig bent: maak overal 00:00 uur van of overal 00:00 u. Voluit uur is mooier denk ik en je hebt er de ruimte voor.
Nu geef je ook aan wat de maximale uitrijtijd is maar klinkt het wel minder passief-agressief.quote:Op zondag 30 september 2012 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar het is juist een waarschuwing, anders kunnen ze er niet uit en wordt TS uit zijn bed gebeld.
dat word onrustig en is niet mooi in t oogquote:Op zondag 30 september 2012 12:01 schreef danos het volgende:
Ik zou die uutjes gewoon weghalen en dan alleen toevoegen in die uitrij zin. Kan je die tekst naast pinlogo niet gecentreerd utlijnen met het logo?
quote:Op zondag 30 september 2012 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Ziet er goed uit.
En toch vind ik uur mooier
ik kan me voorstellen dat er ergens nog een huisreglement zichtbaar is, waar dat soort info op staat. Een dergelijk bord is meer om mensen snel en duidelijk te wijzen op het feit dat er een parkeerplaats is (zij rijden immers toch weer verder om met het verkeer mee te stromen).quote:Op zondag 30 september 2012 13:20 schreef frederik het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te laat, maar ik vraag me af hoe dat met die wielklemmen gaat.
Vooral nu het uitrijden tot 2 uur een vriendelijk verzoek is, en geen waarschuwing. Er komt namelijk maandag morgen wel een wielklem omheen, iets waarvan ik me afvraag of dat wel toegestaan is (een te zwaar middel voor een overschrijding van de uitrijtijd, je bent als betaald parkeerder immers niet onbevoegd op dat terrein gekomen).
Bovendien staat er nergens wat de financiele gevolgen zijn (hetzij na 2 uur uit willen rijden, hetzij er de volgende dag een wielklem aantreffen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |