Ga je feedback direct veranderen, thnx.quote:Op zondag 30 september 2012 11:04 schreef Ynske het volgende:
Je tekst staat niet goed verdeeld over t vlak, rechts minder ruimte dan links, ziet er slordig uit. Spatie bij ! Weg, en maar 1 plaatsen. Die slagboom maat die bij uitrijden automatisch open?
wat als ik op zaterdag om 22 uur aan kom, kan ik dan nog parkeren? Of om 00 uur? Is er altijd iemand aanwezig?
Toch geen14:00 uur?quote:
Zal weer is kijken. Had al eens gebeld maar was mijn klantgegevens kwijt.quote:Op zondag 30 september 2012 11:14 schreef Erasmo het volgende:
Veilig en zorgeloos parkeren klinkt beter imho.
Bij www.pin.nl kun je gratis een hele zut aan promotiemateriaal bestellen.
Check en Vanaf 14:00 uur staat er nuquote:Op zondag 30 september 2012 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou dat 'veilig' onderaan niet met een hoofdletter doen.
Ik neem aan dat de drukker wel heeft aangegeven in wat voor bestandsformaat je het aan kunt leveren?in word maken en aanleveren in pdf kan bij ons met tekst meestal wel.quote:Op zondag 30 september 2012 11:22 schreef stoeltafel het volgende:
In word? En het trespa bord laten drukken in een .doc bestand? Dan is photoshop volgens mij beter. Maar volgens mij heb ik een ander pakket nodig van Adobe.
Kun je niet in samenspraak met de bedrijven die het terrein exploiteren de automagische boom laten fixen?quote:Op zondag 30 september 2012 11:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ga je feedback direct veranderen, thnx.
Zal even het nieuwe systeem uitleggen. Eerst was het systeem heel simpel. Er was een automatische slagboom en ik deed de boom open wanneer een klant wilde parkeren. Bij uitrijden ging de boom vanzelf open. Wanneer de klant weg ging maakte niet uit.
k zou zelf idd eerder alle hoofdletters weglaten, maar dat ben ik hequote:Op zondag 30 september 2012 11:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou de hoofdletters echt weglaten; sowieso schrijf je de dagen van de week niet met een hoofdletter, dus kan prima
En de prijzen rechts uitlijnen op het 'uur' van eronderquote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou zelf idd eerder alle hoofdletters weglaten, maar dat ben ik he
quote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
Ynske, zou je de hoofdletters bij de dagen willen weghalen. Beetje overbodig. Parkeren vind ik wel netjes met een hoofdletter.
Ja, als dat gebeurd is ziet het er prima uit, mooi strakquote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
Ynske, zou je de hoofdletters bij de dagen willen weghalen. Beetje overbodig. Parkeren vind ik wel netjes met een hoofdletter.
Nee, is een goeie, iets kleiner en dan rechtsonder in de hoekquote:Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef ElisaB het volgende:
En YnskeZou je het pin-logootje ietsjes kleiner willen maken
Geen stress; komt helemaal goedquote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Kritisch is toch goed, Fok maakt een awesome bord, is alleen maar vet.
Maar Ynske, hoe krijg ik het bestand straks?
Daar heb je iets heel handigs voor tegenwoordig: e-mail heet datquote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Kritisch is toch goed, Fok maakt een awesome bord, is alleen maar vet.
Maar Ynske, hoe krijg ik het bestand straks?
En de volgende kandidaat meer succesquote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef Rewimo het volgende:
En natuurlijk helemaal onderaan een klein regeltje:
Met dank aan de users in WGR op FOK!
Maak me gekquote:Op zondag 30 september 2012 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb je iets heel handigs voor tegenwoordig: e-mail heet dat
Dat ben je alquote:
Valt reuze mee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 11:47 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen werkt email maar tot 10mb max en dit bestand is waarschijnlijk veel groter
Het oppervlakte van het bord is vrij groot he
check, one momentquote:Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef ElisaB het volgende:
En YnskeZou je het pin-logootje ietsjes kleiner willen maken
De uitlijniing is stukquote:Op zondag 30 september 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog wat aangepast want al die uren irriteerden me
Dan heb je ook nog sites als www.yousendit.comquote:Op zondag 30 september 2012 11:47 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen werkt email maar tot 10mb max en dit bestand is waarschijnlijk veel groter
Het oppervlakte van het bord is vrij groot he
verkeerde geuploadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |