abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117407689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Welke kop kan je het meest knallen?

(is ontopic toch)
yvon jaspers
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:50:21 #52
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117407729
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef lol_wut het volgende:

[..]

yvon jaspers
Snap niet dat iedereen zo haat op yvonne yaspers ik vind der wel mee vallen :@
Doei!
pi_117407813
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Snap niet dat iedereen zo haat op yvonne yaspers ik vind der wel mee vallen :@
Echt, he. Ik vind haar wel een tof wijfje. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:53:25 #54
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117407838
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. Ik vind haar wel een tof wijfje. *O*
Precies, niet echt wat mis mee :D
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:55:46 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117407930
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik erger mij eraan. Zoals meer lieden op de Nederlandse televisie.
Carice van Houten :r

Ik zag net ook dat ze ook muziek maakt :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117408014
JoJa :9

Heb je dan liever Halina van Rijn aan tafel? :')
  Spellchecker zaterdag 29 september 2012 @ 23:12:09 #57
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_117408540
Het was een geestige aflevering van Dit was het nieuws. Dat is echter niet aan haar te danken.
Tevens -purist.
pi_117411591
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
...
En dan sparen voor een motor.
...
Wel één met goede vering uitzoeken dan, Juicyhil, anders zakt 'ie door.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  zondag 30 september 2012 @ 03:00:47 #59
385572 mickey_mike
utreg de gekste
pi_117414192
grootste hoer van de tv
pi_117415072
Volgens deze twee heren is ze een slet.

pi_117416659
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 05:26 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens deze twee heren is ze een slet.

Maar intussen staan die stiekemerds er wel met een stijve pik naar te gluren :r
pi_117416907
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Precies, niet echt wat mis mee :D
  zondag 30 september 2012 @ 10:40:31 #63
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_117416922
Powlitie _O_
Mijn nieuwe ondertitel
pi_117417899
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Met wat tape rond de mond zou ik het er wel op kunnen doen.
Ik denk niet dat jij bovenop moet.
pi_117418046
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Eens jah
Die zag er vroeger wel beter uit. Is nu in de 30 en heeft al aardig wat rimpels. Beetje te laat in 'het vak' gestapt dus.
  zondag 30 september 2012 @ 11:35:53 #66
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_117418075
Ik zag haar gister nog in Dit was het nieuws.. niks mis mee :)
anders steek je gewoon even je tong erin
  zondag 30 september 2012 @ 14:15:00 #67
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_117422301
prisies
daaadadadada
pi_117434905
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]

de vervanger van haar,

vind haar veel knapper.
:Y
Nadia O+
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_117434973
Yvonne Jaspers staat trouwens gelijk aan een tot HIV gemuteerde vorm van ebola, maar dat terzijde.
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:40:39 #70
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_117452224
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:12 schreef NoBody122 het volgende:
Het was een geestige aflevering van Dit was het nieuws. Dat is echter niet aan haar te danken.
Beste aflevering in tijden die schrijver was echt een baas _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')