yvon jaspersquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Welke kop kan je het meest knallen?
(is ontopic toch)
Echt, he. Ik vind haar wel een tof wijfje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen zo haat op yvonne yaspers ik vind der wel mee vallen
Precies, niet echt wat mis meequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik vind haar wel een tof wijfje.
Carice van Houtenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik erger mij eraan. Zoals meer lieden op de Nederlandse televisie.
Wel één met goede vering uitzoeken dan, Juicyhil, anders zakt 'ie door.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
...
En dan sparen voor een motor.
...
Maar intussen staan die stiekemerds er wel met een stijve pik naar te glurenquote:Op zondag 30 september 2012 05:26 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens deze twee heren is ze een slet.
Ik denk niet dat jij bovenop moet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met wat tape rond de mond zou ik het er wel op kunnen doen.
Die zag er vroeger wel beter uit. Is nu in de 30 en heeft al aardig wat rimpels. Beetje te laat in 'het vak' gestapt dus.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
de vervanger van haar,
vind haar veel knapper.
Beste aflevering in tijden die schrijver was echt een baasquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:12 schreef NoBody122 het volgende:
Het was een geestige aflevering van Dit was het nieuws. Dat is echter niet aan haar te danken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |