Ik weet niet meer hoe lang ik er over deed. Wel gingen we 2x per nacht van bil. Zoveel, dat zij het van haar psych rustiger aan moest doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste keer was vrij kort vooral
1e keer ging zij bovenopquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ik had alleen erg zwakke benen na de eerste keerGing er bijna doorheen. Heb ik nu nog wel is maar dan komt het omdat het een erg lange sessie is haha
Ja bij mij ook, ik bedoel toen ik daarna ging lopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe lang ik er over deed. Wel gingen we 2x per nacht van bil. Zoveel, dat zij het van haar psych rustiger aan moest doen
[..]
1e keer ging zij bovenop
Zit in Leiden. Daar waar de markt is. Nieuwe Rijn geloof ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
Tuckerbox een webshop of zit dat ergens in leiden Kaneel?
bij mij was het op een zomerse middag in een bos dat weet ik nog heel goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe lang ik er over deed. Wel gingen we 2x per nacht van bil. Zoveel, dat zij het van haar psych rustiger aan moest doen
[..]
1e keer ging zij bovenop
Ja, ik weet het ook nog heel goed -_-quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij was het op een zomerse middag in een bos dat weet ik nog heel goed
ik denk niet dat iemand ooit zijn eerste keer vergeet zoiets maakt gewoon indrukquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook nog heel goed -_-
Dat is hetzelfde straatje als einstein enzo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit in Leiden. Daar waar de markt is. Nieuwe Rijn geloof ik.
Nee, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand ooit zijn eerste keer vergeet zoiets maakt gewoon indruk
Ja super, heb mij uitstekend vermaaktquote:
Mij kennendequote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel een punt.
Maar mijn 1e keer was in elk geval geweldig
Laat Cry eens snel bezig gaan met uploaden!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja super, heb mij uitstekend vermaakten de jongens ook natuurlijk
Mooie auto's, chicks en trucks
[..]
Mij kennende
tering jullie gaan hard
de griebus we zijn echt net thuisquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat Cry eens snel bezig gaan met uploaden!
Woohooquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Maar heel misschien heb ik vanavond die foto met die cheerleader chicks
Sorryquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de griebus we zijn echt net thuis
weet je HOE vermoeiend zo'n dag is?
Die ja. Zit dan helemaal aan het begin, bij de brug. Naast waar de seksshop ongeveer zat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde straatje als einstein enzo?
De jumboquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja. Zit dan helemaal aan het begin, bij de brug. Naast waar de seksshop ongeveer zat.
Die Jumbo was een Beata Ushe geworden ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar zit weer een nieuwe volgens mij.
Dan zou ik pas echt schrikken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De 1e keer dat ik seks had, werd ik licht in m'n hoofd en begonnen mijn armen te tintelen
Geen ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
''Daten is fun, gezelligheid''
Wat vinden jullie?
dunno laatste tijd geen dates meer gehadquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vinden jullie?
Waarheid.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vinden jullie?
Het lijkt mij niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel maar geen zin om mijn mening te geven
Ik ben echt te moe
kloptquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe meer je met je handen door je haar heen gaat hoe vetter je haar wordt
Ik ken op dit moment geen meisjes in mijn kennissenkring waarmee ik zou willen daten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg net als advies om maar gewoon wat willekeurige meisjes te vragen voor een date.
Voelt een beetje wanhopig voor mij om iemand te vragen die je totaal niet kent.
Van een afstandje? Neuhquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Is dat echt te zien vanaf een afstandje dan hoe vet iemands haar is?
Niet? Ik heb er nog wel wat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken op dit moment geen meisjes in mijn kennissenkring waarmee ik zou willen daten.
Als je liever niet met vet haar uitgaat dan ga je het toch even wassenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus kan vanavond wel met heel vet haar uitgaan zonder eerst haar te wassen?
Ik zag wel laatst een meisje die bevriend is met iemand die ik ken. Die zag er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Ik heb er nog wel wat.
anders doe je gewoon een petje opquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Is dat echt te zien vanaf een afstandje dan hoe vet iemands haar is?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders doe je gewoon een petje op
Kijk, daar heb je het al.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal wel laatst een meisje die bevriend is met iemand die ik ken. Die zag er wel leuk uit.
Ja maar dan moet ik dus aan hem vragen of hij wil vragen of zij op een date wil met een wildvreemde jongen.quote:
Wanhoop uitstralen helpt je niet..quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, kben wel wanhopig, maar wel in die mate dat ik toch niks probeer.
Ik zou verstandig doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou verstandig kunnen zijn en gaan slapen, of wachten tot Lola eindelijk de foto's van de cheerleader chicks online heeft..
'''Waarom zou ik met een wildvreemde jongen willen daten!?''quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus aan hem vragen of hij wil vragen of zij op een date wil met een wildvreemde jongen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanhoop uitstralen helpt je niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik vind het ideaal vooral omdat ik nu een tussen lengte heb met mijn haar dat ik er niks mee kanquote:
Cryothic zit al bovenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou verstandig kunnen zijn en gaan slapen, of wachten tot Lola eindelijk de foto's van de cheerleader chicks online heeft..
Ja, zo dacht ik ook..quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Straal straaaaalllll
Nee ik straal dat niet uit.
Gewoon doen. Ik ken helaas niemand in jouw leeftijdscategorie, anders had ik je al gekoppeld natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus aan hem vragen of hij wil vragen of zij op een date wil met een wildvreemde jongen.
IRL (die ene keer dat ik je zag tenminste) zag je het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Straal straaaaalllll
Nee ik straal dat niet uit.
Gast, doe niet zo uit de modderfokking hoogte en luister naar iemand die jouw positie kent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij daar over kan oordelen, denk je dat nou echt?
Slaap lekker... ik ga denk ik ook zo maar, tis hier erg rustig en vanmorgen de wekker op 6 uur was behoorlijk vroegquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, misschien toch maar gaan slapen
Kaneel ik moest lachen en jij weet alleen waarom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'''Waarom zou ik met een wildvreemde jongen willen daten!?''
Nou... Hij heeft een lul als een babyarm...
Juh, mijn wekker gaat morgen om 4 uur etcetc.. Maar goed, daarna t/m woensdag vrijquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker... ik ga denk ik ook zo maar, tis hier erg rustig en vanmorgen de wekker op 6 uur was behoorlijk vroeg
Ja, jammer wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel ik moest lachen en jij weet alleen waarom.
Maar ik ken het "Wanhopig op zoek zijn" wel.. Dus mondje dicht.quote:
slaap lekker LoLaquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker... ik ga denk ik ook zo maar, tis hier erg rustig en vanmorgen de wekker op 6 uur was behoorlijk vroeg
Zoek een hobby, zoek een goede vriend. Zo deed ik het.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gaat al over iets anders dan wanhoop uitstralen.
Maar ik zou het wel tof vinden hou je me die spiegel voor op de manier waarop ik nu wanhopig op zoek ben...
En wat ik zou moeten doen.
Dat moet je aan een psych vragen, niet aan mij. Ik weet alleen dat, ook al denk je zelf van niet, je onbewust uitstraat hoe je je voelt, vandaar dat ik de laatste maanden zelf positiever over mezelf ben gaan denken. En dat valt mensen in mijn omgeving op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gaat al over iets anders dan wanhoop uitstralen.
Maar ik zou het wel tof vinden hou je me die spiegel voor op de manier waarop ik nu wanhopig op zoek ben...
En wat ik zou moeten doen.
Vrienden zoek je niet, vrienden overkomen je, toch? Tenminste zo ging het bij mij altijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoek een hobby, zoek een goede vriend. Zo deed ik het.
Wat schandalig lang voor jouw doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, mijn wekker gaat morgen om 4 uur etcetc.. Maar goed, daarna t/m woensdag vrij
Bios?quote:
Tedquote:
Juh, moest wel, we krijgen cv enzo.. eind oktober ben ik een week vrijquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat schandalig lang voor jouw doen
[..]
Bios?
Zolang niet gedaan dat ik amper weet hoe het werkt
die heb ik van de week ook gezien vond hem wel amuserend maar niet echt super goedquote:
Cool! Die wil ik ook wel zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Captain America the First Avenger.
Captain America was ook bij de Monster Jamquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Captain America the First Avenger.
Das een week na de herfstvakantie toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, moest wel, we krijgen cv enzo.. eind oktober ben ik een week vrij
Bijna de echte!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Captain America was ook bij de Monster Jam![]()
[ afbeelding ]
Je roept zelf dat je wanhopig bent.. Dan hoef ik het niet te onderbouwen, en ik ben niemand ook maar iets verplicht..quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vraag ik jou, jij vindt mij wanhopig opzoek, dus als jij zo een verwijt maakt ben je ook wel een beetje verplicht om die dan te onderbouwen.
Wat doe ik nu fout en hoe zou ik moeten denken?
Ja ze zijn me altijd een soort van aan komen waaien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrienden zoek je niet, vrienden overkomen je, toch? Tenminste zo ging het bij mij altijd.
Zo gaat dat altijd toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze zijn me altijd een soort van aan komen waaien.
bij mij ook en sommige ken ik al jaren en we vervelen elkaar nog steeds nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze zijn me altijd een soort van aan komen waaien.
Ik zou het niet weten, sociaal contact is niet een van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd.quote:
Uit je manier van posten kan ik al pure wanhoop opmaken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uit fantsoens oogpunt.
Ik zei dat ik wanhopig ben ja, jij maakte daar van dat ik wanhoop uitstraal.
Ook niet een van mijn sterkere punten. Maar het gaat altijd redelijk vanzelf.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, sociaal contact is niet een van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd.
Hoe moeilijk is het, je zegt het zelf.. Je zegt het te zijn, en als je het bent straal je dat uit, klaar, meer uitleg is niet nodig..quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uit fantsoens oogpunt.
Ik zei dat ik wanhopig ben ja, jij maakte daar van dat ik wanhoop uitstraal.
Ik ga met je mee, dit maakt me meer moe dan ik al was..quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er weg van..
Ik ben te moe voor die zinloze discussies
Met vrienden wel ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet een van mijn sterkere punten. Maar het gaat altijd redelijk vanzelf.
Ik zou me er niet druk over maken of je wanhopigheid uitstraalt of niet. Eerder om niet meer wanhopig te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar, het zit alleen in het koppie als ik er op deze manier mee bezig ben, dat heb ik niet als ik ergens een drankje doe.
Dus om die reden ben ik ook wel nieuwsgierig naar die spiegel van dat persoon dat zo stellig verteld dat hij zeker weet dat ik in het echt wanhopigheid uitstraal.
Die onderbouwing zegt namelijk wel wat over mijn gedachtegang en die zou ik wel willen ombuigen. Heb er alleen nu geen concreet idee bij die meneer wel schijnt te hebben.
Dankje loef, ik weet al wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vrienden wel ja.
[..]
Ik zou me er niet druk over maken of je wanhopigheid uitstraalt of niet. Eerder om niet meer wanhopig te zijn.
Hoe je er vanaf komt, dat kan ik je niet vertellen. Neuken, een hobby, vrienden, alcohol. Whatever works for you.
Ik heb volgens mij onbewust net besloten gewoon te gaan slapen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Giertje het volgende:
goed ik heb besloten toch effe de stad in te gaan
ik niet ben nog klaar wakker eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij onbewust net besloten gewoon te gaan slapen.
jaaa leuk!!quote:
Ben ziek geworden en heb dus vriendin die op bezoek was naar huis gestuurd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaaa leuk!!.. maar nu een beetje moe
en de jouwe?
awwww dat is wel minderquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ziek geworden en heb dus vriendin die op bezoek was naar huis gestuurd.
giertjequote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ziek geworden en heb dus vriendin die op bezoek was naar huis gestuurd.
Dank je.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww dat is wel minder.. beterschap kaneeltje <3
quote:
Ik voer innerlijke tweestrijden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Thuis lekker rustig film kijken.
Leaving Las Vegas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voer innerlijke tweestrijden.![]()
Welke film?
proostquote:
Haiii.quote:
en toch quotenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
die in het midden vind ik toch wel het mooiste
dat je het volhoudtquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii.
Weer 7 uur gewerkt. Morgen 6 uur op.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
computert opgeschoont
en avond
woeps sorry ik pas em wel effe aanquote:
Wel lekker gewerkt? 6 uur dan lig ik nog lekker te slapenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii.
Weer 7 uur gewerkt. Morgen 6 uur op.
wisjijaldatmijncamhetnuookdoetindattckutprogrammaquote:
Blind varkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
die in het midden vind ik toch wel het mooiste
merciquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
woeps sorry ik pas em wel effe aan
hahahhaa gooooooooooooood!!.. werd t door iets geblocked danquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wisjijaldatmijncamhetnuookdoetindattckutprogramma![]()
bier enzo ik lees niet meer zo scherpquote:
ik denk door koekjes ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahhaa gooooooooooooood!!.. werd t door iets geblocked dan
kutkoekjes, ze moeten kapotquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk door koekjes ofzo
Gatverdamme, wie maakt er nou kutkoekjes? Klinkt echt ranzig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kutkoekjes, ze moeten kapot
nou soms als ik me een tijdje niet was.. nevermindquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme, wie maakt er nou kutkoekjes? Klinkt echt ranzig.
ik ben moe in mijn hoofd maar wakker wakker wakkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tofen vermoeiend dus ik ga zo ECHT naar bed
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou soms als ik me een tijdje niet was.. nevermind
Ja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben moe in mijn hoofd maar wakker wakker wakker
kusje op je hoofdquote:
ik kom wel ffquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kusje op je hoofd?
ik wil cammun want hij doet t eindelijk maar niemand doet dat
zal ik ook ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom wel ff
hihi ik zei kom
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom wel ff
hihi ik zei kom
jij bent straks aan de beurtquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:15 schreef Giertje het volgende:
ik ben naar de stadfijne nacht iedereen
de laptop viel even uit van die gedachte...brb...laptop is mensenschuwquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom wel ff
hihi ik zei kom
Ik had nog hongerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij eet op rare tijden
Ik had nog hongerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zo laat nog een bord macaroni naar binnen schuiven?
je gaapt jongen dus ik geloof dr niks vanquote:
Ik ookquote:
En ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ookmaar alleen thuis
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ben je alweer een beetje beter?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
nu alleen nog hormonen en daardoor minderwaardigheidscomplex bigger then ever but fuck that
Eet smakelijk.......quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
Rawr. Eindelijk geinstalleerd. Hoppa chocolade kruidnoten erbij enzenz wijn.
Hihihi thanks en iedereen die mij welkom wenste ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eet smakelijk.......
Fijne avond/nacht/ochtend/weekend
Vast wel. Google is your friend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Is er wel eens onderzoek geweest naar mensen met een depressie en hun dromen?
Mja... Met dit soort dingen heb je weinig aan google in mijn ervaring... Probeerde net ook wat te vinden, maar als ik die hits zie...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast wel. Google is your friend.
Mijn dromen zijn ook weird. Vannacht ook weer een leuke droom gehad over FOK!ers en consorten.
zo nee dan wil ik me wel aanmeldenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Is er wel eens onderzoek geweest naar mensen met een depressie en hun dromen?
Joah is ook niet altijd even tof.quote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef Giertje het volgende:
en weer terug uit de stad
nu weet ik ook alweer waarom ik niet meer zo vaak uitga
echt in mijn stamkroeg was gewoon zo goed als niemandquote:Op zondag 30 september 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joah is ook niet altijd even tof.
Hahhaa inderdaad. Nee dan zou ik ook niet blijven. Ik heb gister ook een heel stil cafe gezien. Maarja ik ga nooit alleen naar een cafe, dat durf ik niet en dat lijkt me ook niet tof.quote:Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt in mijn stamkroeg was gewoon zo goed als niemand
heb een biertje gedaan en toen had ik zoiets van laat maar ik ga weer
nou ja ik normaal ook niet maar ik zou met een vriend van me gaan en tegen die tijd dat ik er was smste die me dat ie niet kwamquote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahhaa inderdaad. Nee dan zou ik ook niet blijven. Ik heb gister ook een heel stil cafe gezien. Maarja ik ga nooit alleen naar een cafe, dat durf ik niet en dat lijkt me ook niet tof.
Pffft, fijne vriend.quote:Op zondag 30 september 2012 00:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik normaal ook niet maar ik zou met een vriend van me gaan en tegen die tijd dat ik er was smste die me dat ie niet kwam
dus nou ja ik kom er ook al dik 10 jaar dus effe biertje gedaan en toen weer naar huis
Nou voor mij niet hoor. Hou daar heel niet van en je kan ook niet echt goede gesprekken voeren.quote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ging 2-3 zelfs 4x misschien per week uit 2 jaar geleden...
Vorig jaar ging dat aantal naar 2x denk ik. Nu sta ik op 2x / maand denk ik...
Skip gewoon weken.. Vind het niet zo boeiend meer....
Stomme is, uitgaan is toch een beetje HET medium om te socialisen met onbekenden?
mja nou ja ik snap het wel hij had al keihard gewerkt en hij zou het me nog laten weten maar ik ben al vast vooruit gegaanquote:
meeste vrienden heb ik wel leren kennen met uitgaanquote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ging 2-3 zelfs 4x misschien per week uit 2 jaar geleden...
Vorig jaar ging dat aantal naar 2x denk ik. Nu sta ik op 2x / maand denk ik...
Skip gewoon weken.. Vind het niet zo boeiend meer....
Stomme is, uitgaan is toch een beetje HET medium om te socialisen met onbekenden?
Wat is dan de betere optie?quote:Op zondag 30 september 2012 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou voor mij niet hoor. Hou daar heel niet van en je kan ook niet echt goede gesprekken voeren.
Awsome, virgin porn addicted depressive diaries.quote:Op zondag 30 september 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
Nou KT ik heb een programma voor je ontdekt.
Virgin Diaries, dan kan je zien hoe mensen (die meestal nog veel ouder zijn) er mee omgaan.
depends als ik 1 op 1 wil praten ga ik met diegene naar de ierse pub daar versta je elkaar teminstequote:Op zondag 30 september 2012 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou voor mij niet hoor. Hou daar heel niet van en je kan ook niet echt goede gesprekken voeren.
Ja daar kom ik al heul niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends als ik 1 op 1 wil praten ga ik met diegene naar de ierse pub daar versta je elkaar teminste
Nu heb je het over jezelf.quote:Op zondag 30 september 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awsome, virgin porn addicted depressive diaries.
Je zegt zelf dat je je kut voel en je zegt zelf dat je porn addict bent.quote:
tis wel liefquote:Op zondag 30 september 2012 00:59 schreef Giertje het volgende:
@knetter
kusje op je neusje
helpt dat een beetje?
I know,quote:Op zondag 30 september 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je je kut voel en je zegt zelf dat je porn addict bent.
Ik zuig het niet uit mijn duim.
Jij moet echt eens normaal gaan doen, ondertussen heb ik het helemaal gehad met je gedrag dat ik je zou negeren en elke keer weer ruzie zoeken met mij.quote:Op zondag 30 september 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know,
''tamashhi''
Mist even iets teveel posts van mij / heeft geen zin om antwoord te geven op posts en ik vind dat schijtvervelend... Heb het er mee gehad.
Dat suckt! Kill her!quote:Op zondag 30 september 2012 01:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Godvernet 2 uur in slaap, komt mijn huisgenote met een onwijs kabaal binnen
KLAARWAKKER![]()
![]()
jij verdiend datquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 01:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij moet echt eens normaal gaan doen, ondertussen heb ik het helemaal gehad met je gedrag dat ik je zou negeren en elke keer weer ruzie zoeken met mij.
Maar nu kan je dus gewoon niet meer in slaap komen voor tenminste 2 uurquote:
Dat is echt onzin. Ik lees nu terug en heb op 1 ding niet gereageerd. HALLO, this is internet en zaterdagavond. Mensen doen meer dan alleen met jou praten.quote:Op zondag 30 september 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik vind het stom hoor, maar jezus christus wat negeer / mis jij veel posts van mij als ik een vraag aan je stel
Nee dat herken ik wel ja, is vreselijk. Ik zou er ook echt ongelofelijk boos om zijn, misschien handig als je iets neemt ofzo? Warme melk, pillen? Valeriaan?quote:Op zondag 30 september 2012 01:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar nu kan je dus gewoon niet meer in slaap komen voor tenminste 2 uur
Ik heb de wekker al om 6 uur gezet, dan moet ik eruit, maar zij nu ook
En dan moet je niet doen alsof er geen geschiedenis is, want je doet het all the time.quote:Op zondag 30 september 2012 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik lees nu terug en heb op 1 ding niet gereageerd. HALLO, this is internet en zaterdagavond. Mensen doen meer dan alleen met jou praten.![]()
Whatever, vanaf nu zal ik het weer doen. Heb echt geen zin meer in deze shit met jou. Toedels.quote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan moet je niet doen alsof er geen geschiedenis is, want je doet het all the time.
Niets van dat alquote:Op zondag 30 september 2012 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat herken ik wel ja, is vreselijk. Ik zou er ook echt ongelofelijk boos om zijn, misschien handig als je iets neemt ofzo? Warme melk, pillen? Valeriaan?geen idee, maar alles is beter dan vreselijk wakker liggen in je bed en niet kunnen slapen.
quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whatever, vanaf nu zal ik het weer doen. Heb echt geen zin meer in deze shit met jou. Toedels.
Jup, niet leuk van een huisgenoot waar je toch privacy en dingen mee deelt. Dan is het wel zo fijn om gewoon normaal met elkaar om te kunnen gaan en daar rekening mee te houden.quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niets van dat al
Morgen ga ik even een heel boos gesprek hebbent is rete asociaal
Ik zou de tv keihard aanzetten.quote:Op zondag 30 september 2012 01:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu wordt ze even met mach 10 geneukt![]()
ben blij dat ik geen huisgenoten heb. Ik zeg terugpakken met wekkers en orgiesquote:Op zondag 30 september 2012 01:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu wordt ze even met mach 10 geneukt![]()
quote:
Ik woon tussen twee vrouwen op leeftijd in, dat scheelt enorm.quote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Giertje het volgende:
ik ben blij dat ik alleen woon en hier geen last heb van herrie buren
buurvrouwen in arnhem die om half 7 's ochtends keihard amy mcdonald gingen luisteren en meebleren.. pijnlijkquote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben blij dat ik geen huisgenoten heb. Ik zeg terugpakken met wekkers en orgies
Voor een huisgenoot?quote:
Ja mee eens. Morgen gaan praten dan! Alles op papier zetten van de afgelopen tijd. Confrontatie man!quote:Op zondag 30 september 2012 01:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor een huisgenoot?Beter past ze zich een beetje aan
Een paar dagen er een teringzooi van maken en ze is zo wegquote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mee eens. Morgen gaan praten dan! Alles op papier zetten van de afgelopen tijd. Confrontatie man!
Dat is dus een of andere mtv serie oid?quote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Geweldig ondanks dat hij niet de slankste is, nog steeds maagd en in zijn moeders kelder woont.
Weet hij de chicks toch gewoon te hosselen. Diepe buiging.
ik had in mijn vorige huis een huisgenoot die snachts r&b ging luisteren op windkracht tienquote:Op zondag 30 september 2012 01:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
buurvrouwen in arnhem die om half 7 's ochtends keihard amy mcdonald gingen luisteren en meebleren.. pijnlijk
schoonmaakfreak?quote:Op zondag 30 september 2012 01:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een paar dagen er een teringzooi van maken en ze is zo weg
Muahahahah
echt.doe.normaalquote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had in mijn vorige huis een huisgenoot die snachts r&b ging luisteren op windkracht tien
Nee wijvenzender: TLCquote:Op zondag 30 september 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dus een of andere mtv serie oid?
Wat is ''hosselen'' in deze context overigens?
amen!!!quote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zou lawaaierige porno kijken als zij slaapt en zorgen dat ik mega luide seks had ofzo. Ik ben nogal van het oog om oog tand om tand gebeuren
zij was sowieso niet helemaal 100 procent in ordequote:Op zondag 30 september 2012 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt.doe.normaaldenk ik dan
Boxjes aan en porno kijken maar.quote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zou lawaaierige porno kijken als zij slaapt en zorgen dat ik mega luide seks had ofzo. Ik ben nogal van het oog om oog tand om tand gebeuren
Zo vaak heb ik niet sexquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij die in arnhem ook niet neequote:Op zondag 30 september 2012 01:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij was sowieso niet helemaal 100 procent in orde
daar ken ik er meer vanquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, en voor de rest gestoord. Maar dat terzijde
oow die moet ik onthoudenquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou ja ik ook niet maar ik hou wel rekening met de rest en ik verwacht het omgekeerde ookquote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij die in arnhem ook niet nee.. mgoed, ik ook niet, dus ik heb geen recht van spreken
Maar deed ze haar deur van binnenuit op slot? Als zij er in is, je alleen met zijn 2en woont, en jij gewoon thuis bentquote:Op zondag 30 september 2012 01:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij was sowieso niet helemaal 100 procent in orde
dat wel ja.. 's avonds doe ik standaard oordopjes in als ik muziek wil luisterenquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik ook niet maar ik hou wel rekening met de rest en ik verwacht het omgekeerde ook
ik sliep altijd met de deur op slot zij was nogal psychotischquote:Op zondag 30 september 2012 01:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar deed ze haar deur van binnenuit op slot? Als zij er in is, je alleen met zijn 2en woont, en jij gewoon thuis bent
Er is geen betere optie want t is via een woonverenigingquote:Op zondag 30 september 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Is er geen manier om haar het huis uit te kicken dan? Lijkt me een betere oplossing dan terugsarren.
praten is verstandig, uitkicken radicaal en terugsarren heerlijk evilquote:Op zondag 30 september 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Is er geen manier om haar het huis uit te kicken dan? Lijkt me een betere oplossing dan terugsarren.
Lijkt me niet meer dan normaalquote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wel ja.. 's avonds doe ik standaard oordopjes in als ik muziek wil luisteren
quote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praten is verstandig, uitkicken radicaal en terugsarren heerlijk evil
ik zat toen op een zolder in mijn eentje dus ik kon gewoon zonder dopjes luisteren maar zij had haar muziek echt lomp hard aanquote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wel ja.. 's avonds doe ik standaard oordopjes in als ik muziek wil luisteren
Ach..quote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praten is verstandig, uitkicken radicaal en terugsarren heerlijk evil
Nee, maar de hoeveelheid lawaai die ze maaktquote:Op zondag 30 september 2012 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar dat zij nu seks heeft en geniet kun je haar niet kwalijk nemen toch ? Geef n gag tegen de kreunen en olie tegen piepen
quote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar de hoeveelheid lawaai die ze maaktjs hoort haar ook kokhalzen enzo
Dat bitch gotta goquote:Op zondag 30 september 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach..
Tis wel duidelijk dat je met een compleet asociaal kutwijf te maken hebt... lijtk me.
ik weet alleen dat ze seks heeft en qua lawaai buiten seks om geen rekening met hem houdt. Miss is ze zich er niet van bewustquote:Op zondag 30 september 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach..
Tis wel duidelijk dat je met een compleet asociaal kutwijf te maken hebt... lijtk me.
Nja ze hoeft zo natuurlijk helemaal niet te zijn. Heb je al eerder met haar gepraat hierover? Misschien weet ze het wel helemaal niet of is ze gewoon onder invloed van drank...quote:
Ik heb er ooit een topic over geopend, zoek die maar opquote:Op zondag 30 september 2012 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet alleen dat ze seks heeft en qua lawaai buiten seks om geen rekening met hem houdt. Miss is ze zich er niet van bewust
ze pijpt dus diepquote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar de hoeveelheid lawaai die ze maaktjs hoort haar ook kokhalzen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |