Hoeft niet. Als ik echt moe was geweest dan had ik ook gewacht met uitstellen tot op het laatste moment.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Ploon het volgende:
grrrr zou vanavond 4e date hebben met lekker ding, ik helemaal fris gedouched en make up en zulks, appt ie een uur van te voren of we t niet kunnen verzetten hij is zo moe
ben ik nou n zeikerd of is dat echt nie netjes?
Als ik echt op instorten zou staan, dan zou ik ook afbellen (of appen of whatever) maar pas op het laatste moment (in de hoop dat het vlak voor de date zelf ineens weer beter gaat).quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Ploon het volgende:
maar als je iemand best graag ziet dan sleep je toch je luie lijf in de auto en dan ga je toch gewoon?
toch?
Ja. En zeker bij een 4e date is dat bijzonder raar omdat alleen te appen (en niet even te bellen).quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Ploon het volgende:
maar als je iemand best graag ziet dan sleep je toch je luie lijf in de auto en dan ga je toch gewoon?
toch?
Vind het ook niet netjes. Hij had ook kunnen zeggen dat hij het niet te laat wil maken, of zoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Ploon het volgende:
grrrr zou vanavond 4e date hebben met lekker ding, ik helemaal fris gedouched en make up en zulks, appt ie een uur van te voren of we t niet kunnen verzetten hij is zo moe
Daten? heb een gat in me planningquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Ploon het volgende:
eefje801 , vind ik ook, of eerst lekker slapen en dan was ie voor mijn part uuuuren later nog gekomen ,
maar voelde me al schuldig dat ik een beetje beledigd was maar kennelijk vinden meer mensen t niet zo netjes
nu voel ik me niet meer schuldig dat ik kortaf heb terug geappt..
nu ga ik film kijken , zonder hem , eigenlijk beter want dan is t nog enger !
Tegen de tijd dat ik bij jou ben, kan jij al omgekleed zijn!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Ploon het volgende:
ManageTheAnger helaas ik zit nu al te zwelgen in zelfmedelijden in pyama !
Daar komt dan dus verandering in!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef Ploon het volgende:
maar maar maar ik ken U helemaal niet!
Verwijderen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Koniomi het volgende:
Date bro's and sista's wat moet ik hiermee
lul al een tijdje met een meisje , maar serieus weet echt niet wat ze wil. Gesprekken die we hebben zijn best kort , vaak van wat je die dag hebt gedaan of waar je mee bezig bent. Heb al verschillende fotos van mezelf gestuurd etc etc. Maar er gebeurt verder ook helemaal niks , heb in het begin al een keer voorgesteld om eens af te spreken. Dat vond ze toen goed maar kwam maar nooit met een datum. Of dan lullen we een paar keer en ineens zegt ze een week niks. Ik ga dan dus ook niet meer reageren , want je hoeft geen genie te zijn om te zien dat de interesse van haar kant laag is. Maar waarom blijft ze dan toch tegen me praten? ik bedoel als je geen interesse hebt prima , maar hier word ik ook niet veel wijzer van xD
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
net ben ik tijdens een speeddate na 1 minuutje al stil gaan wezen zijn. en toen na weer een minuutje heb ik gezegd: "ik weet niets. waar wil jij het over hebben".
toen zei zij:"hobbies!"
en toen zei ik: "ik heb geen zin om nu over mijn hobbies te praten"
en wonder boven wonder ging dat zelfs goed! dat is echt voor het eerst dat ik in zon vroeg stadia op internet al het gevoel heb dat meisjes ook normaal zijn.
vreemd toch.
je kan dus gewoon blijven doorlullen en contact houden met haar., goed toch! Misschien kan je iets bedenken wat met een date te maken heeft, en wat jullie beiden leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Koniomi het volgende:
Date bro's and sista's wat moet ik hiermee
lul al een tijdje met een meisje , maar serieus weet echt niet wat ze wil. Gesprekken die we hebben zijn best kort , vaak van wat je die dag hebt gedaan of waar je mee bezig bent. Heb al verschillende fotos van mezelf gestuurd etc etc. Maar er gebeurt verder ook helemaal niks , heb in het begin al een keer voorgesteld om eens af te spreken. Dat vond ze toen goed maar kwam maar nooit met een datum. Of dan lullen we een paar keer en ineens zegt ze een week niks. Ik ga dan dus ook niet meer reageren , want je hoeft geen genie te zijn om te zien dat de interesse van haar kant laag is. Maar waarom blijft ze dan toch tegen me praten? ik bedoel als je geen interesse hebt prima , maar hier word ik ook niet veel wijzer van xD
Ja wil het best wel vertellen, maar nu niet zoveel zin in . (ik ga nu even net zo doen als tegen dat meisje net. ).quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fluffy, ik zou heel graag willen weten hoe het komt dat jij zo in het leven staat met dating.... waar komt dit vandaan ik ben oprecht benieuwd naar jou verhaal...
Ik wil je postgeschiedenis niet checken, heb de topics wel eens bekeken waarin je gepost heb...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ja wil het best wel vertellen, maar nu niet zoveel zin in . (ik ga nu even net zo doen als tegen dat meisje net. ).
postgeschiedenis kun je altijd checken . mijn oudere gebruikersnaam is mylifeisgrey (bekend als mlig)
fixed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar doe dat wel in een ander topic of in een dm!
That does ring a bell...en verklaart een heeeeeeleboelquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ja wil het best wel vertellen, maar nu niet zoveel zin in . (ik ga nu even net zo doen als tegen dat meisje net. ).
postgeschiedenis kun je altijd checken . mijn oudere gebruikersnaam is mylifeisgrey (bekend als mlig)
His loss blijkbaar. Ipv met hem op de bank nu met chocolade.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef Ploon het volgende:
ja dat is precies wat hij zei magnetronkoffie, dat ie wachtte tot t laatst omdat hij hoopte dat de vermoeidheid zou overgaan, en ik weet dat ie aan t klussen is enzo maar toch..
nu zit ik hier in mn pyama en met mn mascara en lipgloss op !
maar wel met chocola en enge dvd die ik zo ga kijken
en ik denk ook dat t een smoes is en daarom baal ik maar dat weet ik niet zeker inderdaad ..
Ehhhh....quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef Ploon het volgende:
Cue t is niet dat t alleen om de sex gaat, dat zou ik nooit willen dus we doen ook leuke dingen (wandelen,bios)
maar ik weet van mezelf dat ik niet zo snel jaren met dezelfde persoon uithou,
dus t is geen sexrelatie ofzo maar gewoon een leuk iets zolang als t duurt..
beetje lastig uitleggen in n paar zinnen
Duidelijk dat hij alsnog niet wil. Wil niet negatief zijn maar dit is zo duidelijk altijd als maar kan. Net als mensen die zich nog ziek melden op dezelfde dag als hun date.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Ploon het volgende:
Het klopt met het huidige personage?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
That does ring a bell...en verklaart een heeeeeeleboel
Omdat het onzin isquote:Op zondag 30 september 2012 09:18 schreef Ploon het volgende:
[..]
zoals ik al zei, n beetje lastig uitleggen in n paar zinnen
hij is ONBELEEFD!quote:
Je wordt hysterisch als hij laat heeft afgezegd, doet aan de oer-hollandse romantiek van wandelen en bios gaan maar je wil niets serieus met hem?quote:
HoHo, zo werkt dat niet. Je kunt niet hier lopen klagen en dan onze vragen negeren.quote:Op zondag 30 september 2012 10:05 schreef Ploon het volgende:
iemand misschien wel n geslaagde internetdate gehad gister?
positieve verhalen wil ik nu horen
Bindingsangst dus. Daarom ook een jonger iemand.quote:Op zondag 30 september 2012 10:14 schreef Ploon het volgende:
ik was nie hysterisch
ik was n beetje beledigd..
en t is niet dat ik niks serieus met HEM wil , ik wil gewoon niet aan iemand 'vast' zitten
want ik ben bang dat ik t nooit jaren met 1 iemand uit hou..
en nu krijg ik vast n shitload commentaarmaar ik ben 38 en hij is 29
komt u maarrrrrr
*je bent door bladiebla- Agnes Kant verwijderd uit haar contactenlijst*quote:en meestal kunnen ze er niet echt wat aan doen. Weten ze niet beter, overleven in plaats van leven
Maar meestal, niet altijd, hebben ze een goed hart
Precies. Of, zoals Jules Deelder al eens zei, ze hebben een goed hart maar het zou gekookt op hun rug moeten hangen met een roedel uitgehongerde honden er achteraan.
Heb je 'm al gebeld met excuus? Het arme jong heeft hierom waarschijnlijk de hele nacht wakker gelegenquote:Op zondag 30 september 2012 09:55 schreef Ploon het volgende:
ik heb gezegd tegen m dat ik t geen stijl vind om n uurtje van te voren nog af te zeggen, en verder heb ik niet meer gereageerd omdat ik t echt jammer vond ..
Of hij legt even een lijntje neerquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Ploon het volgende:
toch?
Als je vertrouwen wil, ga dan voor iets vast.quote:Op zondag 30 september 2012 10:45 schreef Ploon het volgende:
ik heb dan eerder zoiets van , t arme jong heeft waarschijnlijk de hele nacht op n ander gelegen
maar misschien heb ik gewoon te weinig vertrouwen...
Kijk! hier komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw. Dit is zo voorspelbaar. (maar schattig hoor)quote:Op zondag 30 september 2012 10:45 schreef Ploon het volgende:
ik heb dan eerder zoiets van , t arme jong heeft waarschijnlijk de hele nacht op n ander gelegen
maar misschien heb ik gewoon te weinig vertrouwen...
Misschien vind hij het wel heel erg vervelend als jij hem in zijn vermoeide staat ziet en wie weet had hij het er erg moeilijk mee om de date af te zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef Ploon het volgende:
xenobinol, ook al vind je iemand best leuk dan kan je nog te moe zijn om erheen te gaan?
of vind je die persoon dan gewoon niet leuk genoeg?
Dat is nu het verschil in mensenquote:Op zondag 30 september 2012 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
in dat geval vind ik het wel zo netjes het anders in te kleden dan een kort appje.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom de kookmeet van september naar november.. er is ook een maand genaamd oktober toch
Voor zover ik lees heeft hij zich netjes afgemeld. Ja natuurlijk zou je het liever eerder gehoord hebben. Het liefst helemaal niet, maar soms zegt iemand af. Ik heb ook wel eens op t laatst afgezegd, omdat ik hoopte dat t beter zou gaan, maar t gewoon niet werkte.quote:Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wanneer het een seksdate is hoef je niet meer fatsoenlijk te zijn?
Dat is een pet-peeve van mij hoor. Dat weet ik ook wel, maar ik vind dat je niet achteloos met andermans tijd moet omspringen. Ik heb het ook met te laat komen. Als ik een afspraak heb, ben ik 10 minuten eerder daar waar ik moet zijn (al ben ik dat aan het afleren, omdat ik vaak de enige benquote:Op zondag 30 september 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zover ik lees heeft hij zich netjes afgemeld. Ja natuurlijk zou je het liever eerder gehoord hebben. Het liefst helemaal niet, maar soms zegt iemand af. Ik heb ook wel eens op t laatst afgezegd, omdat ik hoopte dat t beter zou gaan, maar t gewoon niet werkte.
Ja dat is kut voor de ander, maar komop hoe groot kan je een afzegging maken zeg.
Als t nu standaard van hem is/wordt. dan is het iets anders, maar dit is pas de eerste keer.
Omdat hij weer eens ingelogd was op paiq?quote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
Maaruh Joe....jij en Sekmeth ook al weer exit ?
Oh sjit ja..ik ben een ouderwetse lul.....quote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat hij weer eens ingelogd was op paiq?
Met ook een andere nick dus?quote:Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je om de week een nieuw profiel op rp zou zetten
Er is een meid die bijna continu tussen de nieuwe matches staat
wanhoop. ex-en ontlopen. you name it.quote:Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je om de week een nieuw profiel op rp zou zetten
Er is een meid die bijna continu tussen de nieuwe matches staat
Dat kun je toch beter met een vast profiel doen? Dan is het blokkeren en klaar?quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wanhoop. ex-en ontlopen. you name it.
Yep, iedere keer andere nick, wel in dezelfde stijl. Als het nou nog een lekker ding was......quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met ook een andere nick dus?
Nouja om dus op te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |