abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117400632

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:27:45 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117400772
Aub niet meer op SF en ME reageren. Date on!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117400884
Vanavond maar kijken of ik op een feestje meer succes heb dan op Paiq.. Gewoon beginnen met een leuk gesprek ipv een overhoring zou ook wel fijn zijn. Online daten hoeft toch geen kruisverhoor te zijn? Mag toch ook wel 'leuk' zijn?
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:38:24 #4
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117401246
Waarom de kookmeet van september naar november.. er is ook een maand genaamd oktober toch ;(
we dan
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:35:34 #5
378920 Ploon
unique,like everyone else...
pi_117404314
grrrr zou vanavond 4e date hebben met lekker ding, ik helemaal fris gedouched en make up en zulks, appt ie een uur van te voren of we t niet kunnen verzetten hij is zo moe :(
ben ik nou n zeikerd of is dat echt nie netjes?
pi_117404441
dat is gewoon onbeleefd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117404449
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Ploon het volgende:
grrrr zou vanavond 4e date hebben met lekker ding, ik helemaal fris gedouched en make up en zulks, appt ie een uur van te voren of we t niet kunnen verzetten hij is zo moe :(
Hoeft niet. Als ik echt moe was geweest dan had ik ook gewacht met uitstellen tot op het laatste moment.
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:41:51 #8
378920 Ploon
pi_117404562
maar als je iemand best graag ziet dan sleep je toch je luie lijf in de auto en dan ga je toch gewoon?
toch?
pi_117404619
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Ploon het volgende:
maar als je iemand best graag ziet dan sleep je toch je luie lijf in de auto en dan ga je toch gewoon?
toch?
Als ik echt op instorten zou staan, dan zou ik ook afbellen (of appen of whatever) maar pas op het laatste moment (in de hoop dat het vlak voor de date zelf ineens weer beter gaat).

Ik wil niet zeggen dat dit ook zo is, zou natuurlijk ook gewoon een kutsmoes kunnen zijn, echt weten doe je het niet.
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:45:09 #10
378920 Ploon
pi_117404679
ik vond dat dus ook best onbeschoft DancingPhoebe,
hij zei eigenlijk niet eens n soort van sorry ofzo..
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:49:31 #11
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117404848
quote:
toch?
Ja. En zeker bij een 4e date is dat bijzonder raar omdat alleen te appen (en niet even te bellen).
Erg onbeschoft en not done.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117404866
nja, begin van het eind zou ik denken...

volgens mij kom je gewoon wanneer je iemand serieus neemt... daarnaast is zo laat afzeggen gewoon onbeleefd, want jijzit ineens met een gat in je planning.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:49:52 #13
378920 Ploon
pi_117404868
ja dat is precies wat hij zei magnetronkoffie, dat ie wachtte tot t laatst omdat hij hoopte dat de vermoeidheid zou overgaan, en ik weet dat ie aan t klussen is enzo maar toch..
nu zit ik hier in mn pyama en met mn mascara en lipgloss op !
maar wel met chocola en enge dvd die ik zo ga kijken :)

en ik denk ook dat t een smoes is en daarom baal ik maar dat weet ik niet zeker inderdaad ..
pi_117405010
wonen jullie ver ui8t elkaar?
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:55:08 #15
378920 Ploon
pi_117405091
ohh gelukkig denken er meer zo over, ik voelde me al n zeikerd .
heb ook amper iets teruggestuurd omdat ik niet zo goed wist wat ik erop moest zeggen , en dan kan ik beter niks zeggen ipv iets onaardigs..

ik moet wel zeggen dat hij weet dat ik niks serieus wil, ben niet op zoek naar een echte vaste relatie
en hij denkt er t zelfde over,
maar ook al scharrel je maar n beetje met elkaar dan nog kan hij toch wel snappen dat
ik er wel naar uitkijk naar zo'n date ?
of wordt t dan anders ?
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:55:46 #16
378920 Ploon
pi_117405112
we wonen op ongeveer 15 minuten rijden met de auto ..
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:56:48 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117405150
quote:
Vind het ook niet netjes. Hij had ook kunnen zeggen dat hij het niet te laat wil maken, of zoiets.
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:57:07 #18
378920 Ploon
pi_117405173
Splash als ie had gebeld zou ik t ook echt jammer vinden maar dat is wel iets beleefder inderdaad
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:02:37 #19
378920 Ploon
pi_117405379
eefje801 , vind ik ook, of eerst lekker slapen en dan was ie voor mijn part uuuuren later nog gekomen ,
maar voelde me al schuldig dat ik een beetje beledigd was maar kennelijk vinden meer mensen t niet zo netjes :)
nu voel ik me niet meer schuldig dat ik kortaf heb terug geappt..
nu ga ik film kijken , zonder hem , eigenlijk beter want dan is t nog enger !
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:05:22 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117405497
Als jullie enkel scharrelen met elkaar snap ik wel hij afzegt omdat hij moe is. Want van seks komt dus weinig terecht en kan hij beter even bijslapen en verder met klussen.
Vind t net als magnetron ook niet vaag dat ie gewacht heeft tot t laatst.. in de hoop dat t beter zou gaan
pi_117405695
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Ploon het volgende:
eefje801 , vind ik ook, of eerst lekker slapen en dan was ie voor mijn part uuuuren later nog gekomen ,
maar voelde me al schuldig dat ik een beetje beledigd was maar kennelijk vinden meer mensen t niet zo netjes :)
nu voel ik me niet meer schuldig dat ik kortaf heb terug geappt..
nu ga ik film kijken , zonder hem , eigenlijk beter want dan is t nog enger !
Daten? heb een gat in me planning
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:10:59 #22
378920 Ploon
pi_117405753
Cue t is niet dat t alleen om de sex gaat, dat zou ik nooit willen dus we doen ook leuke dingen (wandelen,bios)
maar ik weet van mezelf dat ik niet zo snel jaren met dezelfde persoon uithou,
dus t is geen sexrelatie ofzo maar gewoon een leuk iets zolang als t duurt..
beetje lastig uitleggen in n paar zinnen :)
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:12:06 #23
378920 Ploon
pi_117405812
ManageTheAnger helaas ik zit nu al te zwelgen in zelfmedelijden in pyama !
pi_117405897
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Ploon het volgende:
ManageTheAnger helaas ik zit nu al te zwelgen in zelfmedelijden in pyama !
Tegen de tijd dat ik bij jou ben, kan jij al omgekleed zijn!

:D
YouTube
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:17:45 #25
378920 Ploon
pi_117406156
maar maar maar ik ken U helemaal niet!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:22:59 #26
378920 Ploon
pi_117406395
maar de meningen zijn verdeeld dus ik schrijf m nog maar niet helemaal af maar ik kijk toch maar weer n beetje verder ondertussen..wel jammer want hij is/was leuk :)
pi_117406409
Date bro's and sista's wat moet ik hiermee

lul al een tijdje met een meisje , maar serieus weet echt niet wat ze wil. Gesprekken die we hebben zijn best kort , vaak van wat je die dag hebt gedaan of waar je mee bezig bent. Heb al verschillende fotos van mezelf gestuurd etc etc. Maar er gebeurt verder ook helemaal niks , heb in het begin al een keer voorgesteld om eens af te spreken. Dat vond ze toen goed maar kwam maar nooit met een datum. Of dan lullen we een paar keer en ineens zegt ze een week niks. Ik ga dan dus ook niet meer reageren , want je hoeft geen genie te zijn om te zien dat de interesse van haar kant laag is. Maar waarom blijft ze dan toch tegen me praten? ik bedoel als je geen interesse hebt prima , maar hier word ik ook niet veel wijzer van xD
pi_117406798
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef Ploon het volgende:
maar maar maar ik ken U helemaal niet!
Daar komt dan dus verandering in!

Vraag Sawadie maar, en Eefje... die hebben mij beiden ontmoet!

Ik ben een topgozer :D
YouTube
pi_117406821
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Koniomi het volgende:

lul al een tijdje met een meisje , maar serieus weet echt niet wat ze wil. Gesprekken die we hebben zijn best kort , vaak van wat je die dag hebt gedaan of waar je mee bezig bent. Heb al verschillende fotos van mezelf gestuurd etc etc. Maar er gebeurt verder ook helemaal niks , heb in het begin al een keer voorgesteld om eens af te spreken. Dat vond ze toen goed maar kwam maar nooit met een datum. Of dan lullen we een paar keer en ineens zegt ze een week niks. Ik ga dan dus ook niet meer reageren , want je hoeft geen genie te zijn om te zien dat de interesse van haar kant laag is. Maar waarom blijft ze dan toch tegen me praten? ik bedoel als je geen interesse hebt prima , maar hier word ik ook niet veel wijzer van xD
Verwijderen.
YouTube
pi_117407597
net ben ik tijdens een speeddate na 1 minuutje al stil gaan wezen zijn. en toen na weer een minuutje heb ik gezegd: "ik weet niets. waar wil jij het over hebben".
toen zei zij:"hobbies!"
en toen zei ik: "ik heb geen zin om nu over mijn hobbies te praten"

en wonder boven wonder ging dat zelfs goed! dat is echt voor het eerst dat ik in zon vroeg stadia op internet al het gevoel heb dat meisjes ook normaal zijn.

vreemd toch.
seduco sum.en ben erg stout
pi_117407746
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
net ben ik tijdens een speeddate na 1 minuutje al stil gaan wezen zijn. en toen na weer een minuutje heb ik gezegd: "ik weet niets. waar wil jij het over hebben".
toen zei zij:"hobbies!"
en toen zei ik: "ik heb geen zin om nu over mijn hobbies te praten"

en wonder boven wonder ging dat zelfs goed! dat is echt voor het eerst dat ik in zon vroeg stadia op internet al het gevoel heb dat meisjes ook normaal zijn.

vreemd toch.

Fluffy, ik zou heel graag willen weten hoe het komt dat jij zo in het leven staat met dating.... waar komt dit vandaan ik ben oprecht benieuwd naar jou verhaal...
YouTube
pi_117407796
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Koniomi het volgende:

je kan dus gewoon blijven doorlullen en contact houden met haar., goed toch! Misschien kan je iets bedenken wat met een date te maken heeft, en wat jullie beiden leuk vinden.
en dan beetje aftasten of ze "dat" samen met jou een keer wil gaan doen. beetje haar ook enthousiast maken enzo daarvoor ipv alleen maar de woorden "een keertje afspreken" gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door SergeantFluffy op 29-09-2012 23:17:12 ]
pi_117407870
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Fluffy, ik zou heel graag willen weten hoe het komt dat jij zo in het leven staat met dating.... waar komt dit vandaan ik ben oprecht benieuwd naar jou verhaal...
Ja wil het best wel vertellen, maar nu niet zoveel zin in . (ik ga nu even net zo doen als tegen dat meisje net. ).

postgeschiedenis kun je altijd checken . mijn oudere gebruikersnaam is mylifeisgrey (bekend als mlig)
pi_117408246
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Ja wil het best wel vertellen, maar nu niet zoveel zin in . (ik ga nu even net zo doen als tegen dat meisje net. ).

postgeschiedenis kun je altijd checken . mijn oudere gebruikersnaam is mylifeisgrey (bekend als mlig)
Ik wil je postgeschiedenis niet checken, heb de topics wel eens bekeken waarin je gepost heb...

ben gewoon benieuwd naar het verhaal van de persoon zelf.... daarbij komt de nieuwe mensen hier in het topic misschien ook wel.

Dus als je zin heb/krijgt... doe je ding!
YouTube
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:07:04 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117408335
Maar doe dat wel in een ander topic!
pi_117408726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar doe dat wel in een ander topic of in een dm!
fixed.

Ik ben al een week a anderhalf met een meisje op paiq aan het praten... Misschien al zelfs wel 2 week... ik stuur aan op een date maar ze wil nog niet happen... maar kletst al wel de oren van me hoofd...

heel irritant.
YouTube
pi_117409385
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

That does ring a bell...en verklaart een heeeeeeleboel
  zondag 30 september 2012 @ 04:13:29 #38
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117414749
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef Ploon het volgende:
ja dat is precies wat hij zei magnetronkoffie, dat ie wachtte tot t laatst omdat hij hoopte dat de vermoeidheid zou overgaan, en ik weet dat ie aan t klussen is enzo maar toch..
nu zit ik hier in mn pyama en met mn mascara en lipgloss op !
maar wel met chocola en enge dvd die ik zo ga kijken :)

en ik denk ook dat t een smoes is en daarom baal ik maar dat weet ik niet zeker inderdaad ..
His loss blijkbaar. Ipv met hem op de bank nu met chocolade. ;)
  zondag 30 september 2012 @ 04:15:55 #39
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117414761
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef Ploon het volgende:
Cue t is niet dat t alleen om de sex gaat, dat zou ik nooit willen dus we doen ook leuke dingen (wandelen,bios)
maar ik weet van mezelf dat ik niet zo snel jaren met dezelfde persoon uithou,
dus t is geen sexrelatie ofzo maar gewoon een leuk iets zolang als t duurt..
beetje lastig uitleggen in n paar zinnen :)
Ehhhh....
  zondag 30 september 2012 @ 04:17:39 #40
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414772
quote:
Duidelijk dat hij alsnog niet wil. Wil niet negatief zijn maar dit is zo duidelijk altijd als maar kan. Net als mensen die zich nog ziek melden op dezelfde dag als hun date.
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:21:35 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414787
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

That does ring a bell...en verklaart een heeeeeeleboel
Het klopt met het huidige personage?
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:26:14 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414803
Ben ook wel benieuwd of sergeantfluffy echt is of niet. Bedoel waarom zou je zeggen dat je niet over je hobbies wil praten? 1 van de meest standaard dingen... kan je alleen maar minpunten mee scoren als je dat niet wil melden tenzij je een freak ontmoet die daarop kickt
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 09:18:33 #43
378920 Ploon
pi_117415813
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 04:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ehhhh....
zoals ik al zei, n beetje lastig uitleggen in n paar zinnen :)
pi_117415872
ik ben een zeikerd in dat soort dingen hoor, maar wt het ook is dat je met elkaar aan het doen bent, je hebt altijd gewoon mt fatsoensnormen te maken...

:( ZO GAAN WIJ NIET MET ELKAAR OM IN DIT LAND JAH :(
pi_117416044
Ik moet het toch even voor Ploons date opnemen anders doet niemand het:

Hij is moe en wil jouw zijn moeheid besparen (kan ik volgen). Daarom VRAAGT hij of de date niet uitgesteld kan worden. Een simpele 'Nee' was voldoende geweest. Jij hebt waarschijnlijk 'Ja lieffie, geeft niet, oh je hebt het ook zo druk, ga maar lekker uitrusten' geantwoord. En dan achter zijn rug om gaan zeuren. (correct me if i'm wrong) Dit vrouwen-spelletje werd in de oertijd ook al gespeeld.
pi_117416076
maar goed is "kunnen we de date uitstellen?" nou echt eenvraag waar je als vrouw met goed fatsoen "nee" op kunt antwoorden zonder dat je date in dit topic komt klagen over de onredelijkheid van zijn hysterica van een date?
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 09:49:41 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117416110
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:18 schreef Ploon het volgende:

[..]

zoals ik al zei, n beetje lastig uitleggen in n paar zinnen :)
Omdat het onzin is :)
What can change the nature of a man?
pi_117416112
Hij is MOE!
pi_117416123
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:49 schreef Doum het volgende:
Hij is MOE!
hij is ONBELEEFD! :D
pi_117416152
Hij verlangt gewoon DUIDELIJKHEID! is dat zo moeilijk }:|
  zondag 30 september 2012 @ 09:55:05 #51
378920 Ploon
pi_117416172
hahha Doum ik heb gezegd tegen m dat ik t geen stijl vind om n uurtje van te voren nog af te zeggen, en verder heb ik niet meer gereageerd omdat ik t echt jammer vond ..
en als hij vraagt of we t kunnen verzetten ga ik niet zeggen 'NEE je MOET komen!'
t is graag of niet dus dan maar niet..
alleen weet ik nu niet zo goed wat ik van m moet denken
pi_117416177
zij verlangt gewoon dat hij zich aan een door hemzelf gemaakte afspraak houdt, omdat zij daar ook tijd voor heeft gereserveerd. is dat zo moeilijk?
  zondag 30 september 2012 @ 09:57:00 #53
378920 Ploon
pi_117416205
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:49 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Omdat het onzin is :)
vind t zelf ook niet ideaal :(
pi_117416223
Hij is moehoeoeoe! want moet voor alle aow uitkerinkjes betalen. Hij verdient respect en excuses, bel 'm nu.
pi_117416247
:D
  zondag 30 september 2012 @ 10:00:29 #56
378920 Ploon
pi_117416255
ja want hij vroeg begin van de week aan mij : heb je plannen zaterdag?
ik zo van : nee nog niet :)
hij zo van : oke, je hebt plannen zaterdag ;)
ik zo: oke!

maar ik wil er ook geen groter drama van maken dan t is hoor, ik
baalde gewoon een beetje omdat ik er naar uitkeek , thats all ..
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 10:02:31 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117416277
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:57 schreef Ploon het volgende:

[..]

vind t zelf ook niet ideaal :(
Je wordt hysterisch als hij laat heeft afgezegd, doet aan de oer-hollandse romantiek van wandelen en bios gaan maar je wil niets serieus met hem?
pi_117416310
Ja, waarom willen jullie eigenlijk niet met elkaar? Hoe oud is hij?
  zondag 30 september 2012 @ 10:05:17 #59
378920 Ploon
pi_117416323
iemand misschien wel n geslaagde internetdate gehad gister?
positieve verhalen wil ik nu horen :)
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 10:06:07 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117416333
Gisteren niet, komende donderdag wel. Die gaat vast slagen ;)
pi_117416414
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:05 schreef Ploon het volgende:
iemand misschien wel n geslaagde internetdate gehad gister?
positieve verhalen wil ik nu horen :)
HoHo, zo werkt dat niet. Je kunt niet hier lopen klagen en dan onze vragen negeren.

Je moet nu met de billen bloot
  zondag 30 september 2012 @ 10:14:11 #62
378920 Ploon
pi_117416447
ik was nie hysterisch :(
ik was n beetje beledigd..
en t is niet dat ik niks serieus met HEM wil , ik wil gewoon niet aan iemand 'vast' zitten
want ik ben bang dat ik t nooit jaren met 1 iemand uit hou..

en nu krijg ik vast n shitload commentaar :) maar ik ben 38 en hij is 29
komt u maarrrrrr
pi_117416464
propz ploon!
  zondag 30 september 2012 @ 10:15:54 #64
378920 Ploon
pi_117416483
hahaha
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 10:16:34 #65
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117416492
cougar :9
pi_117416498
respect!
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 10:18:31 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117416527
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:14 schreef Ploon het volgende:
ik was nie hysterisch :(
ik was n beetje beledigd..
en t is niet dat ik niks serieus met HEM wil , ik wil gewoon niet aan iemand 'vast' zitten
want ik ben bang dat ik t nooit jaren met 1 iemand uit hou..

en nu krijg ik vast n shitload commentaar :) maar ik ben 38 en hij is 29
komt u maarrrrrr
Bindingsangst dus. Daarom ook een jonger iemand.
pi_117416548
Had een oneliner ontvangen. ''Jij ziet er echt schattig uit! Ben je dat in real life ook?''

Wtf? Dat is wel het meest dodelijke ''compliment'' wat je iemand kunt geven. Toch maar accepteren. Eens zien of ik haar ongelijk op verbaal hardhandige wijze kan aantonen.

Blijkt dat ze met mocro-probleemjongeren werkt en een soort fantasie heeft waarin ze zichzelf samen met 'r schatten van Marokkaantjes een soort veganistische bakkerij ziet runnen. Waarop ik 'r - genuanceerd als altijd - uit haar roze little pony wereld haal door de cynicus uit te gaan hangen. De sfeer raakte wat gespannen.

quote:
en meestal kunnen ze er niet echt wat aan doen. Weten ze niet beter, overleven in plaats van leven
Maar meestal, niet altijd, hebben ze een goed hart

Precies. Of, zoals Jules Deelder al eens zei, ze hebben een goed hart maar het zou gekookt op hun rug moeten hangen met een roedel uitgehongerde honden er achteraan.
*je bent door bladiebla- Agnes Kant verwijderd uit haar contactenlijst*

Toch niet zo schattig uiteindelijk lijkt me. :7

[/politiek incorrect]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 10:23:32 #69
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117416621
Terechte burst-her-bubble actie.
pi_117416764
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:55 schreef Ploon het volgende:
ik heb gezegd tegen m dat ik t geen stijl vind om n uurtje van te voren nog af te zeggen, en verder heb ik niet meer gereageerd omdat ik t echt jammer vond ..
Heb je 'm al gebeld met excuus? Het arme jong heeft hierom waarschijnlijk de hele nacht wakker gelegen
  zondag 30 september 2012 @ 10:45:17 #71
378920 Ploon
pi_117417002
ik heb dan eerder zoiets van , t arme jong heeft waarschijnlijk de hele nacht op n ander gelegen :)

maar misschien heb ik gewoon te weinig vertrouwen...
pi_117417013
quote:
toch?
Of hij legt even een lijntje neer 8-)

Nee... als je erg moe bent dan ben je moe. Althans bij mij werkt dat wel zo.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 10:47:33 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117417038
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:45 schreef Ploon het volgende:
ik heb dan eerder zoiets van , t arme jong heeft waarschijnlijk de hele nacht op n ander gelegen :)

Als je vertrouwen wil, ga dan voor iets vast.
pi_117417748
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:45 schreef Ploon het volgende:

Kijk! hier komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw. Dit is zo voorspelbaar. (maar schattig hoor)
  zondag 30 september 2012 @ 11:48:56 #75
378920 Ploon
pi_117418376
coco, ik weet niet of t bindings-angst is maar t woord binden klinkt ook echt niet positief, ik
wil helemaal niet gebonden zijn..denk ik..

xenobinol, ook al vind je iemand best leuk dan kan je nog te moe zijn om erheen te gaan?
of vind je die persoon dan gewoon niet leuk genoeg?

doum, misschien moet ik ook niet zo slecht over hem denken..
pi_117418706
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef Ploon het volgende:

xenobinol, ook al vind je iemand best leuk dan kan je nog te moe zijn om erheen te gaan?
of vind je die persoon dan gewoon niet leuk genoeg?

Misschien vind hij het wel heel erg vervelend als jij hem in zijn vermoeide staat ziet en wie weet had hij het er erg moeilijk mee om de date af te zeggen :)

Ik zou ook niet met mijn vermoeide hoofd een date willen hebben misschien trekt de dame dan wel hele verkeerde conclusies over mijn persoonlijkheid :*

Ik ken jou date natuurlijk niet maar voorbarige conclusies trekken vormt vaak de basis voor een hoop misverstanden. Waarom bespreek je jij probleem gewoon niet even met hem? Gewoon op een luchtige manier... wie weet kom je dan wel achter de ware reden (en bleek hij gewoon erg moe te zijn :P ).
I'll sing you a lullaby.
pi_117418913
in dat geval vind ik het wel zo netjes het anders in te kleden dan een kort appje.
pi_117418976
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
in dat geval vind ik het wel zo netjes het anders in te kleden dan een kort appje.
Dat is nu het verschil in mensen :)

Je kan moeilijk eisen dat de wereld zich zo gedraagt als jij wenst.
I'll sing you a lullaby.
pi_117419048
true that. maar dat is toch daten? kijken of je in genoeg aspecten matcht?

vaak is het antwoord dus nee.
  zondag 30 september 2012 @ 12:16:00 #80
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117419092
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom de kookmeet van september naar november.. er is ook een maand genaamd oktober toch ;(
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 12:22:48 #81
378920 Ploon
pi_117419220
xenobinol misschien heb je ook wel gelijk, en moet ik hem niet zo snel afschrijven..
zoals jij t uitlegt daar kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen :)
ik probeer dus nog even geen conclusies te trekken!

maar zoals DancingPhoebe ook zegt, een appje is niet echt netjes zo kort van te voren
  zondag 30 september 2012 @ 12:29:22 #82
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117419397
Als een meid bij mij af zou zeggen op de dag dat we gaan daten zou bij mij alle alarmbellen af gaan. Het is volgens mij zelden zo dat er echt plotseling iets is waardoor ze niet meer kunnen komen. Gewoon luiheid of het zich bedacht hebben van de afspraak e.d. Wil niet weer de pessimist uithangen :') maar zoiets is toch vrijwel altijd hetzelfde riedeltje
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 12:31:11 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117419444
Niet teveel piekeren maar gewoon vragen wat er was. Kan toch best oprecht afzeggen zijn? Als het volgende keer weer gebeurt, dan zou ik me pas zorgen maken.
  zondag 30 september 2012 @ 12:58:26 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117420123
Volgens mij is dit t standaard verhaal van dat de meid denkt dat het meer is dan een seksrelatie, want 'we doen ook andere dingen'. Al is er bij elke date wel seks.

De man ziet het gewoon als seksdate. Vindt het miss niet erg om die andere dingen te doen, miss zelfs wel leuk, maar als er geen seks komt, kan hij net zo goed niet afspreken..
pi_117420161
En wanneer het een seksdate is hoef je niet meer fatsoenlijk te zijn?
pi_117420201
Hij was MOEEEEEEEEEEEE! :D
pi_117420231
En dan mag je onbeleefd zijn?
  zondag 30 september 2012 @ 13:03:55 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117420266
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wanneer het een seksdate is hoef je niet meer fatsoenlijk te zijn?
Voor zover ik lees heeft hij zich netjes afgemeld. Ja natuurlijk zou je het liever eerder gehoord hebben. Het liefst helemaal niet, maar soms zegt iemand af. Ik heb ook wel eens op t laatst afgezegd, omdat ik hoopte dat t beter zou gaan, maar t gewoon niet werkte.
Ja dat is kut voor de ander, maar komop hoe groot kan je een afzegging maken zeg. :')
Als t nu standaard van hem is/wordt. dan is het iets anders, maar dit is pas de eerste keer.
pi_117420442
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voor zover ik lees heeft hij zich netjes afgemeld. Ja natuurlijk zou je het liever eerder gehoord hebben. Het liefst helemaal niet, maar soms zegt iemand af. Ik heb ook wel eens op t laatst afgezegd, omdat ik hoopte dat t beter zou gaan, maar t gewoon niet werkte.
Ja dat is kut voor de ander, maar komop hoe groot kan je een afzegging maken zeg. :')
Als t nu standaard van hem is/wordt. dan is het iets anders, maar dit is pas de eerste keer.
Dat is een pet-peeve van mij hoor. Dat weet ik ook wel, maar ik vind dat je niet achteloos met andermans tijd moet omspringen. Ik heb het ook met te laat komen. Als ik een afspraak heb, ben ik 10 minuten eerder daar waar ik moet zijn (al ben ik dat aan het afleren, omdat ik vaak de enige ben :D) als de ander rustig een kwartier later komt aanzeilen irriteert dat me.

En als jij een afspraak op het laatste moment afzeg, is de kans groot dat "de rest" ook al plannen heeft en dat ik dus een avond niks zit te doen. Terwijl ik wel nee heb gezegd tegen andere mensen omdat ik een afspraak met jou had. Als het niet anders kan, kan het niet anders, maar sorry "ik ben moe" vind ik dan een wat lafjes excuus, tenzij er ineens allerlei dringends is tussen gekomen op de dag zelf, anders heb je gewoon een kutplanning gemaakt en word ik daar de dupe van.

Kortom jij maakt jouw tijd belangrijker dan mijn tijd en, aangezien het mijn tijd is, ben ik uiteraard van mening dat dat niet zo is.

En ja, ik ben me er van bewust dat het er ietwat arrogant staat zo :@
pi_117420921
Wel leuk leesvoer zo op de vroege zondagmiddag...

Maaruh Joe....jij en Sekmeth ook al weer exit ?
  zondag 30 september 2012 @ 13:28:14 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117420928
Ik snap je punt hoor en ben zelf ook van het type 5 min te vroeg en nooit te laat.
Maar io weet ook uit eigen ervaring dat moe zijn soms gewoon een reden is waarom je moet afzeggen omdat het anders toch niet gezellig wordt. Dan heeft de ander ernaar uitgegeken en dan wordt het alsnog een saaoe avond, ondanks je wel bent op komen dagen.

Heb ook een vriend gehad die het te vaak gebruikte, en dan kan je het bij mij ook wel vergeten.

Ben alleen van mening dat het een keer kan voorkomen en dat het dan kut is, ja. Maar kijk t even aan.
  zondag 30 september 2012 @ 13:29:08 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117420953
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
Maaruh Joe....jij en Sekmeth ook al weer exit ?
Omdat hij weer eens ingelogd was op paiq? :')
pi_117421047
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat hij weer eens ingelogd was op paiq? :')
Oh sjit ja..ik ben een ouderwetse lul..... :+

Dacht dat ze stelletje waren *; .....who needs paiq then :o
pi_117421352
Kan iemand me uitleggen waarom je om de week een nieuw profiel op rp zou zetten :?

Er is een meid die bijna continu tussen de nieuwe matches staat
A mind with a heart of it's own
  zondag 30 september 2012 @ 13:44:29 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117421389
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je om de week een nieuw profiel op rp zou zetten :?

Met ook een andere nick dus?
Nouja om dus op te vallen ;)
pi_117421395
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef DrMarten het volgende:

wanhoop. ex-en ontlopen. you name it. ~:)
pi_117421420
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef dawg het volgende:

[..]

wanhoop. ex-en ontlopen. you name it. ~:)
Dat kun je toch beter met een vast profiel doen? Dan is het blokkeren en klaar?
pi_117421425
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met ook een andere nick dus?
Nouja om dus op te vallen ;)
Yep, iedere keer andere nick, wel in dezelfde stijl. Als het nou nog een lekker ding was...... :X
pi_117421451
Ook iedere keer een tekst erbij alsof ze er voor het eerst is.
  zondag 30 september 2012 @ 13:49:17 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117421551
Zou zeggen stuur der een bericht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')