Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee volgens mij, ja het is streng.. dan gaat met lekker alles versleutelen, sterkte dan nog met naleven wet...
Ik moet spullen nog hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe bevalt het eigenlijk tot nu toe? Of moeten de spullen nog worden geleverd?
Bluray rips dan? Meeste subgroups importeren de volumes toch en zetten ze dan beschikbaar om gesubbed te worden? Ik bedoel, Sankarea blurays waren toch wel toffer dan de fansubsquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit.
En ik denk ook dat het niet de dood van fansubbing gaat worden.. Een klein deel van de fansubbers woont in Japan, maar een heel groot deel kan in een ander land via de satelliet gewoon nog Japanse tv ontvangen en dus ook opnemen.
SPOILER: Beeeetje NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bluray rips dan? Meeste subgroups importeren de volumes toch en zetten ze dan beschikbaar om gesubbed te worden? Ik bedoel, Sankarea blurays waren toch wel toffer dan de fansubsDie kunnen mensen uiteraard nog steeds importeren.SPOILER: Beeeetje NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet zo nodig een satelliet schotel hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit.
En ik denk ook dat het niet de dood van fansubbing gaat worden.. Een klein deel van de fansubbers woont in Japan, maar een heel groot deel kan in een ander land via de satelliet gewoon nog Japanse tv ontvangen en dus ook opnemen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bluray rips dan? Meeste subgroups importeren de volumes toch en zetten ze dan beschikbaar om gesubbed te worden? Ik bedoel, Sankarea blurays waren toch wel toffer dan de fansubsBlu-Ray rips zijn tofSPOILER: Beeeetje NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf software om DVD's te back-uppen en rippen is verboden![]()
Awesome. Ben nu trouwens weer Code Geass aan het binnen halen. De nostalgiequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die kunnen mensen uiteraard nog steeds importeren.
Die nieuwe CG?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Awesome. Ben nu trouwens weer Code Geass aan het binnen halen. De nostalgie
Nazibeleid daarquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik moet zo nodig een satelliet schotel hebben
[..]
Blu-Ray rips zijn tof
Zelf software om DVD's te back-uppen en rippen is verboden
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigendomsrechten die consequent gehandhaafd worden.
Had je mijn NSFW uitklaptags geopend?quote:
Ze volgen hun grote voorbeeld,de USA(met hun DMCA,ACTA/TPP en idiote Auteursrecht/Mickey Mouse wet 1998) en criminaliseren eigen bevolkingquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigendomsrechten die consequent gehandhaafd worden.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had je mijn NSFW uitklaptags geopend?Ik zat eigenlijk, stiekem, te wachten op je reactie..
Het is wel zo. Eigenlijk hoort het gewoon bij eigendomsrechten. Dat het internet betreft en allemaal digitaal is doet daar natuurlijk niets aan af.quote:
Ach, wat is achterlijk? Internet is eigenlijk gewoon een soort van anarchie. Alles kan, alles mag. Soms moet er gewoon ingegrepen worden, dat is ook zo in het "echte leven".quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ze volgen hun grote voorbeeld,de USA(met hun DMCA,ACTA/TPP en idiote Auteursrecht/Mickey Mouse wet 1998) en criminaliseren eigen bevolking
Internet vergelijken met het ''echte leven''. Beetje een ''appels met peren vergelijken'' vergelijkingquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, wat is achterlijk? Internet is eigenlijk gewoon een soort van anarchie. Alles kan, alles mag. Soms moet er gewoon ingegrepen worden, dat is ook zo in het "echte leven".
Wankoquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had je mijn NSFW uitklaptags geopend?Ik zat eigenlijk, stiekem, te wachten op je reactie..
Precies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:31 schreef omelette het volgende:
Internet is gewoon nog veel te nieuw. Is nog helemaal geen fatsoenlijke wetgeving voor.
Accel worldquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef Kyubey het volgende:
Accel World OVA kijken.
[ afbeelding ]
Tot later.
Maar eigendomsrechten handhaven in de emest absolute zin is gewoon facismequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel zo. Eigenlijk hoort het gewoon bij eigendomsrechten. Dat het internet betreft en allemaal digitaal is doet daar natuurlijk niets aan af.
De vraag is alleen of je daar vrijheid voor wilt inleveren. Dat is een afweging die je moet maken.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:31 schreef omelette het volgende:
Internet is gewoon nog veel te nieuw. Is nog helemaal geen fatsoenlijke wetgeving voor.
WTF lul je nou??quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Van mij mogen streamers het hardst aangepakt worden. Dat zijn tenslotte een soort van helers, omdat de site geld aan ze verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |