Ben je al bij Kyouko?quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Life2.0 het volgende:
Ik dacht even dat shana in deze anime zat
Wie??quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Let niet op geklets van Robin, Kyouko is oke.
Ik dacht even dat die blonde een man was en die fles wijn iets andersquote:
Ik ga vanavond eens kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kijkt nu naar 90's Spiderman cartoon op http://hbreboot.com/, blije jeugdsentiment
The sins of the father,part 5
Ik mis Fox Kids/Cartoon Network(i.e old skool Japans en Westers animaties)![]()
Nu Batman en Superman combo(the Jokerr in Metropolis meets Lex Lutho )quote:
Birdman? Jaren 60? Link?quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Holy fucking cow!Birdman(60's animatie)
Dat ziet er geneens uit als een anime meisjequote:
true...quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat ziet er geneens uit als een anime meisje
Erg herkenbaar, maar dan met Legend of the Galactic Heroes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
Man, ik ga echt moeite krijgen om Ergo Proxy af te kijken. Iig als ik het deze week nog wil doen. Op de één of andere magische reden is er altijd wel iets waardoor ik niet kan. Zoals een backlog die niet kleiner wordt. Of sociale aangelegenheden. Of geen zin hebben. Of omdat ik toch liever het boek uit wil lezen waar ik in bezig ben. Of ik moet werken. Of ik moet boodschappen doen. Of ik ben bezig met Animees dingen.
Oké, dat laatste vind ik eigenlijk niet erg, en werken en een sociaal leven hebben is ook een goed excuus maar voor de rest vraag ik mij af waar mijn prioriteiten liggen. Ik bedoel, Ergo Proxy is echt goed, maar toch kijk ik het niet zo vaak als ik zou kunnen. Misschien omdat ik er de tijd voor wil nemen?
Ach, zo erg is het toch niet? Ik heb op het moment ook een animedepressie, behalve voor de lopende series. Misschien maar goed ook, de toetsweek komt eraanquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
Man, ik ga echt moeite krijgen om Ergo Proxy af te kijken. Iig als ik het deze week nog wil doen. Op de één of andere magische reden is er altijd wel iets waardoor ik niet kan. Zoals een backlog die niet kleiner wordt. Of sociale aangelegenheden. Of geen zin hebben. Of omdat ik toch liever het boek uit wil lezen waar ik in bezig ben. Of ik moet werken. Of ik moet boodschappen doen. Of ik ben bezig met Animees dingen.
Oké, dat laatste vind ik eigenlijk niet erg, en werken en een sociaal leven hebben is ook een goed excuus maar voor de rest vraag ik mij af waar mijn prioriteiten liggen. Ik bedoel, Ergo Proxy is echt goed, maar toch kijk ik het niet zo vaak als ik zou kunnen. Misschien omdat ik er de tijd voor wil nemen?
Animedepressie. Goed verwoord. Heb ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het toch niet? Ik heb op het moment ook een animedepressie, behalve voor de lopende series. Misschien maar goed ook, de toetsweek komt eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |