In ieder geval ben ik geen sadistische klootzak die het leuk vind kleine kindjes te pesten, veilig vanachter zijn toetsenbord.quote:Op zondag 30 september 2012 13:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Man wat moet jij een deprimerend leven hebben dat je dit allemaal uitzoekt.
Dit.quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ja, na 4 topics begon ik het inderdaad wel zielig te vinden dat TS door volwassen mensen op FOK! in zijn poepertje werd gepakt, met jou vooraan. Het scheelt dat TS toch te dom is om tegengeluiden over de waarde van zijn fiets te horen omdat hij gek gemaakt is. Mijn posts zullen nu ook geen invloed hebben, maar ik hoop dat hij eraan terugdenkt wanneer hij volgende week huilend op zijn kamertje zit( of een ander scenario, dat hij met fiets en al voor de trein springt. Hij had toch al zoveel ongeluk gehad in zijn leven)
Ben je wel mans genoeg om je eigen cynisme te erkennen als het allemaal toch echt waar is?quote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In ieder geval ben ik geen sadistische klootzak die het leuk vind kleine kindjes te pesten, veilig vanachter zijn toetsenbord.
Tuurlijk, als blijkt dat Jan Janssen de tour heeft gereden op een fiets van de Halfords wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben je wel mans genoeg om je eigen cynisme te erkennen als het allemaal toch echt waar is?
quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef xSanjay het volgende:
Oke, het is nu wel leuk geweest. Kunnen we nu TS de waarheid vertellen? Dit is behoorlijk uit de hand gelopen.. Het begon wel aardig maar nu wordt het wel heel erg zielig..
Het is niet waar, ik heb verscheidene DM's van DeHangui, Steven en de TelegraafRedactie die me alles hebben uitgelegd en smeekte m'n bek te houden. Maar nu is het wel leuk geweest.. Iedereen heeft het toch al half door en zelfs de mods gaan in mijn ogen een tikkeltje te ver met deze grap..quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ben je wel mans genoeg om je eigen cynisme te erkennen als het allemaal toch echt waar is?
Het zou een geweldig verhaal zijn als het waar is.quote:Op zondag 30 september 2012 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voetbal aan het kijken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Holenbeer het volgende:
en plots reageren Steven en DeHangui niet meer![]()
gedraag je je wel een beetje?quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef Holenbeer het volgende:
ik ga nu trouwens wielrennen.
Ik heb de fietsen waar zoetemelk tweede op werd
ja papaquote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef kazing het volgende:
[..]
gedraag je je wel een beetje?
dus gewoon rustig op het fietspad, niet op de weg, etc?
smeekte m'n bek te houdenquote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Het is niet waar, ik heb verscheidene DM's van DeHangui, Steven en de TelegraafRedactie die me alles hebben uitgelegd en smeekte m'n bek te houden. Maar nu is het wel leuk geweest.. Iedereen heeft het toch al half door en zelfs de mods gaan in mijn ogen een tikkeltje te ver met deze grap..
Sorry Steven en DeHangui maar de grap is er nu wel van af. Tevens kan ik me wel vinden in de mening van Holenbeer.
Dat deed het hem natuurlijk helemaal.quote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Het mag nu ook wel gezegt worden dat de grap leuk geweest is, we zijn 1000+ posts verder en TS denkt nog steeds dik geld te kunnen vangen, terwijl Jan en alleman zo'n fiets in de schuur heeft staan. ^^
TS, willen jullie nog wel op de foto gaan met de fiets en de alu-hoedjes op? Als leuke afsluiter zeg maar.
Of dreigdequote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
smeekte m'n bek te houden
rot toch op man
Wie zit hier nou vanuit zijn veilige omgeving achter zijn toetsenbord een grote bek te hebben? Jij ja.quote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In ieder geval ben ik geen sadistische klootzak die het leuk vind kleine kindjes te pesten, veilig vanachter zijn toetsenbord.
Smeken? Donder toch opquote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Het is niet waar, ik heb verscheidene DM's van DeHangui, Steven en de TelegraafRedactie die me alles hebben uitgelegd en smeekte m'n bek te houden. Maar nu is het wel leuk geweest.. Iedereen heeft het toch al half door en zelfs de mods gaan in mijn ogen een tikkeltje te ver met deze grap..
Sorry Steven en DeHangui maar de grap is er nu wel van af. Tevens kan ik me wel vinden in de mening van Holenbeer.
Sorry, jij loopt te zeuren dat het sneu is, en jij komt met zo'n plaatje aan. Beetje hypocriet niet?quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Of dreigde.
Heb het wel te doen met TS, toch wel een beetje de nieuwe pispaal van FOK!
Of anno 2012 gezegd:
[ afbeelding ]
Hoezo is dat hypocriet? Mag ik er de lol niet van inzien? Dat betekent niet dat ik het minder sneu vind.quote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Sorry, jij loopt te zeuren dat het sneu is, en jij komt met zo'n plaatje aan. Beetje hypocriet niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |