Het zou mij niks verbazen als ik eerlijk ben, maar het was vanuit ons geen complot verderquote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef Klaploper het volgende:
Ik dacht dat TS net zo hard terug zat te trollen.
Iddquote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef TheFastOne het volgende:
Wel jammer dat die petjes met aluminiumfoto's nooit gekomen zijn
Ze waren het vergeten te kopenquote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef TheFastOne het volgende:
Wel jammer dat die petjes met aluminiumfoto's nooit gekomen zijn
Sinds wanneer hebben jullie moeite met het publiceren van onwaarheden?quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef RedactieTelegraaf het volgende:
Beste heren,
Onze sport-experts zijn erachter gekomen dat de fiets toch niet echt is en hierbij willen we jullie geen compensatie meer geven.
Het artikel heeft enkele minuten online gestaan op www.telegraaf.nl maar al snel keken er meer van onze experts naar en werd het duidelijk dat dit de fiets niet is.
Helaas, het was te mooi om waar te zijn.
Onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Hoofdredactie Telegraaf
Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V.
Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2
quote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie moeite met het publiceren van onwaarheden?
Vóór de fotos dacht ik dat Flat ons hard troldequote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef Klaploper het volgende:
Ik dacht dat TS net zo hard terug zat te trollen.
Same.quote:Op zondag 30 september 2012 17:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vóór de fotos dacht ik dat Flat ons hard trolde
Of we zijn getrolt, en zijn die jongetjes een broertje met vriendjequote:
Er was geen planquote:Op zondag 30 september 2012 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
Wat was het plan dat jullie ooit gemaakt hadden?
Ik ben te traag van begrip en kan niet lezenquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er was geen plan
Nogmaals, het liep van de ene naar de andere troll
Ik zag dat die gasten met hun museum vastliepen dus toen nam ik het gewoon overquote:Op zondag 30 september 2012 18:12 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben te traag van begrip en kan niet lezen
Ouwe advocaatquote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag dat die gasten met hun museum vastliepen dus toen nam ik het gewoon over
Later probeerde detelegraaf mij weer te nakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |