Lees je geen kranten dan? Het is wekelijks in het nieuws. Zaterdagbijlage, pagina 4, rechtsbovenaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist het niet; enlighten me please
In de verpakking zit gelukkig geen salmonella maar die smaakt wel wat droog.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:34 schreef Ludd het volgende:
Ik zit nu in dubio. Ik heb ongeveer drie kwart van de verpakking opgegeten.
Ow, vandaar. Ik lees altijd alleen de oneven pagina'squote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Lees je geen kranten dan? Het is wekelijks in het nieuws. Zaterdagbijlage, pagina 4, rechtsbovenaan.
Dan draai je de krant even om, is het pagina 3, linksonderaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, vandaar. Ik lees altijd alleen de oneven pagina's
Damn jij bent slimquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan draai je de krant even om, is het pagina 3, linksonderaan
Neu, kinderen van Fok!kers hebben niks van mij te vrezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef k_man het volgende:
En wat heb jij gegeten? Bijdehandjes?
Met de zondagskrant?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn jij bent slim
Thnx; ga het morgen proberen
Als je de zaterdagbijlage wilt lezen welquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem die van zaterdag. Zou dat uitmaken
quote:
Aaaah, ga maar uithuilen bij je mammie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef Life2.0 het volgende:
Ik ga toch geen algemene kennis voor je bewijzen
quote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef ikbenschipper het volgende:
Het aantal recall's op deze schaal is op 1 hand te tellen dit jaar (de eerste voor mij dit jaar waar er echt klanten terug kwamen (begrijpelijk overigens)). Dus dat er iedere week zoiets in ik lees graag de bronnen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef r_one het volgende:
Lees je geen kranten dan? Het is wekelijks in het nieuws. Zaterdagbijlage, pagina 4, rechtsbovenaan.
En dat zijn alleen recall's voor de AH?, of in het algemeen, zit namelijk nogal een verschil in.quote:
Alleen voor de AH, volgens Life2.0quote:Op zondag 30 september 2012 13:31 schreef klipper het volgende:
En dat zijn alleen recall's voor de AH?, of in het algemeen, zit namelijk nogal een verschil in.
Met bacteriën kan het soms wel uitmaken of je veel of weinig binnenkrijgt omdat je maag door het zuur een groot deel doden kan. Maar of dat bij salmonella ook geldt? Ik ben een leek, maar ik kan me zo voorstellen dat op 100 graad salmonella doodgaat. Koken en door de pasta?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Ik zit nu in dubio. Ik heb ongeveer drie kwart van de verpakking opgegeten. Vind het zonde om de rest weg te gooien. Als ik ik er ziek van zou worden, is het kwaad toch al geschied toch? Of is het theoretisch mogelijk dat alleen de de onderste plakjes besmet zijn?
quote:Bij de productie van melkpoeder blijkt het vochtgehalte een significante invloed te hebben op de hitteresistentie van Salmonella. Bij een vochtgehalte van 25% volstond 30 minuten verwarmen bij 85°C voor een voldoende inactivatie van Salmonella. Bij een vochtgehalte van 4% of 7% was zelfs 2 uur verhitten bij 85°C onvoldoende.
Veel recalls betreffen producten van A-merk leveranciers dat betekend dat ieder bedrijf hier last van heeft. Dit is een eigen merk product deze keer alsnog geproduceerd door een derde partij, iedereen kan goed toezien op de voedselveiligheid en toch kan het mis gaan... Erg vervelend uiteraardquote:Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen voor de AH, volgens Life2.0
Procentpunt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:
Was AH niet dat bedrijf dat zijn leveranciers voor 2 % ging afknijpen?
Tja, als je niet wilt betalen voor goede waar, krijg je rotzooi.
Ah, jij bedoelt dat AH zijn leveranciers niet meer 30 % van de verkoopprijs gaat betalen, maar slechts 28 %. Wat een vermindering is van bijna 7 % van de inkoopprijs. (Even uitgaande van een normale detailhandel.)quote:
Zo stond het niet in de media die ik gezien heb. Is dat valsheid in geschrifte?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |