SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Lekker hoor.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ARSENAL ARSENAL ARSENALOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gervinho-goal-v-chelsea/quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Net de goal gemist, iemand een clipje?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat dus. Die commentator oppert dat hij anders misschien voorlangs gegaan zou zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Eigen goal dus, al had 'ie er anders ook wel ingegaan denk ik.![]()
Als dat zo was had je geen 3 keer moeten kijken of hij uberhaupt aangeraakt werd.![]()
Krijg helaas weer gelijk. Chelsea niks laten zien en twee vrije trappen leveren meteen doelpunten op.![]()
0-1 Torresquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Wie hebben er gescoord ? Kijk net pas.
1-1 Gervinho
1-2 Mata![]()
Ok, thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1 Torres
1-1 Gervinho
1-2 MataAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verwacht om 18.30 uur ook een leuk potje, Manu vs Spurs.
Dembele heeft er met Fulham ook al gespeelt, was toen verreweg de beste op het veld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jan V vs RvPquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht om 18.30 uur ook een leuk potje, Manu vs Spurs.
Dembele heeft er met Fulham ook al gespeelt, was toen verreweg de beste op het veld.
Dat wordt leuk.![]()
Gervinho überfaler?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:22 schreef Freak188 het volgende:
Wordt Poldi eruit gehaald mag die uberfaler Gervinho blijven staan.![]()
Wisselt Wenger een keertje op tijd alle 3 zijn reservespelers, ligt er nu iemand geblesseerd op de grond...(!)![]()
![]()
Heeft Araenal nog kans om terug te komen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tuurlijk, staan maar 1 doelpunt achter en het gaat redelijk gelijk op. Kan nog gewoon een goal vallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Araenal nog kans om terug te komen?![]()
Ja, nu weer een kansje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Araenal nog kans om terug te komen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit vandaag echt niet mee dus ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Giroud, god
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
mis mis miskooooopOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Daarachter stond volgens mij Walcott ook nog helemaal vrijquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Giroudgewoon binnenkantje voet en hij zit denk ik. Hoe hij hem erin wou schieten kan gewoon niet.
![]()
Wat slecht![]()
![]()
Wat deed ie? Kan de tweede helft niet zien..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Idd, niet heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
ZO makkelijk was het nou ook weer niet om die te scoren.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat deed ie? Kan de tweede helft niet zien..hij miste een kans
![]()
Pfff.... ik had gewoon achter mijn standbeen de keeper gestift.... simpel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
ZO makkelijk was het nou ook weer niet om die te scoren.![]()
Fulham
Mark Schwarzer
Sascha Riether
Aaron Hughes
Brede Hangeland
John Arne Riise
Damien Duff
Chris Baird
Steve Sidwell
Hugo Rodallega
Bryan Ruiz
Mladen Petric
Manchester City
Joe Hart
Pablo Zabaleta
Matija Nastasic
Vincent Kompany
Gaël Clichy
Gareth Barry
Yaya Touré
Javi Garcia
David Silva
Sergio Agüero
Carlos Tévez![]()
Stand van zaken op andere velden:
Liverpool 1-0 bi jNorwich
Southampton 1-0 voor bij Everton
Stoke 1-0 tegen Swansea![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:38 schreef Grifte het volgende:
3-1 Everton, die lui gaan helemaal los nu![]()
![]()
Kon ik ook niet goed blijven gaan.quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
dit is wel een pingel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef duncannn het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die er ooit eentje krijgen?![]()
Geen pingel gekregen bij dit moment dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef duncannn het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die er ooit eentje krijgen?![]()
![]()
Staat het weer in evenwicht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Fulham wordt een penalty onthouden.![]()
Park.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Jan doet het goed, Robin doet het goed. Welke ex-PSV-er heeft succes in de PL?![]()
Lekker boeiend. Blijf maar ontopic.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Groot succes ja. PSV-ers doen het niet zo lekker in de PL.![]()
Uh ok? Waarom haal je dit erbij? Hoe weet je dat ik voor PSV ben? Leuk kloontje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Groot succes ja. PSV-ers doen het niet zo lekker in de PL.![]()
PL staat in mijn post. Hoe OT wil je het hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Blijf maar ontopic.![]()
Je weet wat ik bedoel. Gewoon kappen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:43 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
PL staat in mijn post. Hoe OT wil je het hebben?
Verder feedback mag in het daarvoor bedoelde topic.![]()
quote:Paul Scholes starts for Manchester United in place of Antonio Valencia, and Wayne Rooney is on the bench. Spurs make one change for the trip to Old Trafford, as Steven Caulker starts in place of midfielder Gylfi Sigurdsson.![]()
16:51:
FULL-TIME - Reading 2-2 Newcastle
16:50:
FULL-TIME - Stoke 2-0 Swansea
FULL-TIME - Norwich 2-5 Liverpool
FULL-TIME - Fulham 1-2 Man City
16:51:
FULL-TIME - Everton 3-1 Southampton
Engelse tijden.![]()
United:
Lindegaard;
Rafael, Evans, Ferdinand, Evra;
Nani, Carrick, Scholes, Giggs;
Kagawa, van Persie.
Subs: De Gea, Wootton, Anderson, Cleverley, Hernandez, Rooney, Welbeck
Tottenham:
Friedel;
Walker, Gallas, Caulker, Vertonghen;
Lennon, Sandro, Dempsey, Dembele, Bale;
Defoe
Subs: Lloris, Huddlestone, Dawson, Sigurdsson, Falque, Townsend, Mason![]()
Prima dat Buttner geen basisplek heeft, maar niet eens in de selectie? kom op zeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
hahahaha lekkerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
fuck-Vertonghen
Ja, Zoals HowardBeale zegt: Tokkiedribbel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:33 schreef chufi het volgende:
Nu al 0-1 ?/ Was nog geeneens ingeschakeld ...![]()
![]()
Begrijpt men jou in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef sausagin het volgende:
Wtf 3 minuten te laat en al goal. geef herhaling is kut uitzend dingsig verwijderd door FA![]()
Doelpunt gemist van Jantje. Mooi doelpunt ?
Laat maar, zie het al.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef Pedroso het volgende:
Doelpunt gemist van Jantje. Mooi doelpunt ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tokkierush/dribbel door de unitedverdediging![]()
haha loopt daar gewoon zeer lomp door de verdediging heenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, kijk eens.
http://www.101greatgoals.(...)v-manchester-united/sd![]()
Persie
Zoals Fons ook zegt had dit hem zomaar een enkelbreuk kunnen kosten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel op de bal, maar wel een onbesuisde.![]()
Je zou een broer van Yomanda kunnen zijn.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom Sport1 kiest voor die co-commentators..'Don't hate the player, hate the Game'![]()
Daarom Engels commentaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:53 schreef WJE11 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Sport1 kiest voor die co-commentators..![]()
Ja true, maar de 1e commentators vind ik meestal wel goed. Schakel toch maar over dan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Daarom Engels commentaar.'Don't hate the player, hate the Game'![]()
Vind Fonsie geen slechte co-commentator. Beter dan de nietszeggende Klonterman en van Hintum.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vertel eens wat nieuws.quote:
Spelen al vanaf het begin van de competitiestart erg matig. Zit ook veel middelmaat in dit team.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bazengoal.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit gaat United niet meer goedmaken. Denk niet dat v. Persie een goede keuze gemaakt heeft met Utd. Weer geen prijzen dit jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Keeper ziet er niet heel lekker uit,Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
United heeft wel vaker een stroeve start gehad en knalde in de 2e seizoenshelftquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat United niet meer goedmaken. Denk niet dat v. Persie een goede keuze gemaakt heeft met Utd. Weer geen prijzen dit jaar.![]()
Het is eind septemberquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat United niet meer goedmaken. Denk niet dat v. Persie een goede keuze gemaakt heeft met Utd. Weer geen prijzen dit jaar.![]()
Hij heeft in ieder geval meer kans dan bij arsenaaal.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ze hebben gewoon matige spelers rondlopen. Aanval is nog wel goed met Persie, Nani en Rooney (als ie weer terug is). Achterin en middenveld is topclub onwaardig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United heeft wel vaker een stroeve start gehad en knalde in de 2e seizoenshelftAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tenzij er straks weer een rode kaart valt voor de tegenstander en Utd weer terug kan komen....quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Pedroso het volgende:
![]()
en 10 gratis punten per jaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United heeft wel vaker een stroeve start gehad en knalde in de 2e seizoenshelftknow'm sayin?
word? word.![]()
Ferguson had inderdaad meer aan scheidsrechters moeten uitgeven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Pedroso het volgende:
United had gewoon een Nederlandse opvolger voor VDS moeten nemen, die 2 mongolen nu zijn echt bagger![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mjah, Ik vind Stekelenburg, ondanks de NLse hype, niet beter dan DeGea...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:10 schreef TBakkert het volgende:
United had gewoon een Nederlandse opvolger voor VDS moeten nemen, die 2 mongolen nu zijn echt bagger![]()
Eigenlijk hadden ze die Neuer moeten halen. Dat vind ik namelijk wel een geweldige keeper, en ook nog erg jong.
Vorm is trouwens ook uitstekend.![]()
Tim Krul daarentegenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, Ik vind Stekelenburg, ondanks de NLse hype, niet beter dan DeGea...
Eigenlijk hadden ze die Neuer moeten halen. Dat vind ik namelijk wel een geweldige keeper, en ook nog erg jong.
Vorm is trouwens ook uitstekend.
die heeft laten zien het niveau in Engeland met gemak aan te kunnen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Krul zou ook niet verkeerd zijn. Ik ben ook nooit fan van Stekelenburg geweest, ondanks dat het een Ajacied is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, Ik vind Stekelenburg, ondanks de NLse hype, niet beter dan DeGea...
Vorm is trouwens ook uitstekend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mjah, ik zie die niet zo heel vaak spelen omdat ik Newcastle eigenlijk niet echt volg. Meestal is hij wel goed, maar laatst bij Oranje vond ik hem bij hoge ballen, ondanks zijn lengte en sterke fysiek, een beetje onzeker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tim Krul daarentegen
die heeft laten zien het niveau in Engeland met gemak aan te kunnen
Vorm vind ik persoonlijk de beste keeper die we op dit moment hebben.![]()
Enige gevaar voor de Spurs is dat ze het wel best vinden zo en terug gaan zakken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Ajax heeft Steek eigenlijk maar zo'n (anderhalf) jaar echt goed gespeeld, en dat was voornamelijk nadat Van Basten vertrok volgens mij, en Vermeer weer 2de keus werd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Krul zou ook niet verkeerd zijn. Ik ben ook nooit fan van Stekelenburg geweest, ondanks dat het een Ajacied is.![]()
Waarom is er trouwens geen stream te vinden voor Utd-Fulham!? Moet ik nu echt naar de Eredivisie gaan kijken!?![]()
Bij Newcastle is Krul wel altijd een zekere keeper, maakt weinig fouten en is erg stabiel. Bij Oranje was ie inderdaad niet zichzelf tegen de Turken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik zie die niet zo heel vaak spelen omdat ik Newcastle eigenlijk niet echt volg. Meestal is hij wel goed, maar laatst bij Oranje vond ik hem bij hoge ballen, ondanks zijn lengte en sterke fysiek, een beetje onzeker.
Vorm vind ik persoonlijk de beste keeper die we op dit moment hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sport1 abbo nemen misschien ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom is er trouwens geen stream te vinden voor Utd-Fulham!? Moet ik nu echt naar de Eredivisie gaan kijken!?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
debuut in Oranje, ik zou ook een beetje zenuwachtig zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Newcastle is Krul wel altijd een zekere keeper, maakt weinig fouten en is erg stabiel. Bij Oranje was ie inderdaad niet zichzelf tegen de Turken.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Yeah, vandaar dus dat ik al aangaf dat ALS ik hem zie, hij meestal wel een goede indruk maakt, maar door dat oranje optreden bij die hoge ballen, en omdat ik die goede momenten bij Newcastle voornamelijk uit de samenvattingen zie, had ik dus nog een beetje mijn twijfels.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Newcastle is Krul wel altijd een zekere keeper, maakt weinig fouten en is erg stabiel. Bij Oranje was ie inderdaad niet zichzelf tegen de Turken.
Maar goed, Steek is momenteel ook redelijk zwak bezig volgens mij... dus sowieso zie ik liever Krul of Vorm.![]()
maar waarom zet Fergie niet eens Powell en Carrick naast elkaar, die moeten het na dit seizoen ook maar gaan doen
Niet voor de huidige tarieven. Dan investeer ik nog liever in een schotelaansluiting en dan los ik het op die manier wel opquote:
Als ze nou gewoon een mooie deal zouden doen van EDL en Sport 1 samen voor 15 euro per maand, dat zou ideaal zijn, maar goed, dat doen ze niet.![]()
Was vroeger allemaal op Sport1 (was toen nog Canal+ Sport geloof ik). Zowel eredivisie als alle internationale competities. Was een prima zender en kostte niet veel. Maar ja, daarna begon de ellende met zenders uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet voor de huidige tarieven. Dan investeer ik nog liever in een schotelaansluiting en dan los ik het op die manier wel op
Als ze nou gewoon een mooie deal zouden doen van EDL en Sport 1 samen voor 15 euro per maand, dat zou ideaal zijn, maar goed, dat doen ze niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
in mijn omgeving kun je niet eens Sport 1, want alleen Digitenne mogelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet voor de huidige tarieven. Dan investeer ik nog liever in een schotelaansluiting en dan los ik het op die manier wel op
Als ze nou gewoon een mooie deal zouden doen van EDL en Sport 1 samen voor 15 euro per maand, dat zou ideaal zijn, maar goed, dat doen ze niet.
Ach, over 2-3 maanden ben ik sowieso voor een jaartje weg ongeveer, dus moet ik in Hong Kong even op zoek naar hoe duur het allemaal kost om o.a. voetbal enzo te ontvangen in het digitale pakketquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was vroeger allemaal op Sport1 (was toen nog Canal+ Sport geloof ik). Zowel eredivisie als alle internationale competities. Was een prima zender en kostte niet veel. Maar ja, daarna begon de ellende met zenders uit elkaar te halen.
Hopelijk een beetje betaalbaar, en anders download ik wel ergens iedere week de samenvattingen of MOTD of whatever.![]()
![]()
Dan woon je echt wel in een gat hoor, als je geen kabeltv hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in mijn omgeving kun je niet eens Sport 1, want alleen Digitenne mogelijksig verwijderd door FA![]()
ik woon gewoon in de randstad, maar net tussen 2 grote steden waar geen flikker mogelijk isquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan woon je echt wel in een gat hoor, als je geen kabeltv hebt.![]()
Volgens ESPN is Vertonghen een top top player
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vertonghen's voetballende kwaliteitenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens ESPN is Vertonghen een top top player
Vertonghen's uitstraling× 1018325305862834
zo bedoelde ik hem meer
Zenders uit elkaar halen?? Canal+ had gewoon de rechten niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was vroeger allemaal op Sport1 (was toen nog Canal+ Sport geloof ik). Zowel eredivisie als alle internationale competities. Was een prima zender en kostte niet veel. Maar ja, daarna begon de ellende met zenders uit elkaar te halen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
zie editquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt anders een topwedstrijd vandaag
EDL is alleen al 15 euro. En jij verwacht dat je er dan gratis Sport1 bij krijgt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon een mooie deal zouden doen van EDL en Sport 1 samen voor 15 euro per maand, dat zou ideaal zijn, maar goed, dat doen ze niet.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Nee,klopt. Maar was ideaal een paar jaar alle voetbal op 1 zender.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zenders uit elkaar halen?? Canal+ had gewoon de rechten niet meer.
Bedoel ook niet dat Canal+ het uit elkaar haalde maar dat de voetbalrechten verspreid werden.
Toen had je ook nog RTL wat volgend mij het Duitse voetbal kreeg, SBS had nog wat en de NOS uiteraard ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
is Rooney ingevallen?quote:
Oke, duidelijk. Blijft wel jammer dat een jaar geleden EDL en Sport1 niet samen gingen. (werd wel over gesproken toen).quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee,klopt. Maar was ideaal een paar jaar alle voetbal op 1 zender.
Bedoel ook niet dat Canal+ het uit elkaar haalde maar dat de voetbalrechten verspreid werden.
Toen had je ook nog RTL wat volgend mij het Duitse voetbal kreeg, SBS had nog wat en de NOS uiteraard ook.
Volgend jaar zal het wel weer drama worden.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
EDL is alleen al 15 euro. En jij verwacht dat je er dan gratis Sport1 bij krijgt?
Eerst was het 10 euro per maand. Niemand nam die shit. Toen maakten ze er 12,50 van, en nam nog steeds niemand die shit, en nu is het 15 (volgens mij 17,50?), maar volgens mij zijn de meeste leden nog steeds van die mensen die gratis even 2-3 maanden die zender nemen via een of andere actie.... (BK, voetbalplaatjes, Voetbal International, Telegraaf, whatever...), dus dat schiet niet op...
Als ze gewoon met een goede deal komen, dus een goed combipakket voor een mooie prijs, dan denk ik dat het veel meer effect heeft dan de huidige manier van steeds 2-3 gratis maanden weggeven en hopen dat er mensen blijven hangen.
Als ze dat Filmnet erbij gooien dan mogen ze er zelfs 20 euro voor vragen wat mij betreft.![]()
Ik wil het nog wel eens zienquote:
maar heb hoop
Wat kost Sport1 nu eigenlijk ? Zit bij mij in het pakket met o.a. Filmnet. Weet geeneens wat ze afzonderlijk kosten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja.
Eerst was het 10 euro per maand. Niemand nam die shit. Toen maakten ze er 12,50 van, en nam nog steeds niemand die shit, en nu is het 15 (volgens mij 17,50?), maar volgens mij zijn de meeste leden nog steeds van die mensen die gratis even 2-3 maanden die zender nemen via een of andere actie.... (BK, voetbalplaatjes, Voetbal International, Telegraaf, whatever...), dus dat schiet niet op...
Als ze gewoon met een goede deal komen, dus een goed combipakket voor een mooie prijs, dan denk ik dat het veel meer effect heeft dan de huidige manier van steeds 2-3 gratis maanden weggeven en hopen dat er mensen blijven hangen.
Als ze dat Filmnet erbij gooien dan mogen ze er zelfs 20 euro voor vragen wat mij betreft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
15 euro.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat kost Sport1 nu eigenlijk ? Zit bij mij in het pakket met o.a. Filmnet. Weet geeneens wat ze afzonderlijk kosten.![]()
Dit dus, voor die prijs ga je het nooit krijgen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
EDL is alleen al 15 euro. En jij verwacht dat je er dan gratis Sport1 bij krijgt?![]()
1-3
![]()
![]()
![]()
Nu v. Persie nog 2x scoren en hij is het mannetje weer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er gaat hoe dan ook nog wel gescoord worden. Open wedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Spurs komen er niet meer uit. Dembele ook onzichtbaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nein.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
Is de rode kaart voor Tottenham al gevallen!?![]()
Hoop wel dat United wint. Niet dat het mijn favoriete team is maar heb een pleurishekel aan Chelsea en City,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Dat kijkt m'n buurman dus zekerquote:![]()
Hoor hem net aaaaaaaaaaaaaaah schreeuwen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Misschien is ie Feijenoord supporter ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat kijkt m'n buurman dus zeker![]()
Hoor hem net aaaaaaaaaaaaaaah schreeuwenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is je moeder daar ook?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat kijkt m'n buurman dus zeker![]()
Hoor hem net aaaaaaaaaaaaaaah schreeuwen![]()
Paul
![]()
Nee ik weet dat hij altijd buitenlandse wedstrijden kijkt, dus daarom keek ik ff in dit topicquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien is ie Feijenoord supporter ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Ik woon niet meer bij m'n oudersquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Van Persie faalt keihard net zoals bij het NL elftal. Het is gewoon een dikke eendagsvlinder die toevallig 1 seizoen boven zich uit is gestegen. Dat lukt hem dus echt nooit meer.![]()
Wordt tijd dat er weer gescoord wordt. Is al zeker 20 minuten geleden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee da's duidelijk, je woont nu naast je moederquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef dieselnoi het volgende:
Van Persie faalt keihard net zoals bij het NL elftal. Het is gewoon een dikke eendagsvlinder die toevallig 1 seizoen boven zich uit is gestegen. Dat lukt hem dus echt nooit meer..
Je weet dat hij er al weer 5 in heeft liggen?![]()
Ben je erweer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef dieselnoi het volgende:
Van Persie faalt keihard net zoals bij het NL elftal. Het is gewoon een dikke eendagsvlinder die toevallig 1 seizoen boven zich uit is gestegen. Dat lukt hem dus echt nooit meer.![]()
![]()
Je cluppie speelt pas over 45 minuten tegen Twente hoor.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Paul
![]()
Mijn cluppie speelt nu tegen fietstasquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je cluppie speelt pas over 45 minuten tegen Twente hoor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
OKEquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn cluppie speelt nu tegen fietstas![]()
Moeten ze 'm wel van de tribune gaan plukken.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh, dat wordt lastig jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moeten ze 'm wel van de tribune gaan plukken.![]()
![]()
Die Jap speelt ook 10 klassen beter dan voor de rust.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En gewisseld..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Die Jap speelt ook 10 klassen beter dan voor de rust.![]()
Oei, niet teveel spitsen nu ? Gaan elkaar in de weg lopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wint Manchester United vaak zijn wedstrijden op zijn duits? of..? mag hopen van welgraag op anoniem![]()
92ste en 94ste minuut penalty.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Wint Manchester United vaak zijn wedstrijden op zijn duits? of..? mag hopen van wel![]()
Eerst maar eens gelijk maken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Wint Manchester United vaak zijn wedstrijden op zijn duits? of..? mag hopen van welAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dit gaat nog wel 3-3 worden hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Spurs geen schim meer van de ploeg voor rust. Heeft uiteraard ook met Utd. te maken maar blijft povertjes.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: