SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Lekker hoor.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ARSENAL ARSENAL ARSENALOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gervinho-goal-v-chelsea/quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Net de goal gemist, iemand een clipje?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat dus. Die commentator oppert dat hij anders misschien voorlangs gegaan zou zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Eigen goal dus, al had 'ie er anders ook wel ingegaan denk ik.![]()
Als dat zo was had je geen 3 keer moeten kijken of hij uberhaupt aangeraakt werd.![]()
Krijg helaas weer gelijk. Chelsea niks laten zien en twee vrije trappen leveren meteen doelpunten op.![]()
0-1 Torresquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Wie hebben er gescoord ? Kijk net pas.
1-1 Gervinho
1-2 Mata![]()
Ok, thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1 Torres
1-1 Gervinho
1-2 MataAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verwacht om 18.30 uur ook een leuk potje, Manu vs Spurs.
Dembele heeft er met Fulham ook al gespeelt, was toen verreweg de beste op het veld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jan V vs RvPquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht om 18.30 uur ook een leuk potje, Manu vs Spurs.
Dembele heeft er met Fulham ook al gespeelt, was toen verreweg de beste op het veld.
Dat wordt leuk.![]()
Gervinho überfaler?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:22 schreef Freak188 het volgende:
Wordt Poldi eruit gehaald mag die uberfaler Gervinho blijven staan.![]()
Wisselt Wenger een keertje op tijd alle 3 zijn reservespelers, ligt er nu iemand geblesseerd op de grond...(!)![]()
![]()
Heeft Araenal nog kans om terug te komen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tuurlijk, staan maar 1 doelpunt achter en het gaat redelijk gelijk op. Kan nog gewoon een goal vallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Araenal nog kans om terug te komen?![]()
Ja, nu weer een kansje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Araenal nog kans om terug te komen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit vandaag echt niet mee dus ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Giroud, god
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
mis mis miskooooopOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Daarachter stond volgens mij Walcott ook nog helemaal vrijquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Giroudgewoon binnenkantje voet en hij zit denk ik. Hoe hij hem erin wou schieten kan gewoon niet.
![]()
Wat slecht![]()
![]()
Wat deed ie? Kan de tweede helft niet zien..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Idd, niet heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
ZO makkelijk was het nou ook weer niet om die te scoren.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat deed ie? Kan de tweede helft niet zien..hij miste een kans
![]()
Pfff.... ik had gewoon achter mijn standbeen de keeper gestift.... simpel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
ZO makkelijk was het nou ook weer niet om die te scoren.![]()
Fulham
Mark Schwarzer
Sascha Riether
Aaron Hughes
Brede Hangeland
John Arne Riise
Damien Duff
Chris Baird
Steve Sidwell
Hugo Rodallega
Bryan Ruiz
Mladen Petric
Manchester City
Joe Hart
Pablo Zabaleta
Matija Nastasic
Vincent Kompany
Gaël Clichy
Gareth Barry
Yaya Touré
Javi Garcia
David Silva
Sergio Agüero
Carlos Tévez![]()
Stand van zaken op andere velden:
Liverpool 1-0 bi jNorwich
Southampton 1-0 voor bij Everton
Stoke 1-0 tegen Swansea![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:38 schreef Grifte het volgende:
3-1 Everton, die lui gaan helemaal los nu![]()
![]()
Kon ik ook niet goed blijven gaan.quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
dit is wel een pingel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef duncannn het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die er ooit eentje krijgen?![]()
Geen pingel gekregen bij dit moment dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef duncannn het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die er ooit eentje krijgen?![]()
![]()
Staat het weer in evenwicht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Fulham wordt een penalty onthouden.![]()
Park.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Jan doet het goed, Robin doet het goed. Welke ex-PSV-er heeft succes in de PL?![]()
Lekker boeiend. Blijf maar ontopic.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Groot succes ja. PSV-ers doen het niet zo lekker in de PL.![]()
Uh ok? Waarom haal je dit erbij? Hoe weet je dat ik voor PSV ben? Leuk kloontje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Groot succes ja. PSV-ers doen het niet zo lekker in de PL.![]()
PL staat in mijn post. Hoe OT wil je het hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Blijf maar ontopic.![]()
Je weet wat ik bedoel. Gewoon kappen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:43 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
PL staat in mijn post. Hoe OT wil je het hebben?
Verder feedback mag in het daarvoor bedoelde topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: