SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Nou, Ziegler is in overvloed op de markt in zijn RPL versie dus dan ga ik er vanuit dat ie daarin word uitgegeven en niet meer als Juve speler.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat alleen op de PS3 of ook op de Xbox? En hoe weten we nu dat iemand 0 weight is
Oxelade-Chamberlaine? Rotnaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
Diaby weer geblesseerd, kutzooi. Ox erin
Kolere wat is die duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hard, ik ga lekker
Dan heb ik gemist dat hij naar de RPL is gegaan. Ik denk dat die oude versies van spelers alleen op de PS3 zijn uitgegeven, dat scheelt wel weer voor als ik 0 weight spelers ga verzamelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou, Ziegler is in overvloed op de markt in zijn RPL versie dus dan ga ik er vanuit dat ie daarin word uitgegeven en niet meer als Juve speler.
Ik las het van jou en toen werd de overtreding pas gemaakt bij mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
TORRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS
Ik heb nu een ander linkje die is hier wel aardigquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik las het van jou en toen werd de overtreding pas gemaakt bij mij
quote:
ziekquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe team.....
[ afbeelding ]
Ik wou Bale LM maar had niet genoeg money$
De Gea vond ik wel een koekenbakkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe team.....
[ afbeelding ]
Ik wou Bale LM maar had niet genoeg money$
We shall see! Heb nog 20k over, misschien dat ik nog Cech koop maar die vind ik vooralsnog te duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Gea vond ik wel een koekenbakkerlaat alles los
DIe is denk ik wel beter, Reina schijnt echt pauper te zijn. Lloris lijkt mij de beste van allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
We shall see! Heb nog 20k over, misschien dat ik nog Cech koop maar die vind ik vooralsnog te duur
Die kwam gewoon net binnen de lijnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Luiz linksbuitengeen wonder dat hij high attacking workrate heeft
Ah lol, ik dacht alquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kwam gewoon net binnen de lijnen.
@Wieisboos, Cech laat bij mij ook veel los
YOU ONLY SING WHEN YOU'RE WINNINGquote:
Nee toch ahhaahahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wist je uberhaupt dat ze nu moesten spelen?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wist je uberhaupt dat ze nu moesten spelen?
Hubocan, Boccheti dat zijn uitstekende verdedigers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Tering wat is de russische competitie slecht qua verdedigers![]()
Had echt geen 3-5-2 moeten kiezen.
Hubocan - Alves - Bonucci. Zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Bochetti bruno Alves argentijnse CBquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Bonucci?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hubocan - Alves - Bonucci. Zie het probleem niet.
Bochettiquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bonucci?
En iemand met 68 pace in een 3-5-2 formatie?
Bruno Alves centraal en aan de zijkanten Bochetti en Pareja of Hubocan. Niet de beste verdedigers maar volgens mij niet verkeerd. Maar je hebt met Anyukov en Ansaldi prima backs dus je zou ook 4atb kunnen spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Werkt prima. Heb Lucio en die heeft 66.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
de basis is al tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik deze ff mooi af? Alle levels mogen, voorste 4 wel minstens 3* skill natuurlijk en geen Oduro
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Legit to the top trouwens
Centraal maakt het niet uit, je moet het alleen niet aan de zijkant willen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bonucci?
Henry - Benzema (Remy)quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik deze ff mooi af? Alle levels mogen, voorste 4 wel minstens 3* skill natuurlijk en geen Oduro
Vandaag nog de titel voor divisie 9 halenquote:
Het kan wel als ze Low/High workrates hebben. Maar je moet er wel even aan wennen en het helpt als je goede verdedigende middenvelders hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Centraal maakt het niet uit, je moet het alleen niet aan de zijkant willen.
Dan probeer ik het wel, schop ik Fernandez eruit, paupertje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Werkt prima. Heb Lucio en die heeft 66.
Da fuckquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd van deze neger
En ja Bocchetti bedoelde ik, sorry.
Jammer dat ze Corluka zo traag gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
Ik ben Bochetti LCB, Alves CB en Hubocan RCB. Alleen over Alves ben ik niet echt tevreden, andere twee zijn goed.
Bruno Alves was echt briljant in Fifa12!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
Ik ben Bochetti LCB, Alves CB en Hubocan RCB. Alleen over Alves ben ik niet echt tevreden, andere twee zijn goed.
Die is 13 pace trager geworden in de zomer, zou hij met Sulejmani op vakantie zijn geweest?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jammer dat ze Corluka zo traag gemaakt hebben.
Diarra zit bij Anzhi.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Henry - Benzema (Remy)
Cabella - Ozil
M'villa - Diarra (of zit die niet meer bij Real?)
Jup ga ik ook doen. Wel kut dat ik dan iedereen eerst moet verkopen, want 4-1-2-1-2 kaarten zijn te duur.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:21 schreef KrAlex het volgende:
RPL met 3ATB werkt sowieso voor geen meter. Krijg veel te veel doelpunten tegen, zelfs als de tegenstander maar 1x komt. Is het meteen een groot gevaar. Met 4-1-2-1-2 staat alles zoveel beter. Heb nu Anyukov en Ansaldo op de RB en LB. Criscito als wissel op de bank voor de fitness. Zoek nog naar een Wilkshire voor als back-up voor Anyukov. Dan kan ik achterin mooi rouleren.
Heb ik ook gedaan, tot nog toe geen spijt van. Het kost je per speler gemiddeld wel 1K of 2K meer, maar dat verschil zie je natuurlijk wel terug tijdens de wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jup ga ik ook doen. Wel kut dat ik dan iedereen eerst moet verkopen, want 4-1-2-1-2 kaarten zijn te duur.
Openbid?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef Tobi-wan het volgende:
M'n watch list zit alweer ruim 15 minuten vast. Irritatiefactortje...
Moet dat dan? Die was gewoon mooier. Of anders die goal van Manu vorig jaar tegen H'veenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Achahbar tegen praagquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet dat dan? Die was gewoon mooier. Of anders die goal van Manu vorig jaar tegen H'veen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, de prijzen blijven voorlopig stijgen! Pas wanneer mensen veel coins hebben en de vraag naar spelers minder wordt gaan de spelers dalen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr 4-3-3 voor 4kDe prijzen lijken inderdaad weer wat te stijgen maar vanavond zullen ze wel weer dalen.
Emanuelson en Maher omdraaienquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals maar dan
Casta ST en ik maak me een beetje zorgen over de CB's
Heb alles maar op de tradepile geflikkerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, tot nog toe geen spijt van. Het kost je per speler gemiddeld wel 1K of 2K meer, maar dat verschil zie je natuurlijk wel terug tijdens de wedstrijden.
Met Emanuelson op de zijkant heb je veel meer pace/diepte denk ik en Maher komt beter tot z'n recht op CF.quote:
Ik merk het wel ja. Osborne was gisteren nog 10k ofzo en nu zijn er al bids van 17kquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, de prijzen blijven voorlopig stijgen! Pas wanneer mensen veel coins hebben en de vraag naar spelers minder wordt gaan de spelers dalen.
Nee Macoumbaquote:
jammer dat ik net Urby CF heb gemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Met Emanuelson op de zijkant heb je veel meer pace/diepte denk ik en Maher komt beter tot z'n recht op CF.
Je kan toch nog postenquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merk het wel ja. Osborne was gisteren nog 10k ofzo en nu zijn er al bids van 17kNog even en hij is duurder dan die 5* skiller.
quote:
Prachtige goal jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:40 schreef wieisboos het volgende:
Die goal van Huntermoet ook gewoon 5* WF
ja bij iedereen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:42 schreef Proxzor het volgende:
Staan er bij jullie ook dingen vast op de watchlist?
en de tradepile/watchlist bug is weer terugquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Auction search gefixt.. Werd tijd.
Probeer eens in te loggen op de EA-server via je console.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik kan niet inloggen op de webapp en heb mn ww en email gewoon goed ingetikt
kan je ook je wachtwoord niet opvragen van je e-mail of als je je e-mail adres bent vergeten ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik kan niet inloggen op de webapp en heb mn ww en email gewoon goed ingetikt
Ga ik nu doennn. Spannnenddddddddddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op de EA-server via je console.
Rijstbal is online. Spannend hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga ik nu doennn. Spannnendddddddddddddddddddddddddd
Zal je moeder blij mee zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:45 schreef pascal08 het volgende:
Rijstbal started playing FIFA 13. Ik plas in m'n broek!
Stuur even je email en wachtwoord door dan fix ik het voor je.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Nee grapje ik kom er wel in via de console maar via de webapp lukt het niet
[ afbeelding ]
Alles staat er ook gewoon nog ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Khtx roykkbalquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stuur even je email en wachtwoord door dan fix ik het voor je.
Ik ook niet, console welquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:49 schreef Vijf_voor het volgende:
In de 120' minuut van een finale freezed mn hele spelen ik was aan het winnen
Feyenoord Rotterdam
Traore/Doumbia/Welliton > Eto'o. Echt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef KrAlex het volgende:
45K aan coins. Nu een 4-1-2-1-2 Eto'o aan het volgen om mijn team helemaal compleet te maken. Dan kan ik me richten op een 2e team.
Traore is echt een baas. Emenike trouwens ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Traore/Doumbia/Welliton > Eto'o. Echt.
Hou je waffel. Is nu leuk manquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan gewoon inloggen op de webapp. Ik denk dat er een ban aan zit te komen voor jullie.
Ik heb Emenike - Traore ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Traore is echt een baas. Emenike trouwens ook
Koevermans er neer zettenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe lossen jullie de linksback plek op in een Nederlands/Eredivisie goud op ?
Jetroquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
Braafheid.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
Rijkaard of Gullit?quote:
Büttnerquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
Gullit dusquote:
NBA Live 13 ook al gecanceld. Ga nie goe daa...quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:54 schreef Flashbag het volgende:
EA servers liggen er bij mij uit! Echt dit is om te janken dit!
Ze gaan nu voor 25k.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:50 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schiet lekker op vandaag
Dijksquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Enige op dit moment op de markt lb in 433.Buttner is niet te betalen 30k+.
Had m sinds gister voor 25k eropquote:
1-2wat een kut blunderquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel staat het? Ik heb geen zin meer om te kijken, ik ga zo maar even slapen want was er om half 8 al uit en was 3 uur op bed
Cabral? Ik moet even googlen...quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zet ik nog liever Cabral daar neer.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zet ik nog liever Cabral daar neer.
Precies en 1.90m 1.93m zelfs. Handig voor de corners.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]Hij is goed hoor. Hij verdedigt tenminste en zijn pace is te doen. Fucking sterk
die heb ik ook sukkelquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:01 schreef pascal08 het volgende:
Hou deze in de gaten.
[ afbeelding ]
Is dat een verklaring waarom mijn spelers niet verkopen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
kutzooi, tradepile freeze is weer aanwezig
Wow teringquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuzes. Zat ff een poosje mee te bieden maar dit gaat te furrrrr.
Ja, ik heb de coins niet, dus help ik jullie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
die heb ik ook sukkel
Sowieso ook vooral hier posten
DAT! Wacht nog op mijn mertensacker en Valenciaquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Your auction is very important to us. The Auction House is very busy at the moment we're experiencing some delays. Please try again later. We're sorry for any inconvenience caused.
Heeft iedereen nu last van. Enige wat je kan doen is wachten...quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:03 schreef JacobDubbel het volgende:
items die ik heb gewonnen met bieden blijven vast zitten in watchlist, weet iemand wat ik kan doen?
Nu moet ik opbieden tegen al die lurkers terwijl ik dat bod al had staanquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de coins niet, dus help ik jullie.
Boateng op CAMquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Het begint al ergens op te lijken...
[ afbeelding ]
Nu een spits halen of toch een CAM of CDM...
Shit man idd geduld hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heeft iedereen nu last van. Enige wat je kan doen is wachten...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
DankjewelllllllllllllllllllllllllNiceeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu moet ik opbieden tegen al die lurkers terwijl ik dat bod al had staan
Had m op WL, maar vergat mquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de coins niet, dus help ik jullie.
Kostte maar één miljoenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:06 schreef Fuszy het volgende:
lol die jenkinson
Dat is volgens mij wel een leuke speler
4*quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
Nu snap ik hoe VDM en Lindgren zo rijk zijn geworden
Klotezooi ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
DAT! Wacht nog op mijn mertensacker en Valencia!
Maar vrij weinig, ik heb ook veel gehandeldquote:
quote:
Ja, al een paar dagen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
Verkopen bronzen spelers op het moment voor 150?
Schreeuwen tegen een muur heeft geen zin.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Fix je shit EA, wat een kutzooi dit
Rik leest mee...quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Schreeuwen tegen een muur heeft geen zin.
Nice! Even bronzen pakjes batsenquote:
Gisteren ging het wel sneller, toen was alles binnen 20minuten weg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice! Even bronzen pakjes batsen
Idd, dit is het FUT topic, hier praten we over FUT!!111quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou eens op man posten over de wedstrijd, doe ik toch ook niet?
Of Ajax, maar dat is de enige uitzondering.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Idd, dit is het FUT topic, hier praten we over FUT!!111
De dag dat jij iets zinnigs over FUT post zal ik de krant bellen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Idd, dit is het FUT topic, hier praten we over FUT!!111
Dat had je dan allang moeten doen gek.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
De dag dat jij iets zinnigs over FUT post zal ik de krant bellen.
Chelseaquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Nu pas thuis voor Arsenal-Chelsea..
Wie is beter?
niet echtquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
Swindon away kit met fifa 13 eropdie zal wel wat waard zijn gok ik
AH?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:21 schreef Flashbag het volgende:
Echt ik snap NIKS van het maken van coins met de AHIemand tips?
Ja, geen tijd om te fokkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het bronze packen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:21 schreef Flashbag het volgende:
Echt ik snap NIKS van het maken van coins met de AHIemand tips?
quote:
Loopt het weer als vanouds?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, geen tijd om te fokken![]()
Tradepile en consumablespile uitgebreid
Nee vind je het gek.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]Er is toch niet op geboden!
Waarom post je het dan?quote:
Arsenal als je het mij vraagt, Chelsea is weer met de bus gekomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Nu pas thuis voor Arsenal-Chelsea..
Wie is beter?
Mijn Rooney gaat alleen maar naar beneden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen mijn Van Persie al verkocht.. hij gaat nu zeker weer in prijs stijgen.![]()
Maar kan nu wel eindelijk een goed team maken
Heh wat Rooney? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn Rooney gaat alleen maar naar beneden.Twijfel om hem te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |