SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Nou, Ziegler is in overvloed op de markt in zijn RPL versie dus dan ga ik er vanuit dat ie daarin word uitgegeven en niet meer als Juve speler.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat alleen op de PS3 of ook op de Xbox? En hoe weten we nu dat iemand 0 weight is
Oxelade-Chamberlaine? Rotnaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
Diaby weer geblesseerd, kutzooi. Ox erin
Kolere wat is die duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hard, ik ga lekker
Dan heb ik gemist dat hij naar de RPL is gegaan. Ik denk dat die oude versies van spelers alleen op de PS3 zijn uitgegeven, dat scheelt wel weer voor als ik 0 weight spelers ga verzamelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou, Ziegler is in overvloed op de markt in zijn RPL versie dus dan ga ik er vanuit dat ie daarin word uitgegeven en niet meer als Juve speler.
Ik las het van jou en toen werd de overtreding pas gemaakt bij mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
TORRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS
Ik heb nu een ander linkje die is hier wel aardigquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik las het van jou en toen werd de overtreding pas gemaakt bij mij
quote:
ziekquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe team.....
[ afbeelding ]
Ik wou Bale LM maar had niet genoeg money$
De Gea vond ik wel een koekenbakkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe team.....
[ afbeelding ]
Ik wou Bale LM maar had niet genoeg money$
We shall see! Heb nog 20k over, misschien dat ik nog Cech koop maar die vind ik vooralsnog te duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Gea vond ik wel een koekenbakkerlaat alles los
DIe is denk ik wel beter, Reina schijnt echt pauper te zijn. Lloris lijkt mij de beste van allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
We shall see! Heb nog 20k over, misschien dat ik nog Cech koop maar die vind ik vooralsnog te duur
Die kwam gewoon net binnen de lijnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Luiz linksbuitengeen wonder dat hij high attacking workrate heeft
Ah lol, ik dacht alquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kwam gewoon net binnen de lijnen.
@Wieisboos, Cech laat bij mij ook veel los
YOU ONLY SING WHEN YOU'RE WINNINGquote:
Nee toch ahhaahahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wist je uberhaupt dat ze nu moesten spelen?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wist je uberhaupt dat ze nu moesten spelen?
Hubocan, Boccheti dat zijn uitstekende verdedigers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Tering wat is de russische competitie slecht qua verdedigers![]()
Had echt geen 3-5-2 moeten kiezen.
Hubocan - Alves - Bonucci. Zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Bochetti bruno Alves argentijnse CBquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Bonucci?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hubocan - Alves - Bonucci. Zie het probleem niet.
Bochettiquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bonucci?
En iemand met 68 pace in een 3-5-2 formatie?
Bruno Alves centraal en aan de zijkanten Bochetti en Pareja of Hubocan. Niet de beste verdedigers maar volgens mij niet verkeerd. Maar je hebt met Anyukov en Ansaldi prima backs dus je zou ook 4atb kunnen spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Werkt prima. Heb Lucio en die heeft 66.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
de basis is al tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik deze ff mooi af? Alle levels mogen, voorste 4 wel minstens 3* skill natuurlijk en geen Oduro
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Legit to the top trouwens
Centraal maakt het niet uit, je moet het alleen niet aan de zijkant willen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bonucci?
Henry - Benzema (Remy)quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik deze ff mooi af? Alle levels mogen, voorste 4 wel minstens 3* skill natuurlijk en geen Oduro
Vandaag nog de titel voor divisie 9 halenquote:
Het kan wel als ze Low/High workrates hebben. Maar je moet er wel even aan wennen en het helpt als je goede verdedigende middenvelders hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Centraal maakt het niet uit, je moet het alleen niet aan de zijkant willen.
Dan probeer ik het wel, schop ik Fernandez eruit, paupertje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Werkt prima. Heb Lucio en die heeft 66.
Da fuckquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd van deze neger
En ja Bocchetti bedoelde ik, sorry.
Jammer dat ze Corluka zo traag gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
Ik ben Bochetti LCB, Alves CB en Hubocan RCB. Alleen over Alves ben ik niet echt tevreden, andere twee zijn goed.
Bruno Alves was echt briljant in Fifa12!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
Ik ben Bochetti LCB, Alves CB en Hubocan RCB. Alleen over Alves ben ik niet echt tevreden, andere twee zijn goed.
Die is 13 pace trager geworden in de zomer, zou hij met Sulejmani op vakantie zijn geweest?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jammer dat ze Corluka zo traag gemaakt hebben.
Diarra zit bij Anzhi.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Henry - Benzema (Remy)
Cabella - Ozil
M'villa - Diarra (of zit die niet meer bij Real?)
Jup ga ik ook doen. Wel kut dat ik dan iedereen eerst moet verkopen, want 4-1-2-1-2 kaarten zijn te duur.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:21 schreef KrAlex het volgende:
RPL met 3ATB werkt sowieso voor geen meter. Krijg veel te veel doelpunten tegen, zelfs als de tegenstander maar 1x komt. Is het meteen een groot gevaar. Met 4-1-2-1-2 staat alles zoveel beter. Heb nu Anyukov en Ansaldo op de RB en LB. Criscito als wissel op de bank voor de fitness. Zoek nog naar een Wilkshire voor als back-up voor Anyukov. Dan kan ik achterin mooi rouleren.
Heb ik ook gedaan, tot nog toe geen spijt van. Het kost je per speler gemiddeld wel 1K of 2K meer, maar dat verschil zie je natuurlijk wel terug tijdens de wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jup ga ik ook doen. Wel kut dat ik dan iedereen eerst moet verkopen, want 4-1-2-1-2 kaarten zijn te duur.
Openbid?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef Tobi-wan het volgende:
M'n watch list zit alweer ruim 15 minuten vast. Irritatiefactortje...
Moet dat dan? Die was gewoon mooier. Of anders die goal van Manu vorig jaar tegen H'veenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Achahbar tegen praagquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet dat dan? Die was gewoon mooier. Of anders die goal van Manu vorig jaar tegen H'veen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, de prijzen blijven voorlopig stijgen! Pas wanneer mensen veel coins hebben en de vraag naar spelers minder wordt gaan de spelers dalen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr 4-3-3 voor 4kDe prijzen lijken inderdaad weer wat te stijgen maar vanavond zullen ze wel weer dalen.
Emanuelson en Maher omdraaienquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals maar dan
Casta ST en ik maak me een beetje zorgen over de CB's
Heb alles maar op de tradepile geflikkerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, tot nog toe geen spijt van. Het kost je per speler gemiddeld wel 1K of 2K meer, maar dat verschil zie je natuurlijk wel terug tijdens de wedstrijden.
Met Emanuelson op de zijkant heb je veel meer pace/diepte denk ik en Maher komt beter tot z'n recht op CF.quote:
Ik merk het wel ja. Osborne was gisteren nog 10k ofzo en nu zijn er al bids van 17kquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, de prijzen blijven voorlopig stijgen! Pas wanneer mensen veel coins hebben en de vraag naar spelers minder wordt gaan de spelers dalen.
Nee Macoumbaquote:
jammer dat ik net Urby CF heb gemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Met Emanuelson op de zijkant heb je veel meer pace/diepte denk ik en Maher komt beter tot z'n recht op CF.
Je kan toch nog postenquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merk het wel ja. Osborne was gisteren nog 10k ofzo en nu zijn er al bids van 17kNog even en hij is duurder dan die 5* skiller.
quote:
Prachtige goal jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:40 schreef wieisboos het volgende:
Die goal van Huntermoet ook gewoon 5* WF
ja bij iedereen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:42 schreef Proxzor het volgende:
Staan er bij jullie ook dingen vast op de watchlist?
en de tradepile/watchlist bug is weer terugquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Auction search gefixt.. Werd tijd.
Probeer eens in te loggen op de EA-server via je console.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik kan niet inloggen op de webapp en heb mn ww en email gewoon goed ingetikt
kan je ook je wachtwoord niet opvragen van je e-mail of als je je e-mail adres bent vergeten ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik kan niet inloggen op de webapp en heb mn ww en email gewoon goed ingetikt
Ga ik nu doennn. Spannnenddddddddddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op de EA-server via je console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |