Nou, op zoek naar die andere 5 met hetzelfde DNA-profiel dan maar...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.
Ja, ze kan toch gewoon nog een keer tegenover Evert gaan zitten zuchten, nu omdat ze zich zo vreselijk heeft vergist in Badr? Dan is het klaar en kan ze verder met haar leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.
Dit lijkt mij ook aannemelijk. Veel van die agressieve testoteronbonken hanteren het principe dat je alleen mannen slaat. Maar zeker weten kun je het natuurlijk nooit..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:55 schreef Flow3r het volgende:
Nah, die foto's van de vakantie gaven mij geen beeld van een doodsbange vrouw hoor.
Ik denk dat ze erg verliefd is en hem niet in een kwaad daglicht wilde stellen.
bronquote:Een ding is zeker: Badr zal, als hij wordt veroordeeld voor (meervoudige) mishandeling strafvermindering krijgen omdat de Amsterdamse politie in nooit eerder vertoonde mate heeft gelekt naar de media. Sinds vandaag weten we sinds het lek ook dat Badr Hari een regen aan slagen heeft toegediend aan miljonair Koen Everink, op 7 juli in skybox 233 van de Amsterdam ArenA tijdens dansfeest Sensation. En we weten ook waarom Badr Hari er zo op los sloeg. Miljonair Everink, zelf ook in scheiding liggend, zei olijk tegen de kickbokser, in gezelschap van nieuwe liefde Estelle Cruijff: ‘Was het geld bij Gullit (Estelle’s ex, red) op?’.
Weinig mensen zullen het op dit moment met Badr Hari eens zijn, maar de rechter zal hem bij een mogelijke veroordeling toch gelijk moeten geven als hij aanvoert dat hij benadeeld is door het lekken van allerhande belastende zaken voor hem in dit onderzoek.
Want gelekt wordt er door de Amsterdamse rechercheurs die de kickbokser koste wat kost achter de tralies willen zien, omdat dat tot nu toe nooit is gelukt. Volgens de recherchuers omdat Badr Hari de vermeende slachtoffers zou hebben afgekocht, volgens de bokser omdat hij onschuldig is.
Wat de waarheid ook is in deze zaak laat de Amsterdamse politie alles lekken wat maar nadelig kan zijn voor Badr Hari. Zo weten we sinds vandaag dat Badr Hari Koen Evernk tijdens Sensation een regen van slagen heeft toegediend en dat tal van getuigen dat hebben bevestigd.
Zelfs de Eidhovenaar die voor hetzelfde feit vast zit, de mishandeling van Everink, zou dat hebben bevestigd. Staat allemaal in het proces-verbaal dat John van den Heuvel heeft ingezien.
Zo heeft de verslaggever ook kunnen lezen dat die slagenregen, althans volgens Badr Hari, begon nadat Everink de deur opendeed van skybox 233 de kickbokser en Estelle Gulliut zah en toen olijk meende te moeten zeggen: ‘Was het geld bij Gullit op’?
Nee, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Maar dat kan ook mijn hang naar (nog meer) drama zijn.
Damm die koopt hij dan afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Die broer en neef gaat niet om sensationquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
Ah, oja dat is ook zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die broer en neef gaat niet om sensation
En het zal bij de rechter best wat uitmaken of je voor een, twee of drie zaken voorkomt.
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraakquote:
Ik dacht ook direct toen ik dat hoorde 'oh die nemen voor hem wel een deel van de schuld op zich, al dan niet tegen riante betaling'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Is onbekend. Nu op NED-1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
Ksssssst in je hok jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komt![]()
Jij lijkt me echt zo een doorgeflipte Badr-groupie met een plakbaard op zijn rug
Bedoel je mij soms?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Hij had een baard, wat heeft hij geschoren dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |