Ja, dat ben ik. Gray.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh!
Snap.
En ja, jij bent Gray.
alstu, een lekker muziekje voor je,quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Gray.
Gray.
Gray.
Gray.
Ik ben Gray.
Dan kun je beter dat gezicht er ook af maaien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niets wat een beetje grasmaaier niet weg kan krijgen hoor
Niet zo cru hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan kun je beter dat gezicht er ook af maaien.
Ik vind Babel 'n hele goeie film.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef MindFever het volgende:
[..]
Brad Pitt is inderdaad ook een goed acteur.
Ja. Inderdaad. Maar eigenlijk is hij in elke film wel sterk.quote:
Die gaan door tot hun dood. Op de planken zoals het een echte artiest betaamt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:57 schreef Tingo het volgende:
Ik hoor dat The Rolling Stones gaat weer 'n 'nieuwe' greatest hits cd uitbrengen.SIGH!
Jeetje,wanneer gaan die ouwe lullos stoppen mee.
Ze hebben ook geen goeie platen gemaakt sinds 30 jaar.
Ja. Die is echt fantastisch. De hele film, maar vooral dat accent van Pitt. Geniaal.quote:
Kevin Spacey.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef Tingo het volgende:
Ik vind Se7en een van die scariest movies ooit.
Excellente!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef Gray het volgende:
Brainfarts? Laten we braingasms stimuleren!
Erm,scary sh!t....'thanks'.quote:
Als ik dit topic zie:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef heartz het volgende:
Trouwens waar is Schenkstroop?
Die heb ik lang nie hier gezien zeg.
Ik heb tomatensoep, jammiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Net op. cup a soup erwten. Viel tegen, maar ik was mijn lunch vergeten. Dus tja..
Maar die vult wel het meest. Wat een grote stukken vlees zeg voor een cup a soup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb tomatensoep, jammie![]()
Die erwtensoep vind ik ook de minst lekkere.
Vlees? Die kleine bruine dingetjes? Nou, die moet je met een vergrootglas zoeken hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maar die vult wel het meest. Wat een grote stukken vlees zeg voor een cup a soup.
Haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlees? Die kleine bruine dingetjes? Nou, die moet je met een vergrootglas zoeken hoor
Nu met extra veel vleesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
Cup-a-erwtensoep? Wist niet eens dat die bestond!
Bonken vlees broeder. Daar zeg je u tegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
Cup-a-erwtensoep? Wist niet eens dat die bestond!
Weet je zeker dat je een zákje soep had en geen blik?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bonken vlees broeder. Daar zeg je u tegen.
Alsof ik de moeite ga nemen om in mijn pauze een blik erwtensoep open te trekken. Maar even iets anders.. heb jij ook altijd dat de cup a soup niet goed mengt met het water? Vervolgens zit je met zo'n plastic roerstaafje wanhopig de aangekoekte soeppoeder los te schrapen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een zákje soep had en geen blik?
Altijd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof ik de moeite ga nemen om in mijn pauze een blik erwtensoep open te trekken. Maar even iets anders.. heb jij ook altijd dat de cup a soup niet goed mengt met het water? Vervolgens zit je met zo'n plastic roerstaafje wanhopig de aangekoekte soeppoeder los te schrapen.
Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof ik de moeite ga nemen om in mijn pauze een blik erwtensoep open te trekken. Maar even iets anders.. heb jij ook altijd dat de cup a soup niet goed mengt met het water? Vervolgens zit je met zo'n plastic roerstaafje wanhopig de aangekoekte soeppoeder los te schrapen.
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soep soep soep
ballen ballen ballen
![]()
Maak jij de volgende, Hyper Viper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |