quote:
Wie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Fascination het volgende:
Oh bah, die irritante homo doet ook mee.
Gisteren nog stukje gezien... Fajahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef YOLO het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst Expeditie Robinson kijken. Omdat Willie, Fajah, Fatima en Tess!
Met die langere haren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Fascination het volgende:
Oh bah, die irritante homo doet ook mee.
Oh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef Fascination het volgende:
Paul Turner bij Expeditie Robinson.
Ja, denk 't. Ja, ik kan 'm ook echt niet uitstaan. Die Peggy is wel een tof wijfje, deed ook eens mee met Wie Is De Mol.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met die langere haren?ik zat gisteren echt met kippevel en kotsneigingen te kijken
Verschrikkelijk zulke mensen
Die gekke Willie zei na een minuut al kanker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren nog stukje gezien... Fajah
Zij wil trouwens even helemaal niks met mannen omdat slechte beslissingen van haar kant uiteraard.
Wedden dat ze willy nakt
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Fascination het volgende:
Een vreemde vraagt aan jou of je in zijn condoom wilt spugen.
Zo'n talentenshow.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
Wie is dat dan? Paul Turner? ik ging net googlen, maar hij ging pas eind juli presenteren iets, wat deed hij daarvoor dan?
Waar zijn die flikkers van dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, denk 't. Ja, ik kan 'm ook echt niet uitstaan. Die Peggy is wel een tof wijfje, deed ook eens mee met Wie Is De Mol.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hij was zo desperate dat hij spuug van iemand wil neuken?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh dat was nog niet duidelijk zeker, sorry.
Hoe kan ik anders ooit lichaamssappen proeven van leuke meiden dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef YOLO het volgende:
[..]
Die gekke Willie zei na een minuut al kanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |