Erm,scary sh!t....'thanks'.quote:
Als ik dit topic zie:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef heartz het volgende:
Trouwens waar is Schenkstroop?
Die heb ik lang nie hier gezien zeg.
Ik heb tomatensoep, jammiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Net op. cup a soup erwten. Viel tegen, maar ik was mijn lunch vergeten. Dus tja..
Maar die vult wel het meest. Wat een grote stukken vlees zeg voor een cup a soup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb tomatensoep, jammie![]()
Die erwtensoep vind ik ook de minst lekkere.
Vlees? Die kleine bruine dingetjes? Nou, die moet je met een vergrootglas zoeken hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maar die vult wel het meest. Wat een grote stukken vlees zeg voor een cup a soup.
Haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlees? Die kleine bruine dingetjes? Nou, die moet je met een vergrootglas zoeken hoor
Nu met extra veel vleesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
Cup-a-erwtensoep? Wist niet eens dat die bestond!
Bonken vlees broeder. Daar zeg je u tegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
Cup-a-erwtensoep? Wist niet eens dat die bestond!
Weet je zeker dat je een zákje soep had en geen blik?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bonken vlees broeder. Daar zeg je u tegen.
Alsof ik de moeite ga nemen om in mijn pauze een blik erwtensoep open te trekken. Maar even iets anders.. heb jij ook altijd dat de cup a soup niet goed mengt met het water? Vervolgens zit je met zo'n plastic roerstaafje wanhopig de aangekoekte soeppoeder los te schrapen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een zákje soep had en geen blik?
Altijd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof ik de moeite ga nemen om in mijn pauze een blik erwtensoep open te trekken. Maar even iets anders.. heb jij ook altijd dat de cup a soup niet goed mengt met het water? Vervolgens zit je met zo'n plastic roerstaafje wanhopig de aangekoekte soeppoeder los te schrapen.
Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof ik de moeite ga nemen om in mijn pauze een blik erwtensoep open te trekken. Maar even iets anders.. heb jij ook altijd dat de cup a soup niet goed mengt met het water? Vervolgens zit je met zo'n plastic roerstaafje wanhopig de aangekoekte soeppoeder los te schrapen.
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soep soep soep
ballen ballen ballen
![]()
Maak jij de volgende, Hyper Viper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |